معرفی و دانلود کتاب صوتی تایفون هیولا و بادهای ویرانگر

عکس جلد کتاب صوتی تایفون هیولا و بادهای ویرانگر
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تایفون هیولا و بادهای ویرانگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تایفون هیولا و بادهای ویرانگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تایفون هیولا و بادهای ویرانگر

کتاب صوتی تایفون هیولا و بادهای ویرانگر اثر سوزان ویلیامز و جون هلوب، داستانی جذاب از مجموعه‌‌ قهرمانان کارآموز است. داستان‌هایی از اساطیر یونان که برای کودکان و نوجوانان گردآوری شده است.

پس از شکستِ تایتانِ آتش‌انداز، المپی­‌ها راهی ماموریتی جدید می­‌شوند: نجات المپی جدید و یافتن دانه‌­های جادویی! دانه‌هایی که می‌­توانند سرزمین‌­هایی را که به دست هایپریون خشک و قحطی ­زده شده دوباره آباد کنند. ماجراجویی جدید المپی‌­ها آن‌ها را به ارتفاعات می‌­برد؛ چرا که مجبورند از ساقه‌ی لوبیای غول‌­آسایی بالا بروند و به خانه غولی درنده، به نام تایفون هیولا سرک بکشند. آن هم تایفونی که عاشق غذا درست کردن از موجودات کوچکی مثل المپی­‌هاست، البته اگر پیش از آن به آتش نکشدشان!

المپی­‌ها در میان حملات مرگبار تایفون و رازِ پسرِ آوازه خوانی که معلوم نیست دوست است یا دشمن، اسیر می‌شوند. چیزهایی می­‌یابند و کشف می­‌کنند و می‌فهمند گروهشان از آن چیزی هم که فکر می­‌کردند نیرومند­تر است.

تایفون در اساطیر یونان به موجودی ترسناک و عجیب و غریب اشاره دارد که ترکیبی از موجودات مختلف است! موجودی میان بز، انسان، مار، پرنده و جانوران دیگر. تایفون شدیدا درنده و بی‌رحم است. آماده است تا همه چیز را بدرد و بخورد. با این حال اصلا موجود باهوشی نیست. تایفون یکی از خنگ‌ترین هیولاهای اساطیر یونان است. به هر حال موجودی که این همه حیوان باشد معلوم است که عقل و شعور درست و حسابی هم ندارد.

آیا قهرمانان کتاب صوتی تایفون هیولا و بادهای ویرانگر (Typhon and the winds of destruction) می‌توانند در مقابل این هیولای ترسناک ولی کم عقل بایستند. آیا می‌توانند المپی جدید را از دست او نجات بدهند؟ زئوس و هرا و پوزئیدون و باقی المپی‌ها این‌بار باید به دل آسمان بزنند و در میان زمین و هوا از دست دشمن شرور و ترسناکشان فرار کنند. زئوس به عنوان رهبر المپی‌ها وظیفه دارد تا دوستانش را در مقابل این خطر جدید راهنمایی کند و آن‌ها را به هدفشان برساند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
فصل اول - یورش غافلگیرانه
8 دقیقه
فصل دوم - نیروی شش نفره
8 دقیقه
فصل سوم - بالا رفتن یا نرفتن
11 دقیقه
فصل چهارم - به سوی ابرها
6 دقیقه
فصل پنجم - تایفون
10 دقیقه
فصل ششم - لالایی هیولا
13 دقیقه
فصل هفتم - داستان آپولو
8 دقیقه
فصل هشتم - حمله‌ی زنبورهای غول‌آسا
9 دقیقه
فصل نهم - فرو افتادن
13 دقیقه
فصل دهم - برادر و خواهر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تایفون هیولا و بادهای ویرانگر
نویسنده،
مترجمبابک وطن دوست
راویبابک وطن دوست
ناشر صوتیانتشارات آوای برتر
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تایفون هیولا و بادهای ویرانگر

فاطمه ممتحن
۱۳۹۹/۸/۱۷
عالی💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تایفون هیولا و بادهای ویرانگر

برای دریافت کتاب صوتی تایفون هیولا و بادهای ویرانگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.