معرفی و دانلود کتاب تجربه اپل: اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری

عکس جلد کتاب تجربه اپل: اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری
قیمت:
65900 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تجربه اپل: اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تجربه اپل: اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تجربه اپل: اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری

کارماین گالو کتاب تجربه اپل: اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری را با بهره‌گیری از اصول و قوانینی که در فروشگاه‌های اپل در حوزه ارتباط با مشتریان رعایت می‌شود، تحریر کرده است و بر این باور است که این کتاب می‌تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد و الگویی مناسب برای ایجاد سازمانی مشتری‌ مدار باشد.

در کتاب تجربه اپل: اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری (The Apple Experience: The Secrets To Bulding Insanely Great Customer Loyalty)، صحبت از ایجاد تجربه عالی برای مشتری می‌شود و نمونه‌هایی از اقدامات فروشندگان اپل و همچنین سازمان‌های دیگر برای ایجاد این تجربه عالی در مشتریان ارائه شده است.

تجربه اپل به سه بخش تقسیم شده است. بخش نخست، «الهام‌بخش مشترى داخلى‌تان باشید»، بر کارمندان، آموزش و ارتباطات داخلى تمرکز مى‌کند. بخش دوم، «به مشترى خارجى‌تان خدمات‌رسانی کنید»، براى متحیر ساختن مشتریان‌تان در هر گفت‌وگو، فنونی مشخص را آشکار مى‌سازد. بخش سوم، «صحنه را مهیا سازید»، محیطى را بررسی می‌کند که در آن خود، برند و محصول‌تان را ارائه مى‌کنید. هر بخش در ارائه یک تجربه اپل اهمیتی یکسان دارد؛ اما بیشتر شاهدان به چیزی توجه می‌کنند که مى‌توانند ببینند یعنی محصولات اپل و طراحى فروشگاه‌ها. تجربه اپل بسیار بیش از این حرف‌هاست. به گفته ران جانسون، معاون سابق امور خرده‌فروشى اپل: «اگر محصولات اپل کلید موفقیت فروشگاه‌ها هستند، این حقیقت را چگونه توضیح مى‌دهید که مردم به فروشگاه‌هاى اپل هجوم مى‌آورند تا محصولات آن را با قیمت کامل بخرند در حالى‌ که والمارت، بِست باى و تارگت بیشتر آن محصولات را با تخفیف عرضه مى‌کنند و آمازون هم تمام آن‌ها را می‌فروشد و مالیات بر فروش هم نمى‌گیرد! مردم به دلیل داشتن تجربه‌ لذت‌بخش به فروشگاه اپل مى‌آیند و مایل هستند براى این کار بهاى زیادى بپردازند.»

کارماین گالو (Carmine Gallo) مربی روابط اجتماعی و ارتباطات در چند شرکت از بهترین برندهای دنیاست. گالو هم‌اکنون با بزرگترین رهبران کسب و کار جهان به طور مستقیم فعالیت می‌کند. او برای به اشتراک‌گذاری ایده‌های نوآورانه خود از روایت داستان‌های الهام‌بخش استفاده می‌کند.

نخستین ویژگی که یک کسب‌ و کار متعالی را از دیگر کسب‌ و کار‌ها جدا می‌سازد، ایجاد چشم‌انداز والاتر و ارزشمندتر از مسائل مالی است، توصیفی ساده از آنچه می‌خواهیم به آن دست یابیم تا قدری زندگی مردم را آسان‌تر کنیم. کسب‌ و کارهای متعالی نظیر هتل‌های فور سیزنز، فِدکس، اپل، ریتس کارلتون، مرسدس بنز و... قدرت یک چشم‌انداز الهام‌بخش را درک کرده‌اند و با تکرار آن در همه جای سازمان خود، تلاش می‌کنند در کارمندان‌شان انگیزه لازم را برای رسیدن به آن چشم‌انداز به وجود بیاورند، کارمندانی که پیش‌تر براساس فرهنگ سازمانی مطبوع خود گزینش شدند و آماده اوج گرفتن در محیط سازمانی خود هستند.

