معرفی و دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

عکس جلد کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید
قیمت:
۶۵۹۰۰ 32950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

برای پیوستن به صف موفق‌ترین افراد دنیا، بدون‌شک به راهنمایی‌های ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید احتیاج پیدا خواهید کرد. اگرچه نویسنده این اثر سازنده را سال‌ها پیش به نگارش درآورده، اما این کتاب همچنان حاوی دستورالعمل‌هایی کاربردی برای رسیدن به موفقیت و همچنین رازهای کسب ثروت است و به همین دلیل در کشورهای مختلف جهان، آمار فروش بسیار بالایی دارد.

درباره‌ی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

پس از مصاحبه با بیش از پانصد تن از زنان و مردان دوران خویش، ناپلئون هیل (Napoleon Hill) راز انباشتن ثروت کلان ‌را در قالب این نظریه فاش کرد که: اگر ما بتوانیم یاد بگیریم مانند ثروتمندان بیندیشیم، می‌توانیم موفقیت و ثروت را کشف کنیم. او در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and Grow Rich)، فرمول سیزده‌مرحله‌ای ساده‌ای را طرح کرد که به شما کمک می‌کند اهداف خودتان را مشخص کنید، راز موفقیت حقیقی و دیرپا را کشف کنید، هر آنچه در زندگی می‌خواهید را به‌ دست بیاورید و به صف افراد فوق‌العاده موفق بپیوندید.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به قلم ناپلئون هیل، پس از انتشار به‌‌عنوان یکی از کتاب‌های الهام‌بخش مهم زمان خود اعلام شد. تاکنون بیش از پانزده‌میلیون نسخه از این کتاب در سراسر جهان به فروش رسیده است. این کتاب به نقشه‌ی راهی برای میلیون‌ها نفر تبدیل شده، تا آن‌ها را از فقر دوران رکود اقتصادی رهایی بخشد. ناپلئون هیل تلاش دارد مخاطبان کتاب خود را به نحوی توانمند سازد که بتوانند در دشوارترین شرایط اقتصادی و معیشتی نیز برای خود، خانواده، و حتی کارمندانشان رفاه مطلوبی فراهم کنند.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، نویسنده‌ی خود را به موفقیت‌های چشم‌گیری رساند. ناپلئون هیل پس از انتشار این اثر، پله‌پله نردبان موفقیت را پیمود، به‌عنوان مشاور رهبران و مدیران تجاری، سخنران و سپس نویسنده‌ی چند کتاب دیگر شناخته شد و در نهایت نیز در قامت میلیونری شناخته‌شده درآمد. باوجوداینکه مدت‌های زیادی از نوشتن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید می‌گذرد، اما در فصل‌هایی از این نسخه‌ی کنونی، سرگذشت افراد موفقی چون یل گیتس، ماری کی اش، آرنولد شوارتزنگر، ری کورک و مایکل جردن نیز به داستان‌های اصلی ناپلئون هیل در کتاب اضافه شده است.

گام‌های تصویرشده توسط ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، برای خوانندگان امروزی نیز به اندازه‌ی افراد معاصر این نویسنده، برای رسیدن به ثروت اطمینان‌بخش هستند. همه‌ی کسانی که این کتاب راهنما را می‌خوانند، در مطالب آن تعمق می‌کنند و دستورالعمل‌های آن را به‌کار می‌بندند، آمادگی بیشتری خواهند داشت تا در زندگی‌شان به استانداردهایی بالاتر دست یابند و از شرایط بهتری بهره‌مند شوند. رازی که ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید با مخاطبانش در میان می‌گذارد این است که این استانداردها و این شرایط ایده‌آل، همواره تنها در اختیار کسانی قرار گرفته‌اند که خواهان آن‌ها بوده‌اند. درواقع برای افرادی که اطلاعی از وضعیت بهتر ندارند، تلاشی برای آن نمی‌کنند یا مایل به کسب آن نیستند، چنین امکاناتی همیشه خارج از دسترس خواهد بود.

