معرفی و دانلود رایگان کتاب تفسیر باران - جلد 2

عکس جلد کتاب تفسیر باران - جلد 2
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تفسیر باران - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تفسیر باران - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تفسیر باران - جلد 2

کتاب تفسیر قرآن (نگاهی دیگر به قرآن مجید) جلد 2 سوره های آل عمران و نساء

این کتاب به صورتى است که گویا انسان امروزى با خدا گفتگو مى کند. این سبک نوشتار را نویسنده بعد از نظرسنجى فراوان از جوانان، برگزیده است و گروه هدف هم در این کتاب، همان جوانان مى باشند، جوانانى که از ادبیاتِ سنگین متن هاى دینى خسته شده اند و به آن هیچ رغبتى ندارند.

خدا قرآن را براى سعادت ما فرستاده است، وظیفه ما این است که قرآن را بخوانیم و به آموزه هاى آسمانى آن، عمل کنیم، ما باید مسائل زندگى مادى و معنوى و موضوعات خانوادگى و اجتماعى خود را با قرآن تنظیم کنیم و در پرتو آن حرکت نماییم.

در بخشی از تفسیر آیه 26 و 27 سوره آل عمران می خوانید:

خلاصه سخن آن که اگر من در جستجوى بزرگى و عزّت هستم، باید به سوى تو بیایم، باید از تو بخواهم که مرا عزیز کنى، من نباید فراموش کنم که همه خوبى ها و نعمت ها از آن توست و تو به هر کارى توانایى، من باید به تو توکّل کنم و تنها به لطف تو تکیه کنم، افسوس که گاهى تو را فراموش مى کنم، بندگان تو، همه امیدم مى شوند، دل به آنان مى بندم، آنان را جاى تو مى نشانم، فکر مى کنم که آنان مى توانند مشکل مرا حل کنند، اگر تو نخواهى، هیچ کس نمى تواند به من کمکى بکند، من باید تنها به درِ خانه تو بیایم، از تو کمک و یارى بخواهم.

فهرست مطالب کتاب

سوره آل عِمران
سوره نِساء
پیوست هاى تحقیقى
منابع تحقیق
فهرست کتب نویسنده
بیوگرافى نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تفسیر باران - جلد 2
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بهار دلها
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-107-146-1
موضوع کتابکتاب‌های علوم قرآنی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب تفسیر باران - جلد 2

شکوه جوادی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
کتاب تفسیر باران گزینه‌ی بسیارخوبی برای کسانی که میخواهند تفسیر قران را برای اولین بار بخوانند نکته جالبی که در این کتاب بر خلاف کتاب‌های دیگه مذهبی هست این است که دراین کتاب ما داریم خودمون به با خدای مهربان صحبت میکنیم و صمیمیتی در بین ما و خدا اتفاق میفتد ولی در کتابهای دیگه غالبا نویسنده درباره خدا صحبت میکنه
از نویسنده به خاطر زحمات زیادی که کشیدن سپاسگزارم
لیلا
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
خیلی عالیه من تا الان تفسیر قران را مطالعه نکرده بودم فقط روخوانی کرده بودم و خیلی دوست داشتم خودم در مورد اسلام و قرآن شناخت داشته باشم که با خواندن این کتاب معلومات و اطلاعاتم در این باره بیشتر میشود ممنونم از کتابراه که این فرصت رو در اختیار ما گذشته تا به صورت رایگان باسوادتر بشویم
Saede Art
۱۳۹۶/۹/۲۰
کتابهای استاد خدامیان به علت نثر زیبا و روانی که دارند بسیار مجذوب کننده هستند. پیشنهاد می‌کنم کتابهای ایشان را همه مطالعه کنند. برای استاد آرزوی توفیق در دنیا و در اخرت از خداوند منان خواستارم. از کتابراه که منو با این استاد عالیقدر و کتابهای پر بار ایشون اشنا کرد بسیار سپاسگذارم.
بهیار شمس
۱۴۰۳/۱/۵
این مجموعه کتاب تفسیر بسیار روان و خوب نوشته شده و از هر گونه اصطلاح پیچیده‌ای مبرا است و بر میزان فهم و درک و آگاهی را فراهم کرده است مطالعه این کتاب را به همه دوستان وعلاقمندان به قرآن کریم و تعالیم انسان ساز اسلامی توصیه میکنم
طالب مظفری
۱۳۹۶/۱/۱۲
من جلد اول تفسیر باران رو با جلد دوم از اینجا گرفتم و نمیدونم چند جلد هست اگر وجود داشته باشه میشه در اول قرار بگیره تا بتونم همشو بگیرم. واقعا این تفسیر به قلبم جا باز کرده.
ahmadr
۱۴۰۳/۱/۱۰
سلام تفسیر بسیار روان و خوب نوشته شده و از هر گونه اصطلاحات پیچیده مبرا است و آگاهی فراوان برا‌ی درک آیات قرآن را فراهم کرده
hossine karimi
۱۴۰۳/۱/۱۶
مرسی از کتابراه که تمام تفسیر باران. رو رایگان در اختیارمون گذاشتین
M.kool
۱۴۰۲/۴/۱۱
خوبه، ولی کاش یه جزمعنی سطحی یه کم عمیقتر درباره آیات توضیح میداد
لیلی ابراهیمی
۱۳۹۹/۹/۲۶
بسیار ممنونم از نویسنده عزیز
خیلی ساده و روان نوشته
زهرا رحمانی
۱۳۹۷/۷/۱۲
خیلی خوبه من خیلی خوشم اومد ولی بعضی مواقع خیلی سطح پایین نوشته شده
محمود صادقی کلایی
۱۳۹۶/۳/۱۳
واقعا عالیست. فیلسوف خدامیان ٱرانی گل کاشت
Sasan Khaksar
۱۳۹۶/۱/۱۱
کتابهایتان یکبار دانلود شد. بار دیگر توانی برای دانلود نداریم. شما ما را فریب دادید. بدرود
مونا
۱۴۰۲/۸/۲۵
من خیلی دوست داشتم و بسیاررر کیف کردم
ترجمه ملموس و عالی
افشار حبیبی
۱۴۰۱/۹/۲۳
خیلی خوبه زیاد پیچیده نوشته نشده تفاسیر همینم یه نقطه مثبته
کاربر wɨ乙ad
۱۳۹۷/۸/۸
عالی عالی عالی😍😍😍
از سعی و همتتون سپاسگزاریم
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب تفسیر باران - جلد 2

برای دریافت کتاب تفسیر باران - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.