معرفی و دانلود کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر

عکس جلد کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر
قیمت:
47000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر

کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر اثر جول اوستین، 10 روش فکری قدرتمند را به شما ارائه می‌کند تا با عملی کردن آن بتوانید زندگی موفقی، برای خود به ارمغان بیاورید. با قدرت تفکر می‌توانید زندگی خود را دگرگون کنید و اهداف خود را ارزیابی و استقامت لازم برای رسیدن به آن‌ها را به دست آورید.

جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر (Next Level Thinking)، اعتراف می‌کند که در بیشتر اوقات اشخاص به محیط و اطرافیان خود، اجازه می‌دهند تا محدودیت‌های زندگی‌شان را مشخص کنند. اگر بذر درخت بلوطی در گلدانی با ارتفاع 70 سانتی کاشته شود، آن بذر هر‌گز به چیزی که ماهیت وجودی آن است تبدیل نخواهد شد و هرگز یک درخت بلوط زاده نمی‌شود و مشکل از بذر نیست، بلکه مشکل از محیطی‌ست که بذر در آن قرار گرفته است.

پس از این مثال نتیجه می‌گیریم که هم‌رنگ جماعت شدن کار راحتی است، اما خداوند این را نمی‌خواهد، خداوند شما را آفریده تا برترین و درخشان‌ترین باشید، بالاتر از حد عادی پیش بروید و تاثیری مثبت از نسل خود به جای بگذارید. نکته اصلی که باید به ذهن بسپارید این است که: اگر خود را به عنوان یک معتاد، انسانی بدون عزت نفس، افسرده یا فقیر قبول کنید، از رسیدن به سرنوشت نهایی خود بی‌نصیب می‌شوید. هرگز اجازه ندهید هیچ یک از این موارد در ذهن شما عادی شوند.

شما به طرز حیرت‌آوری توانایی، قدرت، لطف و استعداد از بین بردن موانع و پیش رفتن را دارید تا موانع قبلی را در هم شکنید و بر عادات بد خود غلبه نمایید و از محدودیت‌های نسل اندر نسل رها شوید. در درون شما پتانسیلی وجود دارد که منتظر راهی برای بروز پیدا کردن است.

جول اوستین، یکی از درخشان‌ترین روانشناسان انگیزشی و کشیش ارشد بزرگ‌ترین کلیسای دنیا به اسم لیکوود است. محتوای سخنان جول، طوری هست که بیشتر مانند جلسات مشاوره روانشناسی است تا موعظه دینی. او تا به حال کتاب‌های پرفروشی را چاپ کرده که به زبان‌های گوناگون ترجمه شده‌اند.

جملات برگزیده کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر:

- اگر به راستی خواهان سدشکنی باشید، باید بهانه‌جویی‌ها را کنار بگذارید.
- وقتی مانعی را درهم می‌شکنید، کار را برای کسانی که بعد از شما می‌آیند راحت‌تر می‌کنید.
- به جای اندیشیدن به چیزهای منفی که دیگران در موردتان می‌گویند، ببینید خداوند چه گفته است.
- یادتان باشد تنها رقابتی که دارید با خودتان است؛ برای آنکه بهترین ِخودتان باشید رقابت می‌کنید.
- نباید اجازه دهید فشارهای بیرونی و دیگران قصد تبدیل شما را به کسی سازند که در واقع نیستید.
- اگر خود را دوست نداشته باشید بدانید که به مشکل برخواهید خورد، زیرا خود شخص تنها کسی است که تمام مدت عمر همراهش است. خودتان را هرگز نمی‌توانید ترک کنید.