اگر مایل بودید که به‌‌صورت جدی دستورالعمل‌های ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را دنبال کنید، باید آمادگی ایجاد تغییرات اساسی در شیوه‌ی زندگی خود را نیز داشته باشید. اما باید بدانید که اگر وارد این چالش بزرگ شوید و خطرات و سختی‌های آن را به جان بخرید، نتیجه‌ی تلاش‌های شما، سپری شدن مابقی عمرتان در هماهنگی و تفاهم خواهد بود. علاوه بر این، با عمل کردن به راهکارهای ناپلئون هیل، صحنه برای ورود شما به جمع افراد ثروتمند آماده خواهد شد.

این ویرایش جالب و روزآمدشده از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، نمونه‌هایی از موفق‌ترین افراد معاصر و شناخته‌شده‌ترین ثروتمندان زمان ما را شامل می‌شود. این نسخه، دربرگیرنده‌ی داستان موفقیت افرادی همچون بیل گیتس و استیون اسپیلبرگ است و نشان می‌دهد که به‌کار بردن فلسفه‌ی ناپلئون هیل، در شرایط فعلی جهان نیز به ثروتمند شدن و موفق شدن منتهی خواهد شد و این نکات هنوز معتبرند. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید از ناپلئون هیل را مهین خالصی به زبان فارسی ترجمه کرده و انتشارات نسل نواندیش آن را به چاپ رسانده است.

افتخارات کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

  • فروش بالغ بر پانزده‌میلیون نسخه از کتاب
  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت در چند دهه‌ی اخیر
  • یکی از عناوین فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»
  • پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون در دسته‌ی سرمایه‌گذاری و سهام

نکوداشت‌های کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

  • در طول بیست‌‍وپنج سال گذشته، من فراتر از حد انتظار خوشبخت و سعادتمند بوده‌ام و هرازگاهی با این فکر به خود نهیب می‌زنم که اگر با فلسفه‌ی ناپلئون هیل مواجه نشده بودم، امروز چه شرایطی داشتم. فلسفه‌ی او زندگی من را زیرورو کرد. (اگ ماندینو، نویسنده‌ی کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان)
  • کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، به‌عنوان پدر و پیشگام تمام کتاب‌های انگیزشی شناخته می‌شود. (آمازون)

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مایلید با خواندن یک کتاب زندگی‌تان برای همیشه تغییر کند و دروازه‌های ثروت و موفقیت به رویتان گشوده شود، کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، به قلم ناپلئون هیل را از دست ندهید.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل در سال 1883 در شهر وایز، واقع در ویرجینیا متولد شد. او عمر خود را با کسب موفقیت‌های فراوانی سپری کرد، به‌عنوان نویسنده، سخنران و مشاور مدیران شرکت‌های بزرگ، فعالیت‌های بسیاری انجام داد و سرانجام در سال 1970، از دنیا رفت. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید که مهم‌ترین اثر این نویسنده به‌شمار می‌رود، از زمان انتشار تاکنون، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ در حوزه‌ی خود بوده است. این کتاب آن‌چنان ناپلئون هیل را به موفقیت رساند که او را بدون نیاز به هیچ منبع دیگری، به یک میلیونر مبدل ساخت. ناپلئون هیل در طول حیات خود، مؤسسه‌ای آموزشی به نام خود تأسیس کرد. مأموریت این مؤسسه‌ی غیرانتفاعی، ترویج فلسفه‌ی رهبری، خودانگیختگی و موفقیت شخصی بود.