پیش از خدمات‌ رسانی به مشتریان، ابتدا باید نیروهای خود را از جنبه‌های گوناگون با انگیزه کنیم. می‌توانیم با رعایت فنونی ساده، کارمندان را آماده ارائه خدماتی استثنایی به مشتریان کنیم. نکته کلیدی این است که مشتری‌نوازی پس از مهیا شدن کارمندان در سایه رعایت آن فنون، آغاز می‌شود.

اکنون در دهه دوم قرن بیست‌ویکم، زمان گذار از مشتری‌مداری به مشتری‌نوازی است و باید با مشتری همانند مهمان و حتی عضوی از خانواده رفتار کنیم. رعایت اصول ساده و کم‌هزینه باعث خواهد شد مشتریان را برای یک عمر در اختیار داشته باشیم و از سودی سرشار بهره‌مند شویم. باید از دیدگاه سنتیِ تمرکز صِرف بر کسب سود فاصله بگیریم تا تجاربی جدید برای خود و مشتریان‌مان خلق کنیم. با کمی تأمل، آغازگر گذار از مشتری‌مداری به مشتری‌نوازی باشیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش نخست: الهام‌بخش مشتری داخلی خود باشید
فصل اول: رؤیایی بزرگ‌تر در سر بپرورانید
فصل دوم: براساس لبخندها استخدام کنید
فصل سوم: کارمندانی شجاع پرورش دهید
فصل چهارم: اعتماد ایجاد کنید
فصل پنجم: حلقه بازخورد را تشکیل دهید
فصل ششم: نیروهای چندکاره را توسعه دهید
فصل هفتم: به کارمندانتان اختیار دهید
بخش دوم: خدمات‌رسانی به مشتری خارجی
فصل هشتم: از پنج اصل خدمات‌ رسانی اپل پیروی کنید
فصل نهم: ساعت درونی مشتری را دوباره تنظیم کنید
فصل دهم: مزیت بفروشید
فصل یازدهم: نبوغ درونی مشتری خود را آزاد کنید
فصل دوازدهم: لحظات متحیرکننده خلق کنید
فصل سیزدهم: نمایشنامه را تمرین کنید
فصل چهاردهم: تجربه‌ای همسان ارائه دهید
بخش سوم: صحنه را مهیا سازید
فصل پانزدهم: آشفتگی‌ها را از بین ببرید
فصل شانزدهم: به جزئیات طراحی توجه کنید
فصل هفدهم: طراحی تجارب چند حسی
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تجربه اپل: اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری
نویسنده
مترجمسعید جعفری، مهدی خیراللهی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات312
زبانفارسی
شابک978-964-236-907-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
65900 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تجربه اپل: اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری

بهزاد کریمی
۱۳۹۷/۸/۲۷
یک روز دختر بچه ۶ ساله‌ای به یک فروشگاه مراجعه میکنه برای خرید اما میبینه که فروشگاه بسته است، تو راه برگشت به خانه میبینه که یه نفر با هیجان بسمتش میاد و از مادر پدر دختر میخواد که به فروشگاه برگردن، کارکنان فروشگاه دختر بچه رو روی دوش میگیرن و مانند یه قهرمان باهاش برخورد میکنن. لازم نیست بگم دختر بچه و مادر پدرش به کدوم فروشگاه مراجعه کردن، لازمه!؟ تجربه‌ی اپل...
زهرا علیپور
۱۳۹۷/۸/۲۲
کتاب واقعا آموزنده و آکادمیک در حوزه مشتری مداری و برای افرادی که فروشگاه دارن یا سازمان‌های بزرگ تجاری رو رهبری می‌کنن واقعا آموزنده و مفیده.
نوید نوروزی
۱۳۹۷/۱۰/۲
براستی که امروزه مشتری نوازی جای مشتری مداری رو گرفته
کتاب فوق العاده‌ای بود.
Mohsen Naderi
۱۳۹۸/۱۲/۱۶
مطالب بسیار عالی بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب تجربه اپل: اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری

برای دریافت کتاب تجربه اپل: اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.