در بخشی از کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر می‌شنویم:

اجازه بدهید داستان مردی به نام جدعون را برایتان تعریف کنم. مردی که با ارتش مدیانی‌ها و دو ارتش دیگر مواجه شد. این ارتش‌ها قصد حمله به بنی اسرائیل را داشتند. جدعون پیکی به سوی مردان قوم خود فرستاد تا بیایند و در نبرد شرکت داشته باشند. سی و دو هزار جنگجو دعوت را پذیرفتند، اما دشمن صاحب صدوسی و پنج هزار مرد جنگی بود. می‌توان تصور کرد که جدعون از این بابت دلسرد شده بود. به ازای هر یک از نیروهای وی، در جبهه مقابل 5 نیرو وجود داشت، در این هنگام بود که خداوند به جدعون فرمان داد تا اجازه دهد هرکس هراسان شده به خانه بازگردد و 22 هزار نفر جنگجو باقی ماندند. جدعون تقریبا از هوش رفت. زیرا دو سوم از لشکر وی محل نبرد را ترک گفتند.

وی تاب و تحمل این شرایط ضد را نداشت. وقتی می‌اندیشید که دیگر از این بدتر ممکن نیست، خداوند به وی گفت، "جدعون، تو هنوز نیروهای بیشماری در فرمان داری". خداوند به وی دستور داد باز هم تعداد بیشتری از افراد را معاف سازد، و در نهایت تعداد مردانی که برای جدعون باقی ماند صرفا 300 نفر بود که باید با لشکری متشکل از بیش از صد هزار نفر می‌جنگیدند. پیروزی در چنین شرایطی به نظر غیرممکن می‌رسید. انگار جدعون باید خود را برای تارومار شدن آماده می‌کرد. اما وی متوجه نبود قصد خداوند عقب انداختن وی نیست، بلکه دارد او را آماده می‌کند. خداوند می‌خواست قدرت خویش را در زندگی جدعون نشان بدهد.

نیمه شب جدعون به همراه سیصد نفر باقی‌مانده به اردوگاه دشمن هجوم بردند، شیپورهایشان را به صدا درآوردند و صدایی مهیب ایجاد کردند. مدیانی‌ها در تاریکی شب سردرگم شده و به اشتباه همدیگر را می‌زدند. بنی‌اسرائیل ایشان را شکست داده، و به این منظور هم تقریبا هیچ نیرویی صرف نکردند. آنچه در ظاهر عقب ماندن به نظر می‌رسید، در اصل آماده‌سازی جدعون از سوی خداوند بود. خداوند وی را در موقعیتی قرار داده بود که خویشتن را قدرتمند نشان دهد.

وقتی شرایط به نظر ضد شماست، و موانع پیش‌رویتان را بزرگتر، قدرتمندتر و حتی نیرومندتر از خویش می‌بینید، نگران نباشید. همانطور که برای جدعون رخ داد، این شرایط نوعی آماده‌سازی است. خداوند درصدد ظاهرسازی چیزهایی است که خود به تنهایی هرگز از عهده انجامشان برنمی‌آمدید. وی درصدد است تا آن شرایط را به شکلی دگرگون کند که شما مجبور به انجام هیچ نبردی نباشید. وی می‌خواهد شما را بدون به درازا کشیدن درمان و شفا دهد. وی می‌خواهد بدون نیاز به اثبات صلاحیت و شایستگی شما را به رتبه‌ای بالاتر ارتقا دهد. پس دیدگاه درست را در پیش بگیرید. آنگونه که قانون تفکر در سطحی بالاتر می‌گوید، همواره شرایط به نفع شماست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
36 دقیقه
فصل اول: سدشکن باشید
34 دقیقه
فصل دوم: آیا شما کاملا بارگذاری شده‌اید؟
32 دقیقه
فصل سوم: همه چیز به نفع شماست
32 دقیقه
فصل چهارم: پیش‌رفتن به سوی سطح بالاتر
32 دقیقه
فصل پنجم: ارزش خود را بدانید
30 دقیقه
فصل ششم: همگام با جسارت یک فرزندِ خدا زندگی کنید
31 دقیقه
فصل هفتم: بدانید که خداوند شما را دوست دارد
29 دقیقه
فصل هشتم: خود را تایید کنید
31 دقیقه
فصل نهم: آلاینده‌ها را بیرون بیاورید
31 دقیقه
فصل دهم: شرم را از خود دور کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر
نویسنده
مترجمهنگامه خدابنده
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
47000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر

