معرفی و دانلود کتاب صوتی بیشعور ضد‌ گلوله

عکس جلد کتاب صوتی بیشعور ضد‌ گلوله
قیمت:
۳۹۰۰۰ 27300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیشعور ضد‌ گلوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیشعور ضد‌ گلوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیشعور ضد‌ گلوله

کتاب صوتی بیشعور ضد‌ گلوله نوشته خاویر کرمنت چهارمین جلد از مجموعه «بی‌شعوری» شما را با راه‌های شناخت و مقابله با این بیماری آشنا می‌کند. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه‌آوا تولید شده است.

خاویر کرمنت (Xavier Crement) پس از نوشتن سه کتاب از این مجموعه این بار در چهارمین کتاب خود تحلیلی روانشناختی و جامعه شناسانه از وضعیت و نشانه‌های بی‌شعورها ارائه می‌کند. او معتقد است بی‌شعورها بی‌رحم و ذاتا دروغگو هستند و تا فرصتی پیدا کنند دست به تقلب می‌زنند. در برابر هرگونه رفتار منطقی و سنجیده فقط در پی تحقیر شما هستند و اگر فرصتی دست دهد شما را سر به نیست می‌کنند.

بیشعوری هیچگاه از بین نمی‌رود. فقط وقتی می‌توانیم آن را شکست دهیم که تصمیم بگیریم آن را دگرگون سازیم. نظرات و حقایقی که در کتاب بیشعور ضد‌ گلوله (The bulletproof asshole) با آن روبرو می‌شوید، هر انسان فرهیخته و با شخصیتی را متعجب می‌کند.

دکتر خاویر کرمنت بعد از پانزده سال کار روی بیشعورها، به این نتیجه رسید که دیگر هرچیزی را که باید یک نفر در مورد بیماری بیشعوری بداند، فهمیده است. اما پس از یک ملاقات متوجه شد که باید در تمام حرف‌هایش در مورد بیشعوری تجدید نظر کند.

در قسمتی از کتاب صوتی بیشعور ضد گلوله می‌شنویم:

بیشعورى که در دام حقیقت گرفتار شود، تعادل روحى خود را از دست مى‌‏دهد، عصبانى مى‌‏شود و دست به فحاشى مى‌‏زند. اصلا نگران نشوید. این حالت یعنى بی‌شعور ناگهان فهمیده که موقعیتش به خطر افتاده است. خود را در منجلابى مى‌‏بیند که با هیچ دروغى نمى‌‏تواند از آن بیرون بیاید. تلاش خود را خواهد کرد، اما همین که از کوره در رفت، دیگر شما بر او چیره شده‌‏اید. کاملاً تحت اختیار شماست.

اگر بسته‌‏ى پیشنهادى دولت با شکست مواجه شد، یک رهبر برجسته و ملى چه مى‏‌کند؟ آخرین ورق خود را رو مى‏‌کند. عصبانیت. مخالفان خود را متهم مى‌‏کند که به او برچسب کمونیست بودن زده‌‏اند. «من بُلشویک نیستم.» شاید باشم شاید هم نباشم. اما قطعاً یک بُلشویک، احمق است.

وقتى عصبانیت فرو نشست، فرد بیشعور نمى‌‏داند که مهار شده است. هنوز هم سعى مى‌‏کند برترى خود را حفظ کند، پس به اعمال زور متوسل مى‏‌شود. انگشت تهدید بسوى شما دراز مى‌‏کند و از خدا مى‏‌خواهد شما را عقوبت دهد. آرامش خود را حفظ کنید. اگر قرار باشد عقوبت خدا شامل حال کسى شود، این اوست نه شما.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
بخش اول
22 دقیقه
بخش دوم
24 دقیقه
بخش سوم
34 دقیقه
بخش چهارم
21 دقیقه
بخش پنجم
24 دقیقه
بخش ششم
23 دقیقه
بخش هفتم
18 دقیقه
بخش هشتم
20 دقیقه
بخش نهم
25 دقیقه
بخش دهم
26 دقیقه
بخش یازدهم
23 دقیقه
بخش دوازدهم
27 دقیقه
بخش سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیشعور ضد‌ گلوله
نویسنده
مترجممتین کریمی
راویبهرام ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات جامی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۹۰۰۰ 27300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیشعور ضد‌ گلوله

