معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

جورج سمیوئل کلاسون در کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل (میکرو کتاب)، با شیوه‌هایی متفاوت به شما می‌آموزد که چگونه دارایی و اموال‌تان را افزایش دهید. در واقع هدف این کتاب ایجاد بینشی است تا علاقمندان به موفقیت مالی به کمک آن ثروتمند شده، از ثروت خود نگهداری کرده و از درآمد حاصل از آن، ثروت بیشتری بدست آورند.

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل (The Richest Man in Babylon) بهترین راهنمای شما در راه ثروتمند شدن است. در این کتاب به این نتیجه می‌رسید که پول نه تنها چرک کف دست نیست، بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف و رویاهایمان است.

پول برای اولین بار در شهر بابل شکل گرفت و اولین معامله در آن‌جا انجام شد. بابل یکی از اولین شهرهای بزرگی است که تمدن در آن شکل گرفت و ثروتمندترین شهر دوران باستان بود. اما باید بدانید که این شهر ثروتمند، دارای هیچ منابع طبیعی نبود، بارندگی در آن بسیار کم بود و در هیچ مسیر تجاری قرار نداشت. اما چگونه به چنین ثروت بزرگی رسید؟

ثروتمندترین مرد بابل کتابی‌ الهام‌بخش برای افراد ثروتمند دنیا از جمله رابرت کیوساکی است، زیرا در این کتاب صوتی می‌شنویم که چگونه به پول برسیم و چگونه ثروت خود را افزایش بدهیم و تمام قوانینی که برای ثروتمند شدن و خداحافظی با بی‌پولی نیاز است را می‌آموزیم.

همه انسان‌ها در زندگی هدف‌ها و آرزو‌هایی دارند که برای رسیدن به آن‌ها باید بیاموزیم که چگونه پول خود را خرج کنیم تا به خواسته‌هایمان برسیم. اصول پایه‌ای مدیریت موثر پول در یک نگاه شامل موارد زیر است: یک بیمه کامل داشته باشید، 10 درصد از کل درآمدتان را در یک صندوق سرمایه‌گذاری ذخیره کنید، یاد بگیرید که با 90 درصد یا مقدار کمتری از درآمدتان امرار معاش کنید، همیشه روش‌های مختلف را برای افزایش درآمد در نظر بگیرید، سرمایه خود را صرف پروژه‌های مطمئن کنید و از سود مرکب استفاده کافی را ببرید، خانه‌ای را خریداری کنید تا مجبور به دادن اجاره نشوید، فقط در حوزه‌هایی که تخصص دارید یا با افرادی که تجربه کافی دارند سرمایه‌گذاری کنید.

جورج ساموئل کلاسون (George Samuel Clason)، نویسنده آمریکایی متولد لوئیزیانا بود و در رشته مهندسی تحصیل کرده بود، دارای دو کمپانی به نام‌های کمپانی نقشه کلاسون و شرکت انتشارات کلاسون بوده و در خلال جنگ‌های آمریکا با اسپانیایی‌ها وارد ارتش شده است. کمپانی نقشه کلاسون نخستین ناشر کتاب نقشه راه‌ها در ایالات متحده آمریکا است. جورج جزواتی در مورد راه‌های رسیدن به ثروت و افزایش آن منتشر کرد که به سرعت مورد استقبال بانک‌ها و بیمه‌ها قرار گرفت و آن‌ها در تعداد زیاد آن را تکثیر کرده و به کارمندان‌شان دادند. کم‌کم شهرت این جزوه‌ها به حدی رسید که همه مردم در مورد آن شنیده بودند. جورج جزوات را با هم ادغام و کتاب ثروتمندترین مرد بابل را منتشر کرد. این کتاب تبدیل به یکی از مهم‌ترین کتاب‌های موفقیت دنیا شد. او در طول حیات خود دو بار ازدواج کرد. وی در کالیفرنیا درگذشت.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکرو کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل می‌شنویم:

بابل بزرگترین، تأثیرگذارترین و ثروتمندترین شهر تمدن باستانی را با مهارت‌های تجاری شهروندان خود ساخت. نام بابل ثروت، شکوه و عظمت را به تصویر می‌کشد. در مجموع، تصاویر این شهر کاملا تأثیرگذار هستند، زیرا شهر بابل یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان بود. این یک موفقیت محسوب می‌شد زیرا شهر بابل دارای منابع طبیعی نبود، در مسیر تجاری قرار نداشت و در منطقه‌ای واقع شده بود که برای پرورش محصولات بارندگی کافی نبود. همه ثروت شهر بابل حاصل دسترنج انسان بود. در ابتدا تمام شهر بابل فقط دارای دو منبع طبیعی خاک حاصلخیز و یک رودخانه بود. مهندسان بابلی آب رودخانه را از طریق یک سری سدها و کانال‌ها به داخل دره منتقل کردند. این یکی از اولین تجربه‌های مهندسی تاریخی بود و منجر به فراوانی محصولات کشاورزی در آن دوره شد.

