معرفی و دانلود کتاب تاکتیک‌های میلیاردر‌های موفق

عکس جلد کتاب تاکتیک‌های میلیاردر‌های موفق
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تاکتیک‌های میلیاردر‌های موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاکتیک‌های میلیاردر‌های موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاکتیک‌های میلیاردر‌های موفق

کتاب تاکتیک‌های میلیاردر‌های موفق نوشته‌ی رابرت کیو ساکی درباره‌ی چگونگی جان به در بردن از بحران‌های شدید اقتصادی می‌گوید که در جهان امروز با ما دست به گریبان است.

کتاب تاکتیک‌های میلیاردر‌های موفق (Rich dad's conspiracy of the rich: the 8 new rules of money) به ما می‌گوید واقعیت این است که مشکلات اقتصادی روزبه‌روز بیشتر می‌شود و امیدی به کاهش آن‌ها نیست. در تأیید این ادعا همین بس که دولت ایالات متحده در دهه 1980 میلیون‌ها دلار کمک مالی به شرکت‌های در حال ورشکستگی کرد و این فرایند در دهۀ 1990 به میلیاردها دلار و در حال حاضر به تریلیون‌های دلار افزایش پیدا کرده است‌.

کیوساکی (Kiyosaki) مطرح می‌کند که تغییر تنها راه برای مواجه شدن با این بحران‌ها و موفقیت تنها راهی است که پیش روی ما قرار دارد.

ما در دنیای اطرافمان هر روز شاهد یک بحران تازه اقتصادی هستیم، روزی بحران وال استریت و روزی دیگر بحران نفت، روزی بحران جنگ‌های خاورمیانه و روزی دیگر بحران تروریست‌های داعش که همگی بر اقتصاد جهانی تأثیر دارند. نوک پیکان این بحران‌ها به طرف افرادی است که همگی به عقاید کهنه و پوسیده اقتصادی چسبیده‌اند و در مقابل تغییرات مقاومت می‌کنند.
ما نیز دقیقاً باید از تکنیک‌ها و تاکتیک‌هایی که ثروتمندان در بحران‌های اقتصادی از آنها بهره می‌برند آگاه باشیم تا بتوانیم در همین بحران‌ها، کامیابی‌های مختلف را تجربه کنید.

ثروتمندان با استفاده از تاکتیک‌های مدون و به روز اقتصاد جهانی را از طریق دولت‌ها، بانک‌ها و بازارهای اقتصادی کنترل می‌کنند. این فرایند مختص این دوره و زمان نیست و از زمانی که انسان قدم بر روی زمین گذاشته تا امروز ادامه دارد.
کتابی که در پیش رو دارید شامل دو بخش است بخش اول دربرگیرنده اشکال مختلف این تاکتیک‌ها و بخش دوم دربرگیرنده تاکتیک‌هایی است که ما باید در بحران‌های اقتصاد در مسیر پولدار شدن باید استفاده کنیم.

در جای‌جای این بخش شما با تفکرات و عقاید افراد فقیر و افراد پولدار آشنا می‌شوید و متوجه می‌شوید که دلیل شکست‌ مالی اغلب افراد نه جامعه، نه دولت، نه خانواده بلکه همین اعتقاد کهنه و نخ‌نما است که احساسات و متعاقباً رفتار ما را کنترل می‌کند. جالب اینجاست که این افکار هیچ ارتباطی با تحصیلات و شغل ما ندارد و قرن‌ها است که ما میراث‌دار آن‌ها هستیم.

همانطور که یک مربی برای هر بازی فوتبال یک تاکتیک ویژه را درنظر می‌گیرد افراد پولدار نیز برای هر بحران اقتصادی، نقشه‌های هوشمندانه‌ای را طراحی می‌کنند تا به پیروزی دست پیدا کنند. یک ثروتمند را می‌توان به یک شوالیه‌ تشبیه کرد که همیشه برای هر مبارزه‌ای لباس رزم برتن دارد واز این مبارزه لذت می‌برد. هیچ نجات‌دهنده‌ی مالی وجود ندارد و این تنها خودمان هستیم که با تغییر افکار و بالا بردن هوش مالی می‌توانیم پله‌های ترقی مالی را یک به یک طی کنیم.

