معرفی و دانلود کتاب تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط

عکس جلد کتاب تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط
قیمت:
47000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط

کتاب تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط به قلم دیوید ریتز، زندگی‌نامه‌ی یک بندباز آمریکایی به نام نیک والندا است که برای زنده نگه‌ داشتن شهرت دویست‌ ساله‌ی خاندان خود با الهام گرفتن از جد مادری‌اش، کارل والندا، در تلاش برای انجام بندبازی‌های خارق‌العاده و هیجان‌انگیز است.

این بندباز آمریکایی در این راه با موانع، مشکلات و محدودیت‌های فراوانی رو‌به‌‌رو می‌شود، ولی با شکیبایی و سخت‌کوشی مثال‌ زدنی و ایمان راسخ به خدا، موانع را از پیش ‌رو برمی‌دارد و با نوآوری و خلاقیّت در اجرای نمایش‌های چشمگیر، موفق به ثبت چندین رکورد گینس می‌گردد و به قلّه‌های بلند موفقیّت می‌رسد.

کتاب تعادل (Balance: a story of faith, family, and life on the line) الهام‌بخش تمام کسانی است که در زندگی خود با مشکلاتی مواجه‌اند و درصدد رفع آن مشکلات و حرکت به سمت جلو هستند. دیوید ریتس (David Ritz) در این کتاب که سرشار از انرژی مثبت است، انگیزه نیک والندا را برای موفقیت نشان داده و این انگیزه را به شما نیز منتقل می‌کند.

نیک والندا (Nik Wallenda) مردی است خانواده دوست و پایبند به سنت‌های خانوادگی که با همسر و سه فرزندش در ایالت فلوریدای آمریکا ساکن است و با تکیه بر قدرت اراده و ایمان به خدا و اعتقاد به اینکه «هرگز نباید ناامید شد»، زندگی را به پیش می‌برد و تعادلی میان کار و زندگی‌اش ایجاد می‌کند.

نیک والندا «سلطان بندبازی» ترس را نمی‌شناسد. به عنوان هفتمین نسل از خاندان افسانه‌ای والندا، با اجرای نمایش و شکستن مرزهای جاذبه و تعادل پرورش یافت. در چهار سالگی فیلمی از جد مادری‌اش کارل والندا دید، که در سال 1978 حین راه رفتن روی بند به دلیل اشتباه بستن طناب‌ها، لیز خورد و سقوط کرد و کشته شد.

نیک از پدرش به نقل از جد مادری‌اش شنید: زندگی روی سیم است باقی چیزها فقط انتظار است. این جمله در عمق وجودش طنین انداخت و قسم خورد قهرمانی شبیه کارل والندا شود. نیک والندا هنرمندی است که نه تنها می‌خواهد قلب‌ها را به هیجان درآورد، بلکه می‌خواهد قلب‌ها را به سمت مسیح هدایت کند. مسیح میله‌ی تعادلی است که او را از خطر افتادن محافظت می‌کند.

وی هفتمین نسل از والندای بزرگ است و هر قدمی که برمی‌دارد به افتخار جد مادری‌اش کارل والنداست، که در سال 1978 کشته شد. او حتی پیش از آنکه به دنیا بیاید در شش ماهگی و در رحم مادرش (که هنوز با وی برنامه اجرا می‌کند) روی بند راه رفت. گرند کانیون هشتمین رکورد جهانی او بود.

در بخشی از کتاب تعادل می‌خوانیم:

من به‌ عنوان یک نوجوان از پسر کوچکشان نگهداری می‌کردم. هرگاه بلو مرا فرامی‌خواند تا به نوعی به او کمک کنم، من با شتاب می‌رفتم. من کامیونش را برق می‌انداختم. من به او کمک می‌کردم تا املاکش در پورت شارلوت را تر‌وتمیز کند. ما با ساطور از میان زمین‌های او می‌گذشتیم و بوته‌ها را قطع می‌کردیم. همچنین تیزهوشی او در کار مرا عمیقاً تحت‌ تأثیر قرار داد. برخلاف خانواده‌ی من که همیشه در تلاش و تقلا بودند تا خود را سرپا نگه دارند، خانواده‌ی بلو خوب پول درمی‌آوردند. هنگامی‌که پدرش بازنشسته شد، برای هر ‌یک از چهار پسرش یک کامیون مرسدس بزرگ با وضعیت هنری که پر از وسایل و تجهیزات سیرک بود، خرید.

او بر پایه‌ی پیشینه‌ی خانوادگی ناک و استعداد نوآورانه‌اش برند سودمندش را ایجاد کرد. به مدت چندین سال او ستاره‌ای جذاب و دلیل موفقیت سیرک سیب بزرگ نیویورک بود.

بلو همیشه بلند‌پرواز بود. حضور در کنار او انگیزه‌ی مرا به شدت افزایش داد.

اکنون که من صاحب خانواده هستم، در برابر بلو بیشتر احساس همانندی می‌کنم.

اما من همیشه او را به‌ عنوان یک برادر بزرگ‌تر خونسرد می‌بینم. من او را تا حدودی فرزانه و بصیر می‌بینم.

در سال 2006 خانواده‌های ما برای یکی از همان پیک‌نیک‌های سرگرم‌ کننده‌ی یکشنبه دور هم هستند. ما بازی کردیم و دنبال بچه‌ها دور‌ و بر حیاط دویدیم. ما در خوردن کباب، بَلال و شیرینی گردویی خانگی پرخوری کردیم. بچه‌ها آرام و ساکت شده‌اند. روشنایی روز یواشکی درحال رفتن است و آسمان در حال تبدیل شدن به رنگ سیاه خاکستری متمایل به صورتی است.

من و بلو اوقات خوشی را که سال قبل داشتیم، به ‌یاد می‌آوریم. و آن، زمانی بود که ما در لس‌آنجلس خانه داشتیم و به کلوپ دنج اختصاصی قصر جادو می‌رفتیم و این فرصتی برای دیدن نمایش بزرگ‌ترین شعبده‌بازان جهان بود.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت مترجم
1: رؤیا
2: دو قدم
3: سخت‌کوشی
4: بچه‌ای در سیرک
5: مواجهه یک بچه با ترس
6: نسل بعدی والندا برای نخستین بار روی سیم راه می‌رود
7: افزایش خطر
8: شام و یک فیلم
9: خانواده‌ی جدید در رأس
10: فقط یک شب گارث بروکز!
11: لذت رقص
12: دلقک با هوش در مسیر مسیح (ع)
13: زدوبند
14: خودخواهی خام
15: پایان خط
16: جلز و ولز کردن
17: رؤیای واقعی
18: آبشار
19: حفظ ایمان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط
نویسنده،
مترجمعلیرضا کریمی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات228
زبانفارسی
شابک978-600-8593-66-9
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
47000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط

سحر شیردل
۱۳۹۸/۶/۹
هنوز نخوندمش ولی از خلاصه‌اش بر میاد کتاب خوبی باشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط

برای دریافت کتاب تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.