رسول سعیدی
۱۳۹۷/۱۱/۹
به شخصه طرفدار کتابهای صوتی هستم, باتشکر از اقای ابراهیمی راوی ارزنده کتاب, باید عرض کنم بنظر بنده سبک روایت اقای ابراهیمی زیاد مناسب موضوع کتاب فوق نبود , و این سبک از روایات معمولا برای دسته کودک و نوجوانان بکار گرفته میشوند, بازهم ممنون از راوی بزرگوار که این امکان رو فراهم کردند برای من و امثالهم
MORTEZA JAFARI
۱۴۰۰/۱۱/۸
این کتاب بنظر من مختص عام جامعه نیست نویسنده مدیران رو اکثرا مورد توجه و خطاب قرار میده، برداشت عموم باید کلی باش از سخنان مثلا جائیکه از دزدی و کوتاهی مدیری صحبت میکنه باید یک نجار یا یک بنا همون شماتتی که نویسنده از مدیر نالایق انجام میده در کار خودش
پیدا کنه و سعی کنه اون اشتباهات انجام نده
زهرا فرجی
۱۳۹۷/۷/۸
کتابراه یکی از بهترین نرم افرهایی که تا حالا دیدم‌و با ذائقه من سازگاره خدارو بخاطرش شاکرم
انسیه فقیه
۱۳۹۷/۷/۱۳
با تشکر از کتابراه عزیز بابت کتابای صوتی عالیی که میذاره و باعث میشه از وقتمون واقعا استفاده بهینه ببریم، راوی کتاب علیرغم صدای جذابشون، اینقدر متن رو با هیجان تصنعی و ناخوشایند خونده که اصلا لذت نبردم از شنیدن این کتاب
صادق رادکیا
۱۳۹۷/۷/۸
بسیار عالی بود. خیلی جالبه اتفاقا همین امروز با شخصی برخورد کردم که واقعا مصداق حال موضوع این کتاب بود
Ozra Dargahi
۱۳۹۷/۶/۲۷
من کتابشو خوندم از اون دسته کتاباییه ک بخوای دو سه بار بخونی یا با‌ی نگاه عمیق بهش چند ساعت فکر کنی...
سینا غلامی
۱۳۹۷/۱۱/۲
جالب نبود
به عقیده بنده این کتاب صوتی برای انسان‌های زخم خورده از بیشعوری برخی آدمها جهت خالی نمودن احساس نفرت و انزجار خودشان مفید است.
ملیحه رجبی
۱۳۹۷/۷/۱۷
خوب بود به هرحال ادمو وادار میکنه فکر کنه و یکم بفهمیم مارو با چه ترفند‌هایی بازی میدن... ممنون از، برنامه خوبتون
mohamad taheri
۱۳۹۸/۵/۱۰
افراد دور و بر خودت رو بهتر میشناسی و راحت تر با خیلی چیزا کنار میای وقتی بیشعور‌های زد گلوله را شناسایی نمایی.
arash bidar
۱۳۹۷/۹/۲۴
اعتراف میکنم که کتابهای کمی وجود دارن که بنده چنین جمله‌ای رو در موردشون بگم... مزخرفه به تمام معنا...! البته از نظر اینجانب
Mehdi Tehrani
۱۳۹۷/۸/۱۴
صدای استاد ابراهیمی هر‌کتابی یا داستانی رو به حد اعلا جذاب میکنه‌کاش بیشتر از ایشون بهره ببرید کتاب‌ گویا بادبادک بازشون من‌رو خلع سلاح‌کرد از هر‌انتقادی
borzou farshad
۱۳۹۷/۸/۱۱
بعد از خوندنش فهمیدم چقدر بیشعوری در من و اطرافیانم هست که ازش بی‌خبریم... کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش
Sarmad Sotvar
۱۳۹۷/۷/۱۰
باعث تامل و تفکر زیاد ادم میشه.
صدای گرم و اجرای فوق العاده گوینده.
پیشنهاد میکنم حتمااین کتاب رو بخوانید یا گوش کنید
Kourosh Naderiyan
۱۴۰۱/۴/۱۲
کتابی هست برای شهروندان امریکا و اروپا و شرایط زندگیشون
خداروشکر در کشورما از این بیشعورها پیدا نمیشه
Calamin A
۱۳۹۷/۹/۱۰
صدای گوینده کتابو خراب میکنه تاکید روی حرف‌های آخر و صدای آنابل واقعا وحشتناکه کتابو نصف کاره ول کردم.
مشاهده همه نظرات 45

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیشعور ضد‌ گلوله

برای دریافت کتاب صوتی بیشعور ضد‌ گلوله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.