در بخشی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید می‌خوانیم

ایمان نوعی حالت روحی است که می‌تواند با تصریح یا تعالیم ذهن ناخودآگاه به‌وسیله‌ی اصل تلقین‌به‌خود القا یا ایجاد شود. به‌عنوان مثال، هدفی را درنظر بگیرید که شاید به‌واسطه‌ی آن، این کتاب را می‌خوانید. هدف می‌تواند این باشد که توانایی تبدیل تکانه‌ی فکر ناملموس اشتیاق به همتای فیزیکی آن، یعنی ثروت را کسب کنید. با تبعیت از دستورالعمل‌های طرح‌شده در فصل 3 درباره‌ی تلقین به خود، و فصل 11 درباره‌ی ذهن ناخودآگاه، می‌توانید ذهن ناخودآگاه را متقاعد کنید که معتقدید آنچه را طلب می‌کنید می‌ستانید. ذهن ناخودآگاه براساس آن اعتقاد عمل خواهد کرد، به شکل ایمان به شما برمی‌گردد و با برنامه‌های مشخص برای کسب هدفتان دنبال می‌شود.

توصیف شیوه‌ای که آدم به‌وسیله‌ی آن ایمان پیدا می‌کند، در جایی که از قبل وجود نداشته باشد، بی‌نهایت سخت است. درواقع، به اندازه‌ی توصیف کردن رنگ قرمز برای یک آدم نابینا سخت است.

ایمان حالتی روحی است که شما می‌توانید به میل خود پیدا کنید، آن هم پس از اینکه سیزده گام به سوی ثروتِ این کتاب را به‌خوبی یاد گرفتید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی نویسنده بر چاپ اصلی
مقدمه‌ای بر چاپ فعلی
فصل 1: قدرت فکر
سه قدم تا طلا
درسی پنجاه سنتی در پایداری
تو «ارباب سرنوشت خویش، ناخدای روح خویشی»
فصل 2: اشتیاق: نقطه‌ی شروع هر موفقیت
اشتیاق زرنگ‌تر از مادر طبیعت است
فصل 3: ایمان: تجسم و اعتقاد به نیل به آرزو
چگونه ایمان پیدا کنیم؟
ایمان امری ذهنی است که می‌تواند از طریق تلقین به خود ایجاد شود
فرمول اعتماد به نفس
سخنرانی دلپذیر پس از شام در ازای یک میلیارد دلار
فصل 4: تلقین به خود: وسیله‌ای برای تأثیرگذاری بر ذهن ناخودآگاه
خلاصه‌ی راهکارها
فصل 5: علم تخصصی: مشاهدات و تجربیات شخصی
می‌ارزد بدانید چگونه علم بیندوزید
فصل 6: تخیل: کارگاه ذهن
دو شکل تخیل
چگونه از قو‌ه‌ی تخیل استفاده‌ی عملی کنیم؟
کتری طلسم‌ شده
فصل 7: برنامه‌ریزی سازمان‌یافته:  تبلور اشتیاق در عمل
برنامه‌ریزی فروش خدمات
ویژگی‌های عمده‌ی رهبری
ده علت عمده‌ی شکست در رهبری
چند میدان حاصل‌خیز که در آن‌ها «رهبری جدید» لازم خواهد بود
چه موقع و چگونه تقاضای شغل کنید؟
چگونه همان شغلی را که دوست دارید به‌ دست بیاورید؟
شیوه‌ی جدید بازاریابی خدمات
درجه‌ی «ک ک ر» شما چند است؟
ارزش سرمایه‌ای خدمات شما
سی علت عمده‌ی شکست
از دارایی‌های خود صورت‌برداری کنید
کجا و چگونه فرصت‌های انباشتن ثروت را پیدا کنیم؟
«معجزه»ای که این موهبت‌ها را تأمین کرده است
فصل 8‌: تصمیم: تسلط بر طفره
آزادی یا مرگ در یک تصمیم
فصل 9: پشتکار: تلاش مداوم، لازم برای القای ایمان
نشانه‌های نبود پشتکار
چگونه پشتکار پیدا کنیم
فصل 10‌: قدرت عقل کل: نیروی محرکه
کسب قدرت از طریق «عقل کل»
فصل 11: تسلط بر استحاله‌ی جنسی
ده محرک ذهنی
«نبوغ» از طریق حس ششم ایجاد می‌شود
چرا مردم به‌ ندرت قبل از چهل سالگی پیشرفت می‌کنند
فصل 12: ذهن ناخودآگاه: حلقه‌ی رابط
هفت حس مثبت عمده
هفت حس منفی عمده
فصل 13: مغز: ایستگاه گیرنده و فرستنده‌ی مغز
عظیم‌ترین نیروها «نامرئی» هستند
داستان مهیج مغز
«اندیشه‌ خوانی» چیست؟
فصل 14: حس ششم: در ورود به مرکز خرد
ساختن شخصیت از طریق تلقین به خود
فصل 15: چگونه شش شبح ترس را گول بزنیم؟
شش ترس عمده
ترس از فقر
نشانه‌های ترس از فقر
ترس از انتقاد
ترس از ناخوشی
ترس از دست دادن عشق
ترس از پیری
ترس از مرگ
نگرانی
فصل 16: کارگاه شیطان
چگونه از خود دربرابر تأثیرات منفی حفاظت کنید
55 عذر معروف