شهر بابل، علاوه بر مهندسان عالی، بسیار خوش‌شانس بود که توسط یک سلسله از پادشاهان عاقل، تشیکلات اقتصادی مناسب و عادلانه اداره می‌شد. در شرایط سیاسی پایدار، تجارت شکوفا گردید و شهر بابل ثروتمند شد. دیوارهای بزرگی دور شهر کشیده شد تا از آن در برابر حملات قشون محافظت کنند. برآورد شده که دیوارها حدود 20 متر ارتفاع داشتند، از آجر ساخته شده و با خندق ژرف و انباشته از آب این شهر را احاطه کرده بودند. پول برای اولین بار به عنوان وسیله مبادله در بابل معرفی شد. این شهر دارای تعدادی تاجر، سرمایه‌گذار و معامله‌گر بود. تجارت به شدت توسعه یافت و خیابان‌ها و مغازه‌ها به صورت منظم احداث شدند. در سال 539 پیش از میلاد کوروش کبیر تصمیم به تسخیر بابل گرفت و این شهر سقوط کرد. در پایان نبرد، ارتش بابل از هم پاشید و به حومه شهر فرار کرد. بنابراین، ارتش کوروش از دروازه‌های باز شهر عبور کرد و بدون مقاومت شهر را به تصرف خود درآورد. ظرف چند صد سال، بابل به کلی ویران و متروک شد.

بابل قرن‌ها دوام آورد، چون کاملا محافظت می‌شد. دیوارهای بابل نمونه برجسته‌ای از میل و نیاز انسان به محافظت است. این میل در نژاد بشر ذاتی و به همان مقدار همیشه قوی است، البته ما توسعه یافته‌تر شده‌ایم و برای دستیابی به همان هدف برنامه‌های بهتری داریم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب
2 دقیقه
درباره نویسنده
2 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
فصل اول: مردی که طالب طلا بود
8 دقیقه
فصل دوم: ثروتمندترین مرد بابل
9 دقیقه
فصل سوم: 7 راه‌حل برای ثروتمند شدن
2 دقیقه
فصل چهارم: راه جذب خوش‌شانسی
3 دقیقه
فصل پنجم: پنج قانون طلایی
2 دقیقه
فصل ششم: وام دهنده طلای بابل
4 دقیقه
فصل هفتم: دیوارهای بابل
2 دقیقه
فصل هشتم: تاجر شتر بابل
6 دقیقه
فصل نهم: لوح‌های گلی
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

