معرفی و دانلود کتاب تن تن: راز تک شاخ

عکس جلد کتاب تن تن: راز تک شاخ
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: راز تک شاخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: راز تک شاخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تن تن: راز تک شاخ

کتاب تن تن: راز تک شاخ به نویسندگی هرژه، پرفروش‌ترین داستان از سری ماجراهایِ تن‌تن خبرنگار افسانه‌ای است؛ ماجرایِ گنجی است که سِر فرانسیس هادوک برای نوادگانِ خود به یادگار گذاشته و برای کشفِ رمزِ محل این گنج که در سه برگهٔ جداگانه و در سه نمونهٔ ماکت از کشتی اسب شاخدار جاسازی شده، تن‌تن و کاپیتان به جستجو می‌پردازند.

راز تک شاخ (Le Secret de La Licorne) یکی از داستان‌های جذاب و جالب مجموعه «ماجراهای خبرنگار افسانه‌ای تن تن» است که با روایتی ساده و روان به همراه تصاویری رنگی و جالب برای کودکان به صورت کمیک ارائه شده است.

ماجراهای تن تن و میلو از مشهور‌ترین داستان‌های مصور هرژه (Herge)، درباره اتفاقاتی‌ست که برای تن تن «خبرنگاری کاوشگر، ماجراجو و زیرک» و میلو «سگ باهوش و وفادار او» رخ می‌دهد. تن‌تن که قهرمان اصلی این داستان‌هاست اغلب به صورت تصادفی در مسیر اتفاقاتی عجیب قرار می‌گیرد و سعی می‌کند توطئه‌های پی در پی را کشف کند. در این ماجراها دوستان دیگری نیز به او کمک خواهند کرد.

داستان‌های این مجموعه سبکی رئالیستی دارند که از رویدادهای تاریخ جنگ جهانی اول و دوم آغاز می‌شوند و تا اوج جنگ سرد و رقابت دو ابرقدرت امتداد پیدا می‌کنند. شاخصه‌های تاریخی بسیاری در این داستان‌ها وجود دارد؛ گاهی هم ماجرا‌ها جنبه سیاسی دارند.

مجموعه داستان تن تن تا به حال به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه و بیش از 200 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته‌ است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تن تن: راز تک شاخ
نویسنده
مترجممحمد نیرومند، یوگو لوپرت
ناشر چاپیانتشارات اعجاز علم
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-7839-32-4
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تن تن: راز تک شاخ

fateme zzz
۱۴۰۱/۱/۶
عالی، عالی.
من نظرم رو با همین کلمه گفتم ولی متاسفانه اپلیکیشن نمی‌ذاره که اونجور ثبتش کنم، مجبور شدم توضیح بدم😁😁😁
من این سری کتاب‌های مصور تن تن رو به همه‌ی اشخاصی که کتاب مصور دوست دارن، توصیه میکنم
Mohammad amin
۱۴۰۲/۵/۲۱
بهترین کتابی بود که تو عمرم خوندم من کارتونشو دیدم بهتون پیشنهاد میکنم کارتونش رو هم ببینین کتابشو هم بخرید ممنون از برنامه بسیار خوب کتابراه
سمیه تاجیک
۱۴۰۱/۴/۹
بانمک و جذاب بود، شخصیت پردازی خوبی هم داره البته این قسمت که من خوندم ادامه دار بود چون تازه آماده پیدا کردن گنج شدن و کنجکاو شدم ببینم چطور گنج رو پیدا میکنن
باران نوری
۱۴۰۰/۴/۲۴
عالیه من مجموعه‌ی تن تن خبرنگار جوان رو هر ۲۴ قسمتش رو در ۴ کتاب ۶ قسمتی دارم ولی خواستم ببینم این قسمت اونم توی کتابراه چجوریه
و بنظرم عالی بود
roya ahsteh
۱۳۹۹/۷/۶
من در حالی با تن تن حال میکنم که کتاب واقعی باشه. اینجوری حوصلم سر میره. ولی بد نبود. 🙏
امیرعلی غ
۱۴۰۰/۲/۲۴
خیلی خوب بود و کتاب جذابی بود همچنین هیجانی هم بود و مجراجویانه بود.
mahdi soltani
۱۳۹۹/۱/۲۱
جذاب و خواندنی و البته هیجانی 😨😮😎
SEYED SOHEIL
۱۳۹۹/۷/۲۶
خوبه فقط بکم مسخرس
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب تن تن: راز تک شاخ

برای دریافت کتاب تن تن: راز تک شاخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.