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیندیشید و ثروتمند شوید
نویسنده
مترجممهین خالصی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات336
زبانفارسی
شابک978-964-236-446-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۹۰۰ 32950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

علیرضا شمسی پور
۱۴۰۰/۸/۲۸
این کتاب در زمان خودش نقطه عطفی بود. قصد توهین ندارم به نظر دهنده‌های عزیز ولی حس میکنم کسانی که برای این کتاب امتیاز کامل میدن و کامنتهای عالی میزارن. زیاد اهل کتاب خوندن نیستن. چون همین الان کتابهایی خیلی بهتر از این اثر در بازار وجود داره که هم از نظر علمی و هم اینکه با زمان فعلی ما تطابق بیشتری داره در بازار موجوده. یک نکته مهمی که باز از اعتبار این کتاب برای من میکاهه زندگی نامه خود ناپلئون هیل هست که مثل شاخهای انگیزشی کشور خودمون در اینستا گرام همه چیز زندگی خودشون رو عالی نشون میدن و از طریق اون پول در میارن در صورتی که اگه فالورهاشون بهشون اعتبار نمیدادن کسی واسشون تره هم خرد نمیکرد. ناپلئون هیل هم از این قضیه مستثنی نبود, زندگیش سرشار از کلاهبرداری و فساد بود و تنها نقطه موفق زندگیش این بود که با زن پولداری ازدواج کرد و اون باعث شد که بتونه این کتاب رو چاپ کنه. حتی در زمان نگارش این کتاب هم هیچ موفقیت چشمگیری در زندگی خودش نداشت. خود من این کتاب رو خوندم و از بعضی از قسمتهاش هم لذت بردم ولی نه از تمامش
پاشا سعید
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
با این که این کتاب در خیلی از جاها مبنای علمی ندارد و میشه جزو کتاب‌های ضعیف قرار داد ولی خوندنش رو توصیه میکنم. در طول کتاب 13 گامی رو معرفی میکنه که برخی از اونها خیلی دقیق و به جاست ولی برخی نه. در مطالعه کتاب در برخی جاها یک دستی وجود نداره بعضی از فصل‌ها قوی نوشته شدن بعضی دیگر نه. مثل اینکه عمدا برخی از فصل‌ها دستکاری شدن تا قانون جذب رو وارد کتاب کنن که اتفاقا بدترین جاهای کتاب هم دقیقا همین فصل هاست. 6 ترس عمده رو معرفی میکنه که خیلی نکته داره حتما این فصل رو چند بار بخونین.
در کل حرف کتاب این هست که در زندگی برای رسیدن به هر چیزی باید برنامه داشته داشت، تصمیم‌ه راا قاطع و سریع گرفت، از مشورت و فکر دیگران استفاده کرد و شور و اشتیاق فراوان برای رسیدن به آن داشت.
از کتاب: "گاها در شروع تنها چیزی که دارید خواستن و عزم برای رسیدن به هدف است"
محمد تقی پورآذر
۱۳۹۷/۸/۱۳
