معرفی و دانلود رایگان کتاب تفسیر باران - جلد 3

عکس جلد کتاب تفسیر باران - جلد 3
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تفسیر باران - جلد 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تفسیر باران - جلد 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تفسیر باران - جلد 3

کتاب تفسیر قرآن (نگاهی دیگر به قرآن مجید) جلد 3 سوره های مائده، انعام و اعراف

این کتاب به صورتى است که گویا انسان امروزى با خدا گفتگو مى کند. این سبک نوشتار را نویسنده بعد از نظرسنجى فراوان از جوانان، برگزیده است و گروه هدف هم در این کتاب، همان جوانان مى باشند، جوانانى که از ادبیاتِ سنگین متن هاى دینى خسته شده اند و به آن هیچ رغبتى ندارند.

خدا قرآن را براى سعادت ما فرستاده است، وظیفه ما این است که قرآن را بخوانیم و به آموزه هاى آسمانى آن، عمل کنیم، ما باید مسائل زندگى مادى و معنوى و موضوعات خانوادگى و اجتماعى خود را با قرآن تنظیم کنیم و در پرتو آن حرکت نماییم.

در بخشی از تفسیر آیه 10-13 سوره انعام می خوانید:

به آنان بگو که من در روز قیامتى که در آن هیچ شکى نیست، همه انسان ها را زنده و آنان را جمع خواهم کرد. بندگان خوب من به تو و قرآن ایمان مى آورند، گروهى از آنان سرمایه هاى وجودى خویش را به خاطر گناهانشان از دست داده اند و به خود ضرر زده اند، فراموش نکن که آنان به تو و قرآن ایمان نمى آورند و با این کار به خود ضرر مى زنند.

و به آنان بگو آنچه در شب و روز وجود دارد، از آنِ من است و من خداى شنوا و دانا هستم، هر صدایى را مى شنوم و هر چیزى را مى دانم، هیچ چیز بر من پوشیده نیست.

فهرست مطالب کتاب

سوره مائِده
سوره اَنعام
سوره اَعراف
پیوست هاى تحقیقى
منابع تحقیق
فهرست کتب نویسنده
بیوگرافى نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تفسیر باران - جلد 3
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بهار دلها
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-107-151-5
موضوع کتابکتاب‌های علوم قرآنی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تفسیر باران - جلد 3

هستی منفرد
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
هرچقدر از این کتاب بگم کم گفتم این کتاب رو به هر کسی که میشناختم توصیه کردم و به شما هم توصیه میکنم حتما بخونید متن فوق العاده ساده و روان داره من این کتاب رو میخونم که برای فرزندان و اطرافیانم الگوی خوبی باشم و بتونم از دین و مذهب خودم و از قرآن کریم حرفی برای گفتن داشته باشم خوشحالم که خداوند این سعادت مطالعه کتاب ارزشمند این تفسیر بینظیر رو به من داد و اطلاعات من رو از قرآن کریم افزایش داد امیدوارم شما هم بتونید به بهترین نحو از این کتاب استفاده کنید ممنون از کتابراه عزیزم
بهیار شمس
۱۴۰۳/۱/۵
این کتاب یعنی جلد سوم تفسیر باران به تفسیر آیات سوره‌های شریف مائده و انعام و اعراف می‌پردازد این کتاب بسیار سلیس و روان به تفسیر پرداخته به گونه‌ای که برای همه قابل درک است برای نویسنده این کتاب خیرات و برکات از سوی خدای سبحان طلب میکنم متشکرم
شکوه جوادی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
این کتاب مانند جلد‌های یک و دو بسیار خوب و مفید است و تفسیر بسیار روان و قابل فهم برای همه افراد داره این جلد کتاب تفسیر سه سوره از قران شامل مائده و انعام و اعراف را به خوبی بیان میکنه و از نویسنده کتاب اقای خدامیان ارانی بسیار متشکرم
حمیده عبدالهی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
باید بگم تفسیر از این زیباتر و شیواتر نیست فکر کنم، واقعا عالیه سپاس از شما استاد ارجمند و گرامی، ان شاالله اجرتون با صاحب قرآن
پری رفعت پناه
۱۴۰۲/۱/۱۷
سلام... خیلیییی عالی هستن و بی نهایت سپاسگزار استاد ارجمند بخاطر این شیوایی و جذابی تفسیر کلام خدا.
farahani
۱۴۰۲/۳/۳۰
عالی ممنون از نویسنده به دلیل ساده و قابل فهم بودن جملات کتاب
saeid m65
۱۳۹۶/۹/۱۷
عالی و بسیار آموزنده
Soodeh A
۱۴۰۳/۱/۳۱
کتابی فوق‌العاده با متن ساده و روان و قابل فهم
کاربر wɨ乙ad
۱۳۹۷/۸/۱۰
عالی عالی عالی
saeid m65
۱۳۹۶/۱۰/۷
بسیار استفاده کردم
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب تفسیر باران - جلد 3

برای دریافت کتاب تفسیر باران - جلد 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.