معرفی و دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

عکس جلد کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج سمیوئل کلاسون، با شیوه‌ای متفاوت به شما می‌آموزد که چگونه دارایی و اموال‌تان را افزایش دهید. 

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل (The richest man in Babylon) شامل مجموعه‌ای از داستان‌های واقعی است که در آن‌ها علل مشکلات مالی مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای عملی نیز برای آن‌ها ارائه شده است. دارای اهمیت خاصی است. در واقع هدف این کتاب ایجاد بینشی است تا علاقمندان به موفقیت مالی به کمک آن ثروتمند شده، از ثروت خود نگهداری کرده و از درآمد حاصل از آن، ثروت بیشتری بدست آورند.

در برابر شما، آینده مانند راهی که به فواصل دور می‌رسد، گسترده شده است. راهی که در میان آن آرزوهایی است که دوست دارید به آن‌ها دست یابید. تصمیماتی که باعث شعف شما می‌شود و خواسته‌هایی که دوست دارید آن‌ها را تجربه کنید. برای این‌که به آرزوها و خواسته‌های خودتان دست یابید، باید بتوانید از پول‌تان به بهترین شکل استفاده کنید. از اصولی که این کتاب به شما آموزش می‌دهد پیروی کنید. اجازه دهید که این اصول دارایی شما را افزایش دهند و به زندگی شاد و راحتی که بعد از آن خواهید داشت دست پیدا کنید. این اصول مثل قانون جاذبه، جهانی و در همه‌جا یکسان هستند. شاید همان‌طور که برای سایرین هم مفید بودند، برای شما هم مفید باشند و باعث دستیابی شما به دارایی بیشتر، حساب بانکی مملو از پول و روند مالی مناسب در زندگی شوند.

جورج ساموئل کلاسون (George Samuel Clason) نویسنده آمریکایی متولد لوئیزیانا بوده و دارای دو کمپانی به نام‌های کمپانی نقشه کلاسون و شرکت انتشارات کلاسون بوده و در خلال جنگ‌های آمریکا با اسپانیایی‌ها وارد ارتش شده است. کمپانی نقشه کلاسون نخستین ناشر کتاب نقشه راه‌ها در ایالات متحده آمریکا است. او در طول حیات خود دو بار ازدواج کرد. وی در کالیفرنیا درگذشت.

این کتاب در سراسر جهان میلیون‌ها نفر مخاطب دارد و بسیاری از آن‌ها با به کار بستن مثال‌های کتاب ثروتمند ترین مرد بابل به ثروت رسیده‌اند. چرا که می‌توان زندگی و قواعد آن در شهر باستانی بابل را تا حد زیادی با زندگی در دنیای قرن 21؛ از لحاظ  اقتصادی مشابه دانست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
5 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
تاریخچه
18 دقیقه
مردی در جستجوی طلا
33 دقیقه
ثروتمندترین مرد بابل
50 دقیقه
هفت راهکار
38 دقیقه
ملاقات با فرشته
36 دقیقه
پنج قانون
39 دقیقه
سفر به بابلی
12 دقیقه
دیوارهای بابل
34 دقیقه
دلال شتر
29 دقیقه
لوح‌های گلی
54 دقیقه
خوش‌شانس ترین مرد بابل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل
نویسنده
مترجممحیا فراست
راویمحمد عمرانی
ناشر چاپیانتشارات تغییر نگرش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

