معرفی و دانلود کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن

عکس جلد کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن
قیمت:
۷۳۵۰۰ 51450 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن

کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن نوشته رابرت هولدن، از عشق و موهبت دوست داشتن سخن می‌گوید. این اثر مراقبه‌ای برای عشق است و به مهم‌ترین نکته‌ای که در طول عمر خود یاد خواهید گرفت اشاره می‌کند.

تمامی شادی‌ها، سلامتی، خوشبختی‌ها و نعمت‌های فراوانی که در زندگی تجربه می‌کنید، ناشی از توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن شماست. این توانایی اکتسابی نیست بلکه ذاتی است. شما نیازی ندارید به همان صورت که جبر و احتمال می‌آموزید و یا چند سطر از نمایشنامه‌ یا چند بیت از شعری را حفظ می‌کنید، دوباره آن را فرابگیرید. این موهبت در ذات شما به صورت رمزنگاری شده وجود دارد و یک توانایی طبیعی است.

کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن (Loveability: Knowing How to Love and Be Loved) به شما کمک می‌کند روشن‌بین‌تر باشید، بیشتر دوست بدارید و شادتر زندگی کنید.

از میان همه چیزهایی که باید در زندگی بیاموزید مثل تمامی هنرها، شعر، حقوق، فلسفه، ریاضی و علم آیا چیزی مهم‌تر از این هست که چگونه دوست داشتن را یاد بگیرید؟ اگر انسان این نکته را می‌دانست که با دوست داشتن بنیادی‌تر، عمیق‌تر و فراگیرتر می‌توان جهانی متفاوت داشت، روزگار بهتر از این نمی‌بود؟ آیا از جنگ و خشونت و ظلم و درد و رنج در دنیا خبری بود؟

اغلب انسان‌ها درست به همان میزان که در درک برخی چیزها حساس و باریک‌بین هستند، نیاز به اصلاح توانایی دوست داشتن‌شان دارند. در دنیای امروز که ترس بر شعور و خودآگاهی غلبه دارد همه انسان‌ها باید برای مقابله در برابر آن هوشمندانه تلاش کنند. با وجود آنکه همه آرزوی دوست داشتن را در سر می‌پرورانند اما در برابر آن بسیار مقاومت می‌کنند.

توانایی دوست داشتن این امکان را به شما می‌دهد که ترس را کناری نهاده و عشق را جایگزین آن کنید. شاید به نظر کار ساده‌ای برسد اما باید بگوییم اصلاً آسان نیست. هر وقت آدمی تلاش می‌کند تا دوست بدارد، باید با شیر ترسناک درون ذهنش مواجه شود.

رابرت هولدن (Robert Holden) با قدرت بیان خوبی که دارد می‌داند چگونه باید با انسان‌ها حرف بزند. در مواجهه با او احساس محبوب بودن می‌کنید. او خودش را تسلیم شما می‌کند و فضایی را در قلبش برای شما نگه می‌دارد که می‌توانید با دوست داشتن به آن وارد شوید. اگر همه انسان‌ها این کار را بکنند با معجزه روبه‌رو می‌شویم. قدم اول برداشته می‌شود و موفقیت ظاهر می‌شود. شناخت‌ها و بینش‌ها بیشتر می‌شوند و ترس‌ها به کنار می‌روند.

هدف این کتاب صوتی این است که دیوارها و مرزها را در هم بشکند، به شما آرامش بدهد، توانایی دوست داشتن را بیاموزد و فضای فوق‌العاده‌ای برای زندگی جدید شما ایجاد کند.

ممکن است عبارت توانایی دوست داشتن برای شما تازه باشد، اگر هم جستجو کنید در هیچ فرهنگ لغتی نمی‌توانید تعریفی برایش بیابید. اکنون که این‌گونه است. اما زبان در حال تکامل است و شاید روزی فرهنگ لغتی پیدا کنید که تعریفی از این عبارت ارائه کرده باشد.