Reza1381 Safavipour
۱۳۹۸/۴/۶
من به خاطر دیدن افراد به ظاهر مومن که جز نفرت چیزی ایجاد نمی‌کردند از رویکرد مذهبی در زندگی‌ام گریزان بودم ولی به طرز عجیبی یک مسیحی در نگرش من تحولی شگرف ایجاد کرد آقای آستین یک بار دیگر با سخنرانی‌های عالی و کتابهای فوق‌العاده‌اش منو به راه صحیح وارد کرد. از کتاب آه به خاطر اینکه این کتاب عالی را در اختیار من گذاشته بی‌نهایت ممنونم. کتاب به خوبی دکلمه شده است. دورود بر شما
AT
۱۴۰۱/۳/۱۸
اگر میخواهیدمعنای حقیقی عزت نفس رو بدونید، اینکه واقعا چه کسی هستید، و زندگی شادتری رو تجربه کنید مطالعه این کتاب فوق العاده از آقای جول اوستین و گویندگی عالی آقای مهبد قناعت پیشه رو از دست ندید. دوستان حتی اگر فکر می‌کنید وقت مطالعه ندارید این کتاب صوتی هست مواقعی که در تاکسی هستید، موقع آشپزی و و هر زمان دیگه‌ای که امکان گوش کردن براتون وجود داره، میتونید از این کتاب عالی بهره ببرید از زمانتون بهترین استفاده رو داشته باشید. از کتابراه ممنونم بابت کتاب‌های فوق العادش🌹🌹🌹
zahrasharifi sharifi
۱۴۰۲/۱/۲۸
این کتاب از آقای جول راجب اوج تفکر و قدرت افکار هست. برای شما توضیح میده که یاد بگیرید در لول بالا فکر کنید چون فکر کردن مسیر زندگی و آینده شمارو می‌سازه... پس چه خوبه که مثبت بیاندیشیم.... نور ایمان در دل این شخص آنچنان روشنه و موج میزنه گویا تابحال خدا رو نشناختی و توضیح و تعریف جدیدی از خدای به بزرگ ارائه میده.... جرأت میتونم بگم تابحال کسی خدارو برای ما آنقدر زیبا تعریف نکرده.... بهتون آموزش خواهد داد چگونه رئیس افکار خودتون باشید... این کشیش واقعاً معجزه گرهست سخنانش.
Parastoo Kashani
۱۳۹۸/۶/۲۸
کتابهایی از این دست روش خاص خودشون رو برای مورد استفاده قرار گرفتن دارند، به این صورت که بیش از صدبار شنیده یا خوانده بشه، دفعه اول که پراز حیرت و هیجان میشم چون حرفهایی پر از انرژی مثبت است و با روح ما هماهنگی دارد، دفعات بعدی که گوش میدیم، هرچقدر بیشتر و بیشتر باعث میشه تغییرات مثبت رو توی خودمون و زندگیمون ببینیم، پس برای اثر گذاری حتما حداقل روزی یک فایل رو گوش بدید مخصوصا اول صبح و قبل از شروع کارهای روزانه💜
Melika safizadeh
۱۴۰۲/۲/۲۲
وقتی کتابهای جول اوستین را گوش می‌دم با صدای گرم آقای قناعت پیشه یا آقای فرحان نیا، پر از آرامش و اعتماد به نفس می‌شم. انقدر این کتابشون هم خارق العاده بود که این حس دلنشین، قابل توصیف نیست. انقدر با دلیل منطقی و با ایمان، فرد را سرشار از رضایت می‌کنند. ممنون و سپاس فراوان برای صوتی کردن این کتابهای عالی.
در کل مطالعش به همه توصیه می‌کنم. عالی، عالی، عالی....
حسین جوادی
۱۳۹۹/۷/۵
