معرفی و دانلود کتاب تاوان

عکس جلد کتاب تاوان
قیمت:
۴۷۵۰۰ 28500 تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تاوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاوان

تاوان سومین اثر بلند میناتو کانائه، نویسنده ممتاز و مردمی ژاپنی و خالق اثر «اعترافات» جوایز ادبی بسیاری را کسب کرده‌ است. تاوان، داستان مادری است که کینه و خشم دختر به قتل رسیده‌اش را بر سر چهار همبازی‌اش خالی می‌کند. چهار دختر پس از گذشت پانزده‌سال همچنان سایه سنگین قتل و نیز مادر دوست‌شان، امیلی را احساس می‌کنند و در بند ترس‌ها، گذشته تاریک و تاوانی که باید بدهند، گرفتارند.

کتاب تاوان نیز همچون کارهای دیگر میناتو کانائه (Minato Kanae) تبدیل به اثری سینمایی شده و با مخاطبین بی‌شماری در سرتاسر جهان ارتباط برقرار کرده است. ویژگی آثار میناتو کانائه شخصیت پردازی بی‌نظیر و روان‌شناسی عمیق شخصیت‌های داستان و همین‌طور ترسیم هنرمندانه‌ی جامعه‌ی امروز و مشکلات و تناقضات آن است. بی‌مسئولیتی آدم‌هایی که به دیگران اهمیت نمی‌دهند، چقدر زندگی در این دنیا را سخت کرده است. نمی‌شود به گذشته بازگشت و اشتباهات را اصلاح کرد. پس باید تاوان داد... تاوان، داستان پدر و مادرهایی است که محبت به فرزندانشان را جدی نمی‌گیرند.

در بخشی از کتاب تاوان می‌خوانیم:

همه‌چیز عروسک دلربا بود، هم چهره‌ی عجیبش که معلوم نبود بچه‌ای است که قیافه‌ی جدی و بزرگسال دارد و یا بزرگسالی است که قیافه‌ی بچه‌گانه دارد و هم دست و پای باریکش که ناخودآگاه دلم می‌خواست دستم را دراز کرده و آن‌ها را لمس کنم. با خودم فکر کردم که چقدر خوب می‌شود اگر همیشه این عروسک را کنار خودم داشته باشم و با آن حرف بزنم و در همان لحظه ذهنم به سراغ صاحب عروسک هم رفت، ولی دختری که صاحب عروسک بود یک بچه‌ی فقیر شهرستانی بود که جز جای یک خال ریز هیچ وجه اشتراک دیگری با عروسک نداشت.

فهرست مطالب کتاب

عروسک فرانسوی
جلسه‌ی ویژه‌ی انجمن اولیا و مربیان
خواهر و برادر خرس
ده برج و ده روز
جبران
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاوان
نویسنده
مترجممصطفی رضوی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-600-8211-83-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۷۵۰۰ 28500 ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تاوان

