معرفی و دانلود کتاب بهداشت ایمنی و نقش رسانه در بحران‌های آبی

عکس جلد کتاب بهداشت ایمنی و نقش رسانه در بحران‌های آبی
قیمت:
26000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهداشت ایمنی و نقش رسانه در بحران‌های آبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهداشت ایمنی و نقش رسانه در بحران‌های آبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهداشت ایمنی و نقش رسانه در بحران‌های آبی

محور اصلی مباحث کتاب بهداشت ایمنی و نقش رسانه در بحران‌های آبی اثر عباس علاف صالحی و نرگس علی پور اصطهباناتی در مورد نحوه تأمین و انتقال آب شرب و شستشو از منابع بومی یا از مکان های دیگر و رعایت اصول بهداشتی در شرایط اضطراری بوقوع پیوسته در نواحی سردسیر است.

تاکنون کتاب‌های بسیاری در مورد بحران و پدافند غیرعامل در کشور به چاپ رسیده اما هیچ یک از آنها دربردارنده راهکارهای عملیاتی و قابل فهم و اجرا برای تمامی اقشار جامعه اعم از بی‌سواد و تحصیل کرده نیست. دیگر اطلاعات و کتاب‌های موهوم پدافند غیرعامل جایی در واقعیت بحران ندارند و چیزی جز خود فریبی آنی نیست. در لحظه وقوع بحران، کتاب و تئوری‌های به ظاهر روشن گرانه‌ی افراد کارساز نیست بلکه عملکرد سریع و دقیق امدادگران و مردم، کنترل کننده وضعیت اضطراری است.

کتاب بهداشت ایمنی و نقش رسانه در بحران‌های آبی ترجمه و تدوینی است از کتاب Out In The Cold که در دانشگاه لاگ بورگ انگلستان تهیه شده است. این کتاب در خلال سال های 1999 تا 2004 میلادی سه بار تجدید چاپ شده است.

ایران امروز چهره آزرده‌ای از درد تلخ بحران به خود گرفته است. هر شب پدر و مادرهایمان به نماز ایستاده و برای رهایی از بحران دعا می کنند. در محیطی چشم گشودیم که زلزله، سیلاب، جنگ و یخبندان رنگ از رخسارمان گرفت و گاه و بیگاه به جسم ضعیفمان تاخت و ما را به عزای عزیزانمان نشاند اما باز هم به فکر مقابله با آن نیافتادیم و هر از چندگاهی خود و خانواده هایمان را برای آرامش خشم بت بحران قربانی کردیم.

فقدان اطلاعات و شیوه‌های عملی و عدم آمادگی کافی مردم و بالاخص امدادگران و کادر مجرب کشور در برابر بحران، انگیزه اصلی مؤلف جهت ترجمه و تدوین این اثر بود. زلزله ی اخیر ایران مصداقی روشن و غیرقابل انکار بر این مدعاست!

در بخشی از کتاب بهداشت ایمنی و نقش رسانه در بحران‌های آبی می‌خوانیم:

زمانی که افراد شستشو را به صورت منظم انجام دهند، شیوع بیماری های تماسی کاهش می‌یابد. بخصوص در صورت امکان کودکان را بایستی با آب گرم شست. شستن لباس‌ها با آب گرم راهکاری مؤثر برای از بین بردن تخم شپش‌هاست. تعبیه تأسیسات آب گرم برای شستشو حرکتی مثبت در جهت بهبود سلامت عمومی پناهندگان در مناطق سردسیر است.

فهرست مطالب کتاب

درباره کتاب
فصل 1: مقدمه
فصل 2: حوادث اضطراری در نواحی سردسیر
فصل 3: تأمین آب
فصل 4: رعایت اصول بهداشتی (بهسازی)
فصل 5: مباحث فنی
فصل 6: پیامدهای انسانی
فصل 7: اطلاعات بیشتر
فصل 8: هایپوترمیا و سرما زدگی بافت بدن
فصل 9: پیام رسانی
فصل 10: پیشینه ارتباط با خطر
فصل 11: احساس خطر و تهیه پیام
فصل 12: پیام نگاری- طراحی و ساختار
فصل 13: آلودگی آب (کریپتوسپوریدیوم): خلاصه بحران و نقشه‌های پیام
فصل 14: واژه نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهداشت ایمنی و نقش رسانه در بحران‌های آبی
نویسنده،
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات250
زبانفارسی
شابک978-600-98446-0-9
موضوع کتابکتاب‌های جغرافیا و زمین شناسی
قیمت نسخه الکترونیک
26000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بهداشت ایمنی و نقش رسانه در بحران‌های آبی

برای دریافت کتاب بهداشت ایمنی و نقش رسانه در بحران‌های آبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.