سلام با تشکر از کتاب راه که واقعا یه برنامه خیلی مفیدی هست ممنون میشم که اگه کتابهای بیشتری رو صوتی کنین چون خیلی‌ها هستن که وقت برا کتاب خونی ندارن ولی با این روش میشه مطالعه کرد و گذشته از این من خودم هم سرگرم میشم و هم لذت میبرم با کتابهای جول هم که محشره اصلا احساس خستگی نمیکنم و خیلی هم سودمند و مفید هست دمتون گرم.
Foruzanbehnam
۱۳۹۸/۴/۷
جول اوستین😍مرسی بابت این کتاب صوتی با صدای عالی و پر انرژی گوینده 💚 کاش زودتر کتاب صوتی رستگاری در تاریکی هم بذارید🌹
علیرضا اسداللهی
۱۴۰۲/۶/۱۷
کتاب بسیار عالی از جول اوستین و صدای دلنشین مهبد قناعت پیشه، اصلا کتاب‌های جول رو فقط باید با صدای مهبد قناعت پیشه گوش کرد. با این کتاب میتونید از باور‌هایی که‌ مثل طناب شمارو عقب‌ نگه داشته‌اند رها بشید و در مسیر پیشرفت و تعالی قدم بگذارید.
حدیثه حسنی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
شما قدرتمتد‌ترین نیروی عالم و کنارتون دارید که مسیر و بهتون نشون میده خداوند شما رو به لطف خودش مزین کرده خداوند شما رو به قدرت لازم برای جنگیدن توی هر نبردی تجهیز کرده
قوت قلبی که من از سخنان ایشون میگیرم از کمتر کسی میگیرم، بسیار عالی
Mojdeh mahdavi
۱۴۰۰/۶/۱۲
کلا جول آوستین همیشه برای من تاثیر گذار بود اما قدردانم از کاربران و مهبد قناعت پیشه که با صدای قشنگ و تدوین فوق العادشون با آهنگ‌های محشر تاثیرش نسبت به یه کتاب متنی لااقل برای مژده چندین و چند برابر کرد ♥️♥️♥️♥️♥️
سهیلا صفری
۱۳۹۸/۴/۶
دوستی گفته که نویسنده شیاده اما روی زندگی من تاثیر داشته و باورش کردم و زندگیم بهتر شده صدای آقای قناعت پیشه رو هم دوست دارم.
Elham Ghalamzan
۱۴۰۱/۷/۷
شنیدن این کتاب ده قسمتی رو من به کسایی پیشنهاد میکنم که ذهنیت منفی و گره‌های بسیاری رو توی زندگیشون دارن.. یاداوری حقایق اصیل کمک شایانی ب منظم کردن ذهن ب شدت شرطی شده جوامع امروزی میکنه
Negar Souri
۱۳۹۸/۶/۱۵
هر فصل از این کتاب رو که گوش میکنم افسوس میخورم که چرا اینقدر دیر پیداش کردم شاهکاره هرچی بگم کم گفتم سپاس کتاب راه اگه می‌شد بی‌نهایت ستاره میدادم⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐.....
نیما یغمائی
۱۴۰۱/۹/۱۸
مطالب ارایه شده از سوی جول اوستین عالیه و صدای حرفه ای، جذاب و گیرای جناب قناعت پیشه‌ی عزیز، اثربخشی مطالب رو دوچندان کرده است. با سپاس وتشکر فراوان از کتابراه بخاطر همه چیز ⚘⚘⚘
لیلا گائینی
۱۳۹۹/۵/۱۸
صدای آقای قناعت پیشه خیلی به گویش و صدای خود آقای جوئل اوستین نزدیک هست و ایشون به خوبی کتاب رو می‌خونه. اینقدر بیانشون خوبه که آدم دوست داره کتاب رو دنبال کنه.
مشاهده همه نظرات 74

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر

برای دریافت کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.