معرفی و دانلود کتاب بهشت تاریک

عکس جلد کتاب بهشت تاریک
قیمت:
۴۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهشت تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهشت تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهشت تاریک

کتاب بهشت تاریک نوشته‌ی باربارا کورن، داستان دختر جوان و زیبایی است که در عمارت بزرگی که به ارث برده زندگی می‌کند و در آن‌جا اتفاقات عجیبی برای او رخ می‌دهد.

داستان بهشت تاریک (Dark Eden)، روایت فراز و نشیب‌های دختر جوان و زیبایی به نام «الیزابت گیلمور» است که در نیویورک زندگی می‌کند. او طی نامه‌ای درمی‌یابد که وارث عمارت بزرگ پیرمردی به نام «انگس هارمر» است. «الیزابت» و «هارمر» حدود بیست سال پیش در «هارمر هاوس» یکدیگر را ملاقات کرده بودند.

این موضوع برای وی عجیب بود تا اینکه به عمارت می‌آید و درمی‌یابد که روح «انگس هارمر» و یک عروس مرده در عمارت وجود دارند. دیگران حرف‌های او را غیرمنطقی می‌خوانند و وکیلش «مارک شوروود» نیز او را متهّم به درگیر بودن با اوهام می‌کند. تا اینکه «الیزابت» در یک شب، در راهروهای مخفی عمارت تاریک، درگیر جدال با مرگ و زندگی با یک روح عصبانی می‌شود و به ماجراهای خطرناکی وارد می‌شود. باربارا کورن (Barbara Kevern) این داستان مهیج را به تصویر کشیده است.

در بخشی از کتاب بهشت تاریک می‌خوانیم:

اینکه مجبور بودم دوباره تنها وارد این خانه شوم، به‌هیچ‌ وجه خوشایند نبود. سعی کردم ذهنم را از فکر جولیا پاک کنم و درعوض به دورنمای شیرین گردش امروز عصر با مارک فکر کنم. بااین‌حال، وقتی وارد خانه شدم و در را پشت سرم بستم، عضلاتم ناخودآگاه گرفت.

هوای دم‌کرده و بوی ناخوشایند فضای خانه بدجوری ورودی تاریک سرسرا را پر کرده بود و از آنجایی که پیش از این از هوای تازه و تمیز جنگل لبریز شده بودم، تحمل آن برایم سخت‌تر شده بود و بیش از پیش آزارم می‌داد. در‌حالی‌که چکمه‌هایم را در می‌آوردم به اطراف نگاه کردم و بسیار مضطرب بودم زیرا حس می‌کردم در این خانه همیشه یک نفر مرا می‌پاید. اینجا شبیه مقبره بود، ساکت و نم‌گرفته با سایه‌هایی که انگار اندک نوری هم که از شیشه‌های لک‌گرفته به داخل نفوذ می‌کرد، می‌بلعیدند.

وقتی بارانی‌ام را درمی آوردم به سایه‌های طبقه دوم خیره شدم. برای اینجا ماندن دچار شک و تردید شده بودم! به‌ هیچ‌ عنوان قصد نداشتم یک شب دیگر را هم در این خانه به تنهایی سر کنم! اگر نمی‌توانستم مارک را با نقشه‌ام همراه کنم، به شهر برمی‌گشتم. اما اکنون مطمئن بودم مارک کمکم خواهد کرد. به احتمال زیاد ایده دزدکی به خانه وارد‌شدن چندان خوشایند او نبود، اما می‌دانستم که می‌توانم به او بفهمانم که چقدر این موضوع برایم مهم است و مطمئن بودم که او کمکم خواهد کرد.

فقط می‌خواستم سر در‌بیاورم اینجا در هارمر هاوس چه خبر است. آیا بانوی سفید پوش واقعاً وجود داشت و یکی از اعضای این خانه بود که من نمی‌شناختمش؟ یا واقعاً روح بود، روح دختر ادیت، جولیا کارتر؟ درضمن چرا ادیت و هارولد درباره روح حرف زدند و بعد انکار کردند؟ امکان داشت از ترس اینکه من دربارۀ این موضوع به مارک حرفی بزنم، منکر همه چیز شده باشند؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهشت تاریک
نویسنده
مترجمسمیرا رجبی منش
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات223
زبانفارسی
شابک978-600-6168-08-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهشت تاریک

مریم ملائی
۱۳۹۸/۸/۳
چهارچوب خوبی داشت. تکراری نبود. توصیفات خوبی هم داشت. فقط مکان رو زیادی پیچیده کرده بود جوری که تصویر سازی ذهنی برای خواننده یکم سخته. بخش پایانی هم زیاد مکالمه رو کش داده بود. این خسته کننده‌اش می‌کرد. اخرش هم تقریبا فیلم ایرانی بود!ولی روی هم رفته ارزش یک بار خوندن رو داشت.
یحیی خ
۱۳۹۷/۱۲/۲۴
کتاب کمی قدیمی است 1975, مثل بعضی کتابهای ژانر وحشت توصیفات و تشبیهات خسته کننده نداشت توصیفات مکان‌ها و شخصیت‌ها قابل تصور سازی بود. شاهکار نبود ولی ارزش خواندن و سرگرم شدن رو داشت
Mehdi.M.Sh
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
این رو من ده سال پیش خوندم واقعا داستانی بس جذاب بود
نادیا امیرعضدی
۱۳۹۸/۸/۱۷
بد نبود. اشتباهات تایپی داشت طبق معمول.
سارا فهیمى
۱۳۹۸/۴/۱۳
خوب بود ارزش یک بار خواندن را داشت
Mina Bashir
۱۴۰۱/۳/۳۱
خیلی عالی بود پیشنهاد می‌کنم بخونید.
mohammad amin dehmollaei
۱۴۰۰/۷/۹
جذاب و هیجان انگیز
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب بهشت تاریک

برای دریافت کتاب بهشت تاریک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.