داریوش خسروی
۱۳۹۹/۱/۲۷
از جمیع جهات کم نظیر است. کتابی ست که در غالب داستانی شیرین و به شکلی که شنونده ابدا احساس خستگی و کسالت نکند، رموز شگفت انگیز ثروتمندشدن (در کنار بهره بردن ازمواهب زندگی) رابه شنونده می‌آموزد. من موقع گوش دادن به این کتاب، عمیقا متاسف بودم که چرا سالها قبل این کتاب را نخوانده ام. صد البته صدای روح نواز و اجرای گرم، شگفت انگیز و استادانه محمد عمرانی شیرینی و جذابیت کتاب را دوچندان می‌کند. بهرحال توصیه من به دوستان وعزیزان کتابخوان در ارتباط با مطالعه این کتاب و بخصوص این نسخه صوتی، قطعا و مواکدا مثبت خواهدبود.
Ms. S
۱۳۹۸/۱/۲۹
بنظرم خوب هست اگر هر شخصی یکبار این کتاب رو بخونه. حتا اگر خودتون توی کسب و کارتون و همینطور در سرمایه گزاری موفق هستید و بنابرین محتویات این کتاب به کار شخص خودتون نمیاد، بازم خوبه یکبار بخونیدش و از محتواش مطلع بشید که به وقتش، قبل از شروع کسب و کار فرزندتون این کتاب رو بهش هدیه بدید. بنظرم محتویاتش برای هر شخصی که در ابتدای راه تلاش برای استقلال مالی هست می‌تونه مفید باشه.
حسن اکران
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
برخلاف نام کتاب که قدیمیه ولی محتوای ان خیلی به روز وکاربردی هستن ومدام با نمونه‌های امروزی آن برخورد میکنیم درضمن صدای گوینده نیز به درک بهتر مطالب کمک میکند
delara hb
۱۳۹۸/۶/۲۴
کتاب خیلی خوبی بود و گوینده هم که خیلی خوب بود
اما اگر افراد در زمینه‌ی قانون جذب مطالعاتی داشته باشن میدونن که بهترین کتاب‌ها هم گاهی باور‌های محدودکننده دارن که دیگه هر کس باید حواسش جمع باشه بهترین راهکار‌ها و باور‌های کتاب رو یادداشت کنه و استفاده کنه و باورهای اشتباه رو نادیده بگیره
سیروس ابراهیمی شادپی
۱۴۰۱/۱۲/۱
با سلام
این کتاب را همان طوری که از لوح‌های گلی میگوید باید با آب طلا نوشت وبرای همه ما ومخصوصا نسل جوان
طوری که احساس نکنند تکلیف است خیلی مفید است
من به سفارش دوستانم استاد شهبازی واستاد بیژن مهربان این کتاب را خریدم ودو مرتبه با دقت شنیدم
عالی بود********** سپاس از کتاب راه
علی لطفی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خیلی عالیه. فوق العادس. فقط راز دراینه که بایدمحکم سرقولی که به خودت میدهی که دست به پس اندازیک دهم حتی درشرایط بدنزنی وهمیشه دردرازمدت مثل یک سرمایه ثابت محافظت وهمزمان آنرادر کاسبی ویک کاربکارببری که افزایش پیداکنه. ازصدای جناب عمرانی هم استفاده کردیم؛ درجه‌ی یکه.
fatemeh
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
با سلام متن کتاب کاربردی و گوینده بسیار مناسب و موزیک متن بسیار زیبا بود در قالب بیان ساده بهتون کمک میکند که راه ثروتمند شدن رو در پیش بگیرید به نظرم نیاز هست که این کتاب رو نه یک بار بلکه هر چند روز یک بار به اون گوش کنید تا عمل کردن به اون رو فراموش نکنید تشکر
Banoo Banoo
۱۴۰۱/۹/۸
بسیار کتاب عالی بود
با سخنی بسیار آشنا و داستانی روان و روشن و گویندگی بسیار خوب
و بسیار کاربردی برای کسانی که به آینده مالی خود اهمیت میدهند.
این کتاب با اینکه داستان است اما به سادگی با کتابهای تجارت رابرت کیوساکی برابری میکند.
شنیدن آن را به همه توصیه میکنم.
Amirreza Zadehali
۱۴۰۰/۶/۲۹
سلام!!!
این کتاب رو برای کسایی ک دلشون میخواد ثروتمند بشن توصیه میکنم%
کتابی ک نکات بسیار ظریف و قوانین کنترل پول و قوانین افزایش ثروت یاد میده و واقعا توی زندگی و تفکرات من تاثیرگذار بود.
این کتاب رو به پیشنهاد استاد آرش کهنگی تهیه کردم!
ممنونم از استاد آرش کهنگی عزیز ♡
محمد اسدپور
۱۴۰۰/۵/۵
بنظرم این کتاب صوتی فوقولاده بخاطر اینکه مطالب رو شفاف واسه شنونده توضیح میده و با گوش دادن ابن کتاب درهای نوینی رو به ثروت و وفور نعمت‌های الهی وارد زندگی خود میکنید من خیلی چیز‌های یاد گرفتم از این کتاب و میخوام این رو بار‌ها و بارها گوش بدم با تشکر از تیم ترجمه سپاس
مهدی نجفی
۱۳۹۸/۵/۲۱
این کتاب نکاتی بسیار آموزنده از آرکاد (ثروتمندترین مرد بابل) بیان میکند و دو فصل آخر آن در بردارنده‌ی داستانی بسیار زیبا و انگیزشی است...
همچنین ستون‌های موفقیت جیم ران را بصورت پنهان می‌توان در خلال این داستان‌ها برداشت نمود
صدای گوینده هم که حرف نداره
امیر صفی زاده
۱۳۹۷/۱۲/۲۳
کتاب بسیار جالبی بود. مخصوصا که در قالب داستان گونه بیان می‌شود که باعث میشه بهتر درکش کرد و به نوعی نمونه‌ی اجرایی هر کدام از روش‌ها رو هم آورده.
صدای روای هم بسیار دلنشین و هماهنگ با فضای کتاب هست.
Mehdi Tehrani
۱۳۹۷/۹/۱
استاد عمرانی با صدای‌تاثیر گذارشون‌این‌کتاب را در حد یک‌هدیه دوست داشتنی‌رسوندند
Panti قمریان
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
این کتاب بهتریییییییین کتابی هست که دیدم (من شدیداااا کتاب خونم-بهم اعتماد کنید) شاید بارهای اول متوجه نشین که چقددددد این کتاب نکته داره، اما هر دفعه بیشتر باهاش حال می‌کنید
شاید ۳۰۰بار گوش کردم
هر بار نکته جدید ازش یاد گرفتم
صداپیشه اش: عالیییییییییییییی
Hossein Mahmoodi
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
داستان‌هایی که تعریف میکنه یه دست نیست یعنی یه ریتم ندارم از یه فرد به فرد دیگه‌ای میره مثل کتاب کیمیاگر نیست که بتونه یه رمان باشه پرت و پلا نیست. این کتاب میشه خلاصشو گرفت خوند بدون این که بخوای کتاب بخونی تمام تکنیک‌هایی که گفته توشه بدون دردستر
مشاهده همه نظرات 292

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

برای دریافت کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.