معرفی و دانلود کتاب تا رهایی

عکس جلد کتاب تا رهایی
قیمت:
57000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تا رهایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تا رهایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تا رهایی

کتاب تا رهایی بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی شهر ارومیه را در بر می‌گیرد و از زبان چند زندانی سیاسی و با تلاش حسین غفاری به نگارش درآمده است. این افراد با گرایش‌های مختلف سیاسی بخشی از فعالیت‌های مذهبی و سیاسی و افراد مؤثر در آن زمان و نحوه‌ی آشنایی خود را با آنان بیان کرده‌اند.

حسین غفاری در جبهه فرهنگی برای حفظ و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون جبهه دفاع مقدس مجاهدت نموده و با تمام وجود در این راه به تلاش و مبارزه و ممارست مشغول بوده است و در موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقدام به جمع‌آوری خاطرات و اسناد و تحقیق و تدوین کتاب نموده. «عکس‌ها و خاطره‌ها» و «خاطرات مهدی یوسف‌زاده » از مجموعه کارهای ایشان است که از سوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به چاپ رسیده است.

کتاب «تا رهایی» تصویر تا حدودی واقعی و وحشتناک از شکنجه‌های عوامل ساواک در دوره پهلوی را نشان می‌دهد.

در بخشی از کتاب تا رهایی می‌خوانیم:

یکی از کارهایی که در زندان برای تحقیر زندانیان سیاسی انجام می‌دادند این بود که آنها را پیش دزدها و قاتل‌ها یک‌جا نگهداری می‌کردند تا به خانواده‌های آنان القا کنند که این چه وضعی است که پسر مهندس شما یا دانشجوی شما سر از زندان در کنار قاتلین و دزدها درآورده است. از جمله یک‌بار که ما را برای دادگاه می‌بردند دست مرا به دست قنبر قوچی (قنبرعلی صمدی قوشچی) دستبند زده بودند. از ماشین که ما را می‌آوردند؛ می‌گفت تو چکار کردی که دستگیرت کرده‌اند. شنیده‌ام به شاه ناسزا گفتی. بعد می‌گفت من هم به شاه ناسزا گفتم دستگیرم کردند. می‌گفت نترسید مردم با ما هستند و خودش را انقلابی جا می‌زد.

بعد از مدتی که از ما برای ساوک و شهربانی چیزی دستگیر نمی‌شد و پرونده هم که کامل بود و زندان ما هم مشخص شده بود، خواستند ما را به بند سیاسیون ببرند. از بیرون خبر رسید که از کمیسیون حقوق بشر بازرس خواهد آمد برای همین ما را به بند سیاسی منتقل کردند که جای بهتری بود و غذای اختصاصی می‌دادند و متوجه شدیم که افراد دیگری هم آنجا بودند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
عبدالعلی غفاری
علی خادم علما
محمد اسدی خانشان
محمد فائزی
علیرضا محدودی زمان
علیرضا قلیزاده
سید بهرام آذرافروز
هوشنگ اکبری سردرودیان
رحیم یلعبی
ضمائم
منابع
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تا رهایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات182
زبانفارسی
شابک978-600-03-0545-1
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک
57000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تا رهایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تا رهایی

برای دریافت کتاب تا رهایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.