این کتاب قصد دارد به شما یاری دهد تا در کشاکش بحران‌های اقتصادی مانند یک بازیکن ارزنده و توانمند باشید تا بتوانید از بهره‌های خود به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: عقاید خطرناک
فصل 1: چه کسی دنیا را نجات می‌دهد؟
فصل 2: آموزش‌های هوشمندانه مالی
فصل 3: چرا بانک‌ها هرگز ورشکست نمی‌شوند؟
فصل 4: آماده‌سازی برای دوران رکود
فصل 5: داشتن هوش مالی
بخش 2: بازی عالی ثروتمندان
فصل 6: ما در کجا ایستاده‌ایم؟
فصل 7: بازی خودتان را طراحی کنید
فصل 8: اسکناس‌های خودتان را چاپ کنید
فصل 9: آینده‌نگری
فصل 10:آموزش‌های مالی
فصل 11: سرفصل‌های پیشنهادی برای آموزش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاکتیک‌های میلیاردر‌های موفق
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978 -600-6235 -88-2
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تاکتیک‌های میلیاردر‌های موفق

احمد Ahmad
۱۳۹۶/۶/۲
این کتاب بیش از حد غلط املایی دارد!!! همه کتابهای کیوساکی خوب هستند لطفا کتابهای دیگر کیوساکی را که ترجمه نشده‌اند یا نسخه الکترونیکی آن وجود ندارد را قرار دهید بعضی از انتشارات کتابهایی از کیوساکی را منتشر کرده‌اند که شما منتشر نکرده اید در ضمن نسخه الکترونیکی آن‌ها بسیار گران است و تفاوت چندانی با نسخه چاپی ندارد با تشکر از قیمت‌های مناسب شما
کاربر Mo
۱۳۹۷/۵/۲۷
کتاب‌های کیوساکی واقعا انگیزه بخش و مفید هستن
هم از لحاظ خودباوری هم از لحاظ انرژی بخشی واقعا عالی هست
حتما این کتاب رو بخونید
edris edrisi
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
محتوای بسیار عالی و بعضا دقیقی در باره مباحث ابتدائی مالی داره
فقط باید موقع ترجمه دقت بیشتری در پس و پیش کردن لغات بشود
محمدرضا عباسی
۱۴۰۱/۹/۱۶
این کتاب دید من رو نسبت به بدهی و دارایی عوض کرد ترجمه خوب بود اما کتاب نسخه کاملش نبود
محمدجعفر عرب انواری
۱۳۹۸/۸/۱۵
کتاب خوب و انگیزه بخشی بود ولی متاسفانه پراز غلط املایی
Mehdi Amali
۱۳۹۷/۱۰/۲۰
کتاب خوب و کاربردی بود. متن سلیس و اسانش از نکات مهم این کتابه
vahid 111
۱۳۹۶/۷/۲۹
غلط‌های املایی دارد و خوب ترجمه نشده؛ از مثال‌های ریالی و ایرانی استفاده شده
رضا رمضانی
۱۳۹۹/۲/۱۱
کتاب خوبی بود. ‌بیانات زیبا، کاربردی و مفید
امید فضلی فضلی
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
کتاب درجه یکی بود از خواندن آن پشیمان نمی‌شوید
Mehdi Amali
۱۳۹۷/۱۰/۲۰
کتاب خوب وکاربردی بود همچنین فهم اسانش از نکات مهم کتاب بود
shirzad haghi
۱۳۹۶/۹/۱۵
کتاب خیلی خوبی است اما غلطهای املایی زیاد دارد
رضا طبسی
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
عالی ولی پر از غلط املایی
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب تاکتیک‌های میلیاردر‌های موفق

برای دریافت کتاب تاکتیک‌های میلیاردر‌های موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.