معرفی و دانلود کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر

عکس جلد کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر
قیمت:
۹۲۰۰۰ 64400 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر

کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر اثر گابریل گارسیا مارکز مجموعه داستانی جذاب و دل نشین است که مارکز آن را ۱۲ سال قبل از رمان صد سال تنهایی نوشته و جوانه‌های رمان صد سال تنهایی در آن به شکل بارزی دیده می‌شود.

در کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر با راوی‌های اول شخص متعددی رو به رو هستیم که هر کدام بخشی از هر فصل کتاب را روایت می‌کنند. این رمان شامل ۱۱ فصل است و سه راوی به تناوب آن را بازگو می‌کنند.

کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر شامل هفت داستان کوتاه است که عناوین آن‌ها عبارت‌اند از: توفان برگ، زیباترین مرد مغروق جهان، مردی بسیار پیر با بال‌های بسیار بزرگ، بلکمان خوش قلب، فروشنده معجزات، آخرین سفر کشتی ارواح، گفت و گوی ایزابل با خود به هنگام تماشای باران درماکاندو و نابوسیاه پوستی که فرشتگان را در انتظار می‌گذاشت.

مهم‌ترین داستان کتاب توفان برگ، درباره‌ی دکتر بازنشسته‌ای است که در طی سال‌های قرن بیستم وقتی مردم ماکوندو به خانه او می‌آیند با صراحت و قاطعیت از مداوای قربانیان یک شورش سر باز می‌زند و به مردم کمکی نمی‌کند.

سال‌ها بعد دکتر خودش را دار می‌زند. اما برای مردم انتقام‌جوی این شهر مسئله این است که آیا اجازه دهند که بر پایه‌ی رسم و رسوم او را به خاک بسپارند یا بگذارند در خانه‌ای که در آن گوشه‌گیر و منزوی بوده بماند تا بپوسد و از بین برود.

این موضوع از بسیاری جهت‌ها محور بسیاری از خاطره‌ها و بازآفرینی آن‌ها می‌شود، که پاره‌هایی از رفتارهای عجیب و غریب دکتر را در خود نهفته دارد. پیرمردی نظامی که حامی و میزبان دکتر بوده، با خشم مردم این شهر کوچک به چالش بر می‌خیزد و اعضای خانواده را مجبور می‌کند که مراسم خاکسپاری را با احترام انجام دهد. همان‌گونه که در جریان کار معلوم می‌شود جز تعدادی از مقامات دولتی کسی از این خشم و خروش چیزی به یاد نمی‌آورد و مراسم خاکسپاری بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

گابریل گارسیا مارکز در مورد کتاب توفان برگ و چند داستان دیگر می‌گوید:

توفان برگ را که اولین کتابم است بیش از همه نوشته‌هایم دوست دارم. به گمانم بسیاری از کارهایی که بعد از توفان برگ نوشتم از آن مایه گرفته‌اند. خود انگیخته‌ترین کار من است و نوشتنش برایم از همه سخت‌تر. تجربه نویسندگی‌ام در آن زمان از همیشه کمتر بود یعنی از ترفندهای پلید نویسندگی کمتر خبر داشتم. کتابی ناشیانه و شکننده اما در نهایت خودجوشی است و نوعی صمیمیت خام دارد که کتاب‌های دیگرم از آن بویی نبرده‌اند. دقیقا می‌دانم که چطور توفان برگ از گوشه جگرم کنده شد و بر کاغذ نشست. کارهای دیگرم را پخته‌ام و خوب فلفل و نمک شان زده‌ام.

گابریل گارسیا مارکز (Gabriel José García Márquez)، رما‌ن‌نویس، نویسنده، روزنامه‌نگار، ناشر و فعال سیاسی کلمبیایی بود. وی یکی از نویسندگان پیشگام سبک ادبی رئالیسم جادویی بود، اگرچه تمام آثارش را نمی‌توان در این سبک طبقه‌بندی کرد. مارکز جایزه نوبل ادبیات در سال ۱۹۸۲ را بیش از سایر آثارش به خاطر رمان صد سال تنهایی چاپ ۱۹۶۷ می‌شناسند که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
نمونه 4
نمونه 5
29 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل اول - بخش اول
22 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل اول - بخش دوم
21 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل دوم - بخش اول
17 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل دوم - بخش دوم
22 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل سوم
18 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل چهارم
21 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل پنجم
25 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل ششم
26 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل هفتم
26 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل هشتم
21 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل نهم
28 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل دهم
26 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل یازدهم - بخش اول
18 دقیقه
داستان اول: توفان برگ - فصل یازدهم - بخش دوم
25 دقیقه
داستان دوم: زیباترین مرد مغروق جهان
28 دقیقه
داستان سوم: مردی بسیار پیر با بال هایی بسیار بزرگ
36 دقیقه
داستان چهارم: بلکمان خوش قلب، فروشنده معجزات
22 دقیقه
داستان پنجم: آخرین سفر کشتی ارواح
28 دقیقه
داستان ششم: گفتگوی ایزابل با خود به هنگام تماشای باران در ماکوندو
31 دقیقه
داستان هفتم: نابو سیاه پوستی که فرشتگان را در انتظار می‌گذاشت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر
نویسنده
مترجمهرمز عبداللهی
راویعلی دنیوی ساروی
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۹۲۰۰۰ 64400 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر

س ض
۱۳۹۸/۵/۵
داستان‌هایی بسیار زیبا و تاثیرگذار. از خواندن و شنیدن آثار مارکز همیشه بی‌نهایت لذت برده ام. شنیدن این کتاب را با اجرای فوق العاده‌ای که دارد به کتاب دوستان توصیه می‌کنم.
borzou farshad
۱۳۹۷/۸/۱۱
باید از مارکز بیشتر کتاب بخوانید تا از نوع نگارش و نوع نگرشش بیشتر لذن ببرید
صابر رضائ
۱۳۹۷/۴/۷
نظرنمیخواد معلومه بیستبیسته
Hamed Zeyghami
۱۳۹۷/۵/۸
چنگی به دل نزد.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر

برای دریافت کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.