جملات برگزیده کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن:

- چکیده و نهایت تمامی رفتارهای معنوی عشق است.
- عشقی که در هر یک از ما وجود دارد عشقی است که در همه‌ی ما هست.
- رستگاری بشر در عشق و از طریق عشق است.
- عشق همیشه پاسخگوست، حتی اگر خواسته‌اش اجابت نشود.
- عشق و ترس نمی‌توانند در کنار هم باشند.
- تنها چیزی که می‌خواهید خود عشق است.
- عشق تنها یک واژه نیست. دانش من هستم است.
- عشق خلاصه‌ی تمامی اعتقادات است.

در بخشی از کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن می‌شنویم:

درست چند روز پیش بود که دخترم، بُو، که تازه پنج ساله شده، هیجان‌زده و نفس‌زنان خودش را به من رساند. او مشغول بازی با جاناتان، پسر بچه‌ی هفت ساله‌ی همسایه‌ی ما بود. دخترم خودش را انداخت توی بغل من و زیر گوشم گفت: «پدر، من واقعاً به جاناتان علاقه دارم. اون چیزی نمی‌دونه، اما من دلم می‌خواد باهاش دوست بشم.» بعد رفت و بهترین لباسش را پوشید و دور و بر پرچین خانه منتظر شد تا جاناتان پیدایش شود. جاناتان هم واقعاً از بُو خوشش می‌آید، اما فوتبال را بیشتر دوست دارد. خدا را شکر، بُو چنان سرشار از محبت و عشق به زندگی است که تا مدت‌ها در او باقی می‌ماند.

تصور کنید اگر بچه‌ها پیش از این که ذهنشان به عاشق شدن مشغول شود با جذابیت جاودانه‌ی خود آشنا می‌شدند، در زندگی آن‌ها چه تفاوتی به وجود می‌آورد. فکر کنید اگر کسی پیش از آن که شما تحت تأثیر پرنده‌ها و زنبورها قرار بگیرید، درباره‌ی عشق بدون چشم‌داشت (عشق یک طرفه) با شما حرف می‌زد تا چه اندازه از حرف‌های او دچار درد و حیرت می‌شدید. وقتی به خاطر می‌آورید که وجود شما از عشق ساخته شده و عمیقاً دوست‌داشتنی هستید، می‌توانید بی‌قید و شرط بودن خود را همه جا آشکار کنید. هر چه با یکدیگر بی‌قید و شرط‌تر باشیم، عشق واقعی را در خانواده، با دوستان و البته در رابطه‌های عاشقانه‌مان بیشتر تجربه می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
14 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
پیشگفتار
14 دقیقه
بخش یک - عشق سرنوشت شماست
13 دقیقه
فصل اول - عشق یک واژه نیست
9 دقیقه
فصل دوم - جذابیت جاودانه‌ی شما
21 دقیقه
فصل سوم - هدف مشترک ما
16 دقیقه
فصل چهارم - جایگاه عشق
20 دقیقه
فصل پنجم - با عشقتان زندگی کنید
23 دقیقه
بخش دو - عشق هویت شماست
19 دقیقه
فصل ششم - تک‌گویی خود دوست داشتن
8 دقیقه
فصل هفتم - تمرین آینه
11 دقیقه
خودباوری یا خودداوری
28 دقیقه
فصل هشتم - پیام‌های دوران کودکی
20 دقیقه
فصل نهم - داستان عاشقانه‌ی شما
9 دقیقه
بخش سه - عشق شرط و شروط ندارد
29 دقیقه
فصل دهم - آیا این عشق است؟
8 دقیقه
فصل یازدهم - دوستت دارم
11 دقیقه
می‌بینمت
10 دقیقه
قبولت دارم
7 دقیقه
سپاس‌گزار تو هستم
6 دقیقه
به خاطر تو اینجا هستم
20 دقیقه
فصل دوازدهم - عشقت را نمایان کن
7 دقیقه
نقشه عشق
17 دقیقه
بخش چهار - عشق ترس نمی‌شناسد
21 دقیقه
فصل سیزدهم - قانون آیینه
6 دقیقه
فصل چهاردهم - عشق و ترس
5 دقیقه
فقط یک ترس
7 دقیقه
ترس از عشق
8 دقیقه
عشق ترس را درمان می‌کند
7 دقیقه
فصل پانزدهم - عشق آسیب نمی‌رساند
28 دقیقه
فهرست عشق واقعی
20 دقیقه
بخش پنج - پاسخ، عشق است
6 دقیقه
فصل شانزدهم - تنها عشق حقیقت دارد
8 دقیقه
ماتریس یا چهارچوب کل ماده
5 دقیقه
هسته حیاتی روح شما
7 دقیقه
وظیفه‌ی اصلی زندگی شما
6 دقیقه
تمامی آنچه می‌خواهید
4 دقیقه
فصل هفدهم - فراخوان عشق
9 دقیقه
درمان ترس بنیادی یا اولیه
7 دقیقه
داشتن نگاه متفاوت
14 دقیقه
کنار گذاشتن نارضایتی‌ها
6 دقیقه
فصل هجدهم - حضور عشق
6 دقیقه
یک مسئله حل شده است
8 دقیقه
در مسیر عشق
8 دقیقه
شیوه کاری روزانه
14 دقیقه
زمانی برای دوست داشتن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن
نویسنده
مترجمعلی هداوند
راویافشین اعتماد، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۳۵۰۰ 51450 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن

