معرفی و دانلود کتاب تأمین آب در بحران

عکس جلد کتاب تأمین آب در بحران
قیمت:
26000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تأمین آب در بحران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تأمین آب در بحران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تأمین آب در بحران

کتاب تأمین آب در بحران اثر عباس علاف صالحی و آیگین امیدی، مناطقی را مد نظر دارد که در معرض سرما قرار دارند. این سرما یا ناشی از موقعیت جغرافیایی منطقه است (عرض جغرافیایی بالا یا حوزه قارهای غیر گرمسیری) و یا به دلیل کوهستانی بودن منطقه و ارتفاع نسبتاً زیاد در مقایسه با نواحی اطراف است.

این کتاب در واقع ترجمۀ کتابی تحت عنوان (Out In The Cold) است که توسط دانشگاه Loughborough انگلستان به قلم Mark Buttle و Michael Smith که از امدادرسانان باتجربه و باسابقه می‌باشند، نوشته شده است. همچنین ویرایش سوم آن در سال 2015 منتشر شده؛ که بسیار کاربردی و ساده نیز هست.

در حادثه‌های دهه 1990 در کشورهای بوسنی، اتحاد جماهیر شوروی، افغانستان و ناحیه شمالی عراق این واقعیت به وضوح هویدا شد که بلایای انسان‌گرایانه تنها محدود به جنوب آفریقا یا نواحی گرمسیر نیست بلکه ممکن است هر نقطه از دنیا را مورد تهدید خود قرار دهد. در نواحی یخبندان دائمی؛ مأموران امداد می‌بایست بیش از هر شخص دیگری برای تهیه آب حیات بخش و ایجاد تسهیلات بهداشتی؛ از آمادگی لازم برخوردار باشند. ویرایش دوم کتاب تأمین آب در بحران، دربردارنده مطالبی جدیدی است که با کمک مأموران امدادی جمع‌آوری شده است که از بحران کوزوو بازگشته‌اند و بر مبنای نظریات ارائه شده در مورد چاپ اول، تجدید چاپ شده است.

تمامی مسئولین حافظ حقوق بشر (بالاخص مدیران)، مهندسین و آمایشگران شاغل در ایالات فروپاشیده شوروی، چین، اروپای شرقی یا سایر کشورهایی که دارای شرایط اقلیمی سرد یا نواحی سردسیر زیاد هستند؛ مطالبی را در این کتاب خواهند یافت که برایشان مفید باشد. تکنیک‌های توضیح داده شده نسبتاً راحت می‌باشند اما با این وجود، نظریات مربوط به طراحی مهندسی نیز در این کتاب ارائه شده است.

این کتاب راهنما به گونه‌ای به رشته تحریر درآمده که خواننده قادر به تعمل در مباحث خاص آن از طریق مراجعه به صفحات راهنمای موضوعی و مندرجات باشد. کتابی که پیش روی شماست اطلاعات بنیادی لازم را در سطح وسیع تحت پوشش قرار نمی‌دهد و تنها اطلاعات تکمیلی برای استفاده در کتاب‌های راهنمای اضطراری عمومی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1 (مقدمه)
فصل 2 (حوادث اضطراری در نواحی سردسیر)
فصل 3 (تأمین آب)
فصل 4 (رعایت اصول بهداشتی)
فصل 5 (مباحث فنی)
فصل 6 (پیامدهای انسانی)
فصل 7 (اطلاعات بیشتر)
فصل 8 (هایپوترمیا و سرمازدگی بافت بدن)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تأمین آب در بحران
نویسنده،
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-600-96288-8-9
موضوع کتابکتاب‌های جغرافیا و زمین شناسی
قیمت نسخه الکترونیک
26000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تأمین آب در بحران

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تأمین آب در بحران

برای دریافت کتاب تأمین آب در بحران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.