حسین احمد کلهری
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
کتاب ثروتمند‌ترین مرد بابل یکی از بهترین کتابهایی است که در قالب داستان‌های گیرا و جذاب به چگونگی بهبود رفتار مالی در جهت بهره وری بیش از حد می‌پردازد. کتاب حاضر درست است که خلاصه کتاب است اما در انتقال معنی و مفهوم کتاب نکته‌ای را فرونگذاشته است و شما تنها با گوش کردن و خواندن آن میتوانید به تمامی مطالبی که نویسنده سعی در انتقال آن‌ها به خواننده داشته پی ببرید و بفهمید و در زندگی خود استفاده کنید.
Mojtaba Jj
۱۳۹۷/۱۲/۲۹
اولین و مهمترین مزیت این بود که میکرو کتاب بود و واقعا خوب خلاصه شده بود و دیگه نیاز نیست کتاب کامل خونده بشه روشهاش خیلی عالی و عملی بود که میشه در کار رو زندگی به کار بست اما کتابهای زیادی قبلا خوندم که محتواش و منظورش دقیقا همین بود یه جورایی تکراری بود برام ولی کلا خوب بود و اتفاقا باعث شد به همین مطالب بیشتر اعتقاد پیدا کنم چون برام تکرار شد
رضا نظری
۱۴۰۲/۹/۱۰
این کتاب در مورد پرداخت بدهی با پس انداز اندک در هر ماه و متوازن نمودن دخل و خرج خود سفارش نموده و همچنین یادگیری و فراگیری فرمول‌های رسیدن به پول و در نهایت ثروت رو آموزش میده واز گوینده گی قوی با صدای بسیار دلنشین استفاده میکنه که خود جالب توجه هست ولی تنها عیب این کتاب صوتی خیلی خلاصه کردن مطالبه
مریم. غ
۱۴۰۳/۱/۲۸
ثروتمندترین مرد بابل برای هدف گذاری و ثروتمند شدن عالی هست. و ثروت و درآمد لازمه زندگی هست و این کتاب نگرش و دیدگاه رو نسبت به پول و دارایی تغییر میده. و توانمند شدن فقط به کار کردن زیاد نیست. بلکه باید دیدگاه و ایمانمون رو عوض کنیم و به شهود قلبیمون هم گوش بدیم.
Hedie
۱۴۰۲/۷/۱۸
این کتاب واقعا نیاز به تعریف نداره تقریبا پایه تمام کتابهای مربوط به ثروت هست و اگر هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارید حتما با این کتاب شروع کنید اما نسخه کاملش بهتره تا مطالب با مثالهای بیشتر جا بندازه من خودم چون کتاب کامشلو خونده بودم این میکرو کتاب برای مرور خیلی مفید بود برام
هومن پیروی
۱۴۰۱/۳/۱۴
بسیار عالی بود، فقط حیف این کتاب هست که خلاصه‌اش خوانده شود. من بیش از ۱۰ مرتبه صوتی این کتاب رو گوش دادم و چندین بار کتاب متنی را خوانده ام. قوانین واضح و شفاف ارائه شده در این کتاب در هر سطحی که باشیم معجزه میکنه.
كتاب كتاب
۱۳۹۹/۶/۴
عالیه
یکی از بهترین کتاب‌ها در این زمینه هست
من نسخه الکترونیکی رو خوندم
ولی نسخه صوتی هم ارزشمنده
و
میتونه مثمرثمر واقع بشه
با تشکر از کتابراه
nafise ghasemian
۱۴۰۱/۶/۲۷
واقعا کتاب خوبه
ولی نمیفهمم اهنگی ک کذاشتید روش چیه
صدا تیم مغول هارو میده
واقعا خیلی مهمه چ آهنگی بزارید واقعا گند خورده تو محتویات بااین موزیک
ادمو عصبی میکنه
زینب مرتضوی
۱۳۹۹/۵/۹
ب نظرم چیزایی گفت ک اکثرا میدونن.... متاسفانه هییچ چیز خاص و آموزنده‌ای نداشت. شاید اگه نسخه کاملشو میگرفتم بهتر بود!!!! در هر حال ممنونم.
Javad Moosavi
۱۳۹۸/۱۱/۸
این کتاب توی زندگی مالی من تاثیر گذار بود و باعث شد یک سال پیش اقدام به سرمایه‌گذاری با حفظ قانونهای ذکر شده کنم که الان برام ماهیانه ۱۵ میلیون درآمد داشته باشه
بهارک شاه پسند
۱۳۹۸/۵/۱۹
کتاب عالی هست. من خوندمش و دوستش داشتم در واقع بار سوم هست که مطالعه میکنم و هربار درس جدیدی رو یاد میگیرم. خیلی خوبه همه‌ی افراد از توصیه‌های مفید و کاربردی این کتاب استفاده کنند
..... .....
۱۳۹۸/۲/۲۲
فوق العاده بود. همیشه توی حساب و کتابای مغازه و مخارج زندگیم مشکل داشتم. به کمک این کتاب بهترین راه حلو تونستم پیدا کنم. بزرگترین کمک بود برام. خیلی ممنون از برنامه کتابراه
Darya Fakhari
۱۴۰۲/۲/۴
یادآوری خوبی از مسائلی که اکثر مردم می‌دونن بود اما مطالب تکراری زیاد داشت ولی بازم ممنون از کتابراه برای اینکه انقدر کتاب در طیف‌های گوناگون داره🙏🏻🌹
نیما احتمالی
۱۴۰۰/۷/۹
والا من خوابم میگیره یک ربع گوش کنم
انرژیم میگیره این تن صدا
ولی بیان خوبی داره
آهنگ بازی جنگهای صلیبی رو گذاشتن
خیلییییییییمزخرف شده‌واقعا
پوریا -
۱۴۰۱/۳/۲
کتابهای از این دست نیاز به بیش از یکبار خواندن و تفکر دارن، میتونن جرقه‌هایی توی ذهن برای تغییر سبک زندگی یا دیدگاه به زندگی بزنن.
مشاهده همه نظرات 73

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.