معرفی و دانلود کتاب تنهاترین تنها

عکس جلد کتاب تنهاترین تنها
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تنهاترین تنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تنهاترین تنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تنهاترین تنها

کتاب تنهاترین تنها نوشته فاطمه نیک سیرت، دربردارندۀ مجموعه‌ آثار منتخب دومین جشنواره ملی فاخته است که به قلم نویسندگان مختلف به رشته‌ی تحریر درآمده.

در بخشی از کتاب تنهاترین تنها می‌خوانید:

از استرس زیاد، توی اتوبوس خوابم برد. ولی به‌ خاطر ترافیک بود که ربع‌ ساعت دیر رسیدم به مصاحبه‌ی کاریم. نگران نبودم چون برگشتم خانه و این‌ بار ربع‌ ساعت زودتر حرکت کردم و به‌ موقع سر مصاحبه حاضر شدم. توی چهارراه ملاصدرا، چراغ راهنما اغلب اوقات قرمز است و صدای ترافیک، پس از بیرون دادن کوهی از دود، اندوهگین درمی‌آید که: «کاش می‌شد ترک کنم.» با وجود قرمزی چراغ، مردم بیشتر عجله دارند؛ با وجود عجله‌ی مردم، چراغ اغلب اوقات قرمز است. آن روز، پشت آن بیدادِ ترافیک، از پنجره‌ی اتوبوس دیدم که خانمی میانسال با ابروهای مشکی، اصلاح نشده، دادش درآمد و پایش را روی گاز گذاشت و به چپ رفت.

جوانی، سَر خُردِ سفید، دادش در آمد و پایش را روی گاز گذاشت و به راست رفت. پلیس راهنما که آنجا بود هر دوی آن‌ها را چپ‌وراست و جریمه کرد. دفتر این شرکت در طبقه‌ی چهارم ساختمانی در کوچه‌ی پارک خلدبرین قرار داشت. دفتر، کاغذ‌ دیواری‌های خط‌خطی داشت و در فضا بوی لنت‌ترمز می‌آمد. کتاب و کیفش را منشی لب دست‌اندازی در کشو میزش گذاشت؛ «برو بخواب!» دستپاچه شدم؛ گفتم که فکر کنم اشتباه آمدم و نمی‌خواهم سوزن بزنم که با نیشخند گفت: «با شما نبودم آقا، با کتابم بودم.» قرمز شدم؛ حتما به خاطر سر کچل، صورت سیاه و بدن لاغرم شبیه دزدها شده بودم. تازه سربازیم تموم شده بود و به شدت محتاج کار بودم. در واقع محتاجش نبودم؛ بلکه از کار کردن به کلی نفرت داشتم: به شدت محتاج پول بودم. تا نوبتم شود، برای کمتر شدن استرسم به طبقه‌ی پنجم کنار پنجره‌ای رفتم تا نخی سیگار بکشم. نشد. حتی پول سیگاری را که قصد کشیدنش داشتم، نداشتم تا خریده باشم. می‌خواستم استرس و عصبانیتم را با دادن فحشی آهسته از گوشه‌ی لبانم بیرون بدهم که منشی لب دست‌اندازی از بین راه‌پله‌ دستم انداخت وگفت: «هیش... اینجا خانواده نشسته آقا؛ نوبتتونه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تنهاترین تنها
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات712
زبانفارسی
شابک978-622-6201-28-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تنهاترین تنها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تنهاترین تنها

برای دریافت کتاب تنهاترین تنها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.