niloofar singh
۱۴۰۰/۶/۸
اتفاقی در اول کتاب میفته ک ۴ کاراکتر با اون درگیر میشن. اثرگذاری اتفاق روی هر یک از کاراکترها، برخورد خودشون، خانواده شون و زاویه دید و تعبیری که هر کاراکتر از اتفاق رخ داده، داره فوق العاده ست. روایتی روان داره و شخصیت‌ها گم نمیشن و تا حد زیادی قابل لمس هستن. اگه مثل من جنایی پسندین، واقعا لذت و و میبرین دست کشیدن از کتاب تا تموم شدن به سرانجام رسیدنش واقعا سخته. در کل داستان طرح ساده‌ای داره اما خیلی خوب شاخ و برگ داده شده و تعریف میشه. حتما سراغ کارهای دیگه این نویسنده میرم.
Aylar Bahrami
۱۴۰۰/۵/۹
فوق العاده هست این کتاب بجز غلط‌های تایپی دیگه هیچ ایرادی نمیتونم بهش بگیرم. کتاب خیلی ماهرانه اسیب‌هایی که با حرفا و رفتار‌های غلط به بچه‌ها وارد میشه و تا بزرگسالی هم همراهشونه رو نشون داده و این نکته هم توجهم رو جلب کرده اگر فرهنگ این شهرستان کوچک به روز بود گ و تفکر سنتی نداشتن از هر نقطه‌ای و توسط هر شخصی که در داستان حضور داشته میشد جلوی این زنجیره گرفته بشه ولی گرفته نشد.
رامونا کیانا
۱۴۰۰/۹/۲۸
به خاطر پیچیدگی زیاد بسیار دور از واقعیت بود. و پایانش علی رغم اینکه نویسنده سعی کرده بود خیلی متفاوت و شوکه کننده باشد، ولی حس هیجانی خاص و پایانی شگفت انگیز، حداقل برای من، نداشت. شخصیت قاتل خوب پردازش نشده بود و از ناکجا اباد بدون پیش زمینه‌ی خاصی سردر آورد. شاید به خاطر ممیزی داستان جاهایی سکته داشته.
ریحانه صلاحی
۱۳۹۸/۳/۸
داستان تاثیراتی که درست یا غلط روی افراد میذاره... واقعا عالی بود
توضیحات مترجم هم خیلی کمک میکرد
و کلا با عقاید و فرهنگ ژاپنی‌ها هم میشد آشنا شد
فقط حییییف که غلط تایپی‌ها خیلیییی زیاد بود
اگه کمتر بود میشد صد در صد از کتاب لذت برد
مرسی
ساینا امینی
۱۴۰۱/۹/۲۶
من کتاب اعترافات این نویسنده رو خوندم واقعا نوشته ایی داره که روانشناسی هم دخیل هست اما خب یکم تکراری بود سبکش چون بیشتر اول شخص مفرد بود و هیچ مکالمه ایی بین شخص نداشت در کل من این کتاب و نگارش نویسنده رو دوست داشتم
آتوسا ده سروی
۱۴۰۰/۵/۱۹
داستان نسبتاً خوب و جذب کننده بود ولی یک مقدار دور از واقعیت حوادث رخ می‌داد که نمیدانم به دلیل اختلاف فرهنگی با مردم ژاپن بود یا اینکه واقعاً خیلی اتفاق‌ها تخیلی بود البته سانسور هم باید در نظر گرفت.
Elahe Rastad
۱۳۹۹/۳/۱۳
کتاب عالی.. از اتفاقاتی بدی که برای خودمون یا عزیزانمون میفته بی‌تفاوت نباشیم خیلی از اونها نیاز به روان درمانی داره والا متحمل صدمات جبران ناپذیزی خواهیم شد.
karow rezvani
۱۴۰۰/۲/۱
داستان تأثیرگذاری ست. لذت بردم از خلاقیت نویسنده در تعریف یک اتفاق از نگاه پنج شخصیت. هیچ قسمتی از کتاب برای من کسل‌کننده نبود. قطعاً مدت‌ها درگیرش خوام بود.
maryam nazemi
۱۳۹۷/۱/۹
همیشه فکر میکردم تو ژاپن عمق تربیت بیشتر باشه ولی احساس میکنم این کتاب بهم نشون داد ژاپنی‌ها به بچه‌ها مهارت یاد میدهند و تربیت شون سطحی است
کیان ت
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
داستان عجیبی بود. خوب بود ولی از واقعیت دور بود. به نظرم تعداد قاتل‌ها در داستان زیاد بود. و بهتر بود فقط یک یا دوتا از دخترها قاتل میشدند.
یگانه یزدان پناه
۱۴۰۲/۳/۱
اینکه انقدر پیچیدس که فکرت درگیر شه واقعا عالیه
همش وادار میکنه فکر کنی و با تمام کلمات و جمله‌ها زندگی کنی
سهیلا
۱۴۰۲/۸/۲۴
زیبابود، اون‌ها هرکدوم به اندازه‌ی بی‌توجهی به امیلی تو روز حادثه تاوان دادند. حتی بیشتر...
سمانه قنبری
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
کتاب پرکشش و هیجان انگیزی بود.. فضای داستان رو خیلی دوست داشتم:)
علیرضا ملکی
۱۳۹۹/۸/۴
دیدگاه نویسنده جالبه و توضیحات مترجم هم کمک کمک کننده😌
هستی محتشمی
۱۳۹۹/۶/۳
با روح و روان ادم بازی می‌کنه ولی در کل کتاب خوبی بود.
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب تاوان

برای دریافت کتاب تاوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.