هر چقدر به این کتاب ستاره بدید بازهم کمه! سال 2006 در یک برنامه تلویزیونی که جیم ران و باب پروکتور مهمان بودند از اونها سوال میشه که اگر قرار باشه برای مدتی به یک جزیره متروک بروید چه کتابی رو همراه میبرید؟ جیم ران انجیل رو انتخاب میکنه و باب پروکتور "بیندیشید و ثروتمند شوید"، برای من جالب بود که و محتوای این کتاب چه می‌تواند باشد حالا فهمیدم! بنظر من اگر جدی هستید و می‌خواهید به ادبیات موفقیت بپردازید و چیزی یاد بگیرید مطمئن باشید این اثر بهترین، اولین و آخرین گزینه شماست! ناپلئون هیل خدای معبد ادبیات و روانشناسی موفقیت و انگیزش هست. بخونید تا متوجه بشید! اگر براتون جدید بود دوباره بخونید، اونقدر بخونید تا حفظش کنید. با تشکر از مترجم و انتشارات نسل نواندیش
ایدین ابریشمی
۱۳۹۹/۹/۱۶
کتابی ک دکتر ازمندیان بزرگ رو تکان داد و زندگیشو عوضکرد قطعا یکی از پرمحتواترین کتاب‌های دنیا در زمینه‌ی موفقیت و کارفرماشدنه و بهتون یقین میدم که اگه بخونین و در زندگیتون به کار ببندین، اینی که هستین را دفن میکنبن و یک انسان بسیار بسیار عالی از هرنظر را با دستای خودتون رشد میدین و هیچ بنی بشری با نمیتونه شما در هیچ زمینه‌ای مقابله کنه و نمیدونم چی بگم از خوبیهای این کتاب.... تورو خدا بخونین و توی زندگیتون عمیقا به کار ببندین هرچی ک میگه و کتاب، بهترین دوست ما ادمهاست و در اون هیچ شکی نیست.... عاشقتم ناپلئون هیل ک زندگیمو عوض کردی... تا اخر عمر، خودمو و هرکسی ک من توسط این کتاب، تغبیرش دادم بهت مدیونیم.... عاشقانه میدرستمت
ra hy
۱۳۹۹/۹/۱
سلام به همگی
عده‌ای میگن قانون جذب دروغ و ناپلون هیل یک کلاهبردار بوده
باید خدمت اون بزرگواران بگم که تصورشون از این قانون و نوشته‌ها باید اصلاح بشه
اینکه تو یه کاغذ به یک عدد بنویسید و کنارش علامت دلار بزارید بعد صبح تا شب بهش نگاه کنید هیچ اتفاقی نمیوفته
باید هدفتون روی کاغذ بیارید و با و
هربار نگاه کردن بهش بهش فکرکنید که چگونه میتونید بهش برسید با تصور بدست اوردنش افکار جدیدی به ذهنتون میرسه و با عملی کردنشون به پیشرفتی میرسید که حتی تصورشم نمیکنید
navid zandi
۱۳۹۹/۳/۲۲
این کتاب اصل نیست... البته مطالب اصلی همین هست فقط در نسخه اصل مثال‌های زیادی آورده! یه نسخه سبز رنگ داره نوشته دکتر آرتور آرپل هست که اصلا این کتاب رو نخونید... اصل کتاب درمورد تعیین هدف و تلاش و کوشش حرف میزنه مخصوصا مداومت و پایداری اما این سودجو‌ها کتاب رو جوری طراحی کردن که قانون جذب رو توش جا بندازن... نذارید کسی شمارو تیغ بزنه... قبل از هر کتابی که میخونید خوب برای جزییات وقت بزارید
Rouhollah Abdolvahab
۱۴۰۳/۱/۴
کتابی نسبتا قدیمی، ولی بسیار مشهور درباره موفقیت مالی 💰 است. برنامه‌ای برای ثروتمند شدن در 16 فصل ارائه می‌کند. از مراحل اولیه مانند فکر، انگیزه و ایمان به اهداف مالی دقیقا تعیین شده، شروع می‌کند و با نکات تکمیلی جذابی مانند حس ششم و غلبه بر شش شبح ترس به پایان می‌رسد.