حسین سپهوند
۱۴۰۱/۵/۲
پیش از خوندن این کتاب، واقعا درکی از عشق نداشتم. درواقع باورم همون برداشت سطحی‌ای که از عشق و دوست داشتن در عوام جامعه وجود داره بود. این کتاب مروارید عشق رو از صدفی که در اعماق اقیانوس هستی وجود داره بیرون آورده که خواننده بهش نگاهی کنه. که خواننده از زاویه‌ای جدید ببینش. عشق رو از باورها و تمیز و قضاوت‌های میده به خواننده یاد میده که عشق چیزی فراتر از حس‌های ماست. عشق وجود ماست و فارغ از داوری‌هاست. یاد میده که چطور دیگران رو بدون داوری دوست داشته باشیم. و عجیب تر از اون به خواننده نشون میده و متقاعدش میکنه که خداوند هم ما رو در چارچوبی بدون هیچ داوری‌ای دوس داره و عاشق ماست و هرآنچه که موجب داوری ما میشه، در عشق الهی به ما جای نداره، میگه خداوند اصل حقیقت ما رو میشناسه چرا که خودش خلق کرده فلذا اشتباهات ما و گناه‌های ما در عشقش راهی نداره، همونطور که اشتباهات معشوق زمینی نباید در عشق ما راهی داشته باشه. و این زیباترین رازیه که کتاب به خواننده می‌آموزه. وچقدر این راز موجب آرامش روحی ما میشه. وقتی بدونیم هیچ کدوم از اشتباهات و گناهای ما عشق الهی رو نسبت به ما کم نمیکنه، همیشه به آغوشش برمیگردیم و همیشه عشقش رو حس میکنیم. وچقدر خدایی که هیچ کنشی از ما در عشقش خللی وارد نمیکنه، زیبا و با عظمته.
این کتاب رو به همه‌ی کسانی که در رابطشون با حق تعالی مشکل دارن و خودشون رو دوس ندارن، حتما توصیه میکنم.
Marjan Ebrahimi s
۱۴۰۱/۵/۱۸
متاسفانه ترجمه حق مطلب رو به جا نمیاره ولی دقیقا صحبت نویسنده درست هست و من قبل از خوندن کتاب عملی تجربه کردم تغییرات اساسی تو زندگی هرکس به وجود میاره و درمان روابط و باعث خوشحالی عمیق هست.
Fayan Frz
۱۳۹۹/۱۱/۳
چقدر این کتاب زیباست باعث شد حس کنم قلبم باز شده
و از شما بابت صوتی کردن این کتاب و بیان شیوای گوینده سپاسگزارم 🙏💙
Elias Mohammadi
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
توش یه چند تا نکته به درد بخور داره ارزش داره بخریدش
DIS🌙
۱۴۰۰/۱/۲۱
صدای گوینده عالی، نکات ارزشمند و قابل فهم.
مراد مرادی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
عالی بود
تغییرات زیادی در من بوجود اورد
parastoo latifi
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
نتونستم ارتباط خوبی بگیرم باهاش
sa har
۱۴۰۰/۹/۱
کتاب عالی و مسیر ثمر
S
۱۴۰۰/۶/۱۲
مباحث بی ربط، خیلی داشت
farimah bakrani
۱۳۹۹/۸/۶
ب دوستانم معرفی کردم عالی بود
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن

برای دریافت کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.