خواندنش را توصیه می‌کنم. کتاب مفید و جذابی است. دلیل 4 ستاره دادن بنده بیشتر قدیمی بودن کتاب است.
شینا یوسفی
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
این کتاب منبع بیشتر کتابهای خودسازی و موفقیت هست فقط در مورد ثروت نیست راهنمای کامل برای رسیدن به همه نوع هدفی هست. نویسنده بعد از تحقیق و مصاحبه با هزاران نفر و بیشتر افراد مشهور زمان خودش این کتاب رو تألیف کرده و ذکر موفقیت‌های چنین افرادی تآثیرگذاری و خاص بودن کتاب رو فوق العاده کرد برام
Reza .r
۱۳۹۷/۲/۱۷
این کتاب با اینکه قدیمی ولی واقعا فوق العاده است و تو تمام دوره‌ها کارسازه و حتما به خوبی مطالعه شه کاملا تکان دهندست
حسین محمدی
۱۳۹۸/۱/۱۱
این کتاب یکی از بهترین کتابی‌های است که در جهان وجود دارد این کتاب باعث می‌شود شما در یک ان تجربه‌ای 25هزار نفر از ثروتمندان دنیا را همانند یک فلش به سیستم ذهن‌تان تزریق کنید در واقع این کتاب یک کتاب نیست فراتر از کتاب است که پیشنهاد میکنم هرکسی ان را بخواند
Nazanin -k
۱۴۰۰/۶/۷
بخش‌های پایانی کتاب برای من مفید‌تر و کاربردی‌تر بود؛ خصوصا سوالات آزمون خودشناسی متفاوت و جالب بود... اگر برای روشن نگه داشتن چراغ‌هایی که این کتاب و کتابهایی از این دست در ذهنمون روشن میکنن سستی نکنیم قطعا خوندنشون موثره وگرنه که همه چیز زود فراموش میشه
الهه ی ناز
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
حتما بخونید این کتابو. و حتما هرانچه رو که میخواید بهش برسید هرروز بهش فکرکنید. بنظرمن یه کاغذ خودکار کنارخودتون باشه و هرجای کتاب که لازم بود نکات مهم رو یادداشت کنید تا تکرار کنید برای خودتون و همیشه یادتون باشه
علی مصطفی زاده
۱۳۹۹/۳/۲۳
ناپلیون هیل یه شیاد بوده، این کتاب رو هم زن دومش با سرهم کردن افکار مخشوش ناپلیون نوشته و در واقع اصل کتاب متعلق به همسر دوم اونه، در طی زمان هم به اندازه کافی کتاب دستکاری شده تا چیزی ک الان میبینید خیلی با نوشته اولیه تفاوت داشته باشه.
قانون جذب و این چیزا هم کاملا دروغن، زندگیتونو با واقعیت‌ها بسازید نه با اوهام و خیالات.
فرشاد حسن پور
۱۳۹۷/۲/۸
واقعا محشره این کتاب هرچی از موفقیت میخواهید توش پیدامیشه
مهدی حسینی
۱۴۰۰/۵/۲۷
سلام. من سه ستاره می‌دم.
انگار این ترجمه بسط نداره.
از نظر مفاهیم قابل لمس هست ولی انگار با دوران امروز ما آداپته نشده.
محتویات دارای شکاف زیادی هست و بیشتر شبیه یک مقاله لحظه آخری شده.
مشاهده همه نظرات 151

راهنمای مطالعه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

برای دریافت کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.