معرفی و دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ

عکس جلد کتاب جادوی فکر بزرگ
قیمت:
85000 تومان - 8.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوی فکر بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوی فکر بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ نوشته‌ی دیوید جی. شوارتز، یکی از برترین و پرفروش‌‌ترین آثار موفقیت محسوب می‌شود. این کتاب با آموزش‌هایی که ارائه می‌کند به شما این توانایی را می‌دهد تا از نیروی گسترده‌ی فکر و اندیشه‌ی خود استفاده کنید و موفقیت، شادی و رضایت از زندگی را به دست آورید.

این کتاب به شما روش‌هایی بسیار مفید و کاربردی می‌دهد نه وعده‌های خالی و کتابی کاملاً عملی است و اگر به دنبال نتیجه هستید باید به هر آنچه می‌گوید عمل کنید؛ چراکه با این روش‌ها می‌توانید زندگی خود را متحول کنید. کتاب جادوی فکر بزرگ (The Magic of Thinking Big) برای اینکه بیشترین استفاده از شغل، ازدواج، زندگی خانوادگی و جامعه‌ی خود ببرید بهترین برنامه‌ی ممکن را برایتان طراحی می‌کند. دیوید جی. شوارتز (David J. Schwartz) ثابت می‌کند که شما برای دستیابی به موفقیت نیاز ندارید حتماً روشنفکر یا بسیار باهوش و بااستعداد باشید، تنها چیزی که نیاز دارید این است که اندیشه و رفتارهایی را یاد بگیرید تا شما را به آن جایگاه برساند و این چیزی است که کتاب جادوی فکر بزرگ بدان منظور نوشته شده است و شما هم جزو افراد خوش‌شانسی هستید که با این اثر آشنا شده‌اید.

در تمام فصل‌های کتاب حاضر، ده‌ها تئوری علمی و عملی، روش و قاعده‌ی کلی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد نیروی عظیم بزرگ‌اندیشی را در خود تقویت کنید. در سایه‌ی چنین نیرویی، موفقیت، شادکامی و خشنودی را که همیشه در جستجوی آن بوده‌اید، به دست می‌آورید. دیوید جی. شوارتز سعی کرده که هریک از تکنیک‌ها را با مددگیری از تجارب و شواهد زندگی افراد و ترسیم حالات واقعی آن‌ها به گونه‌ای قابل فهم ارائه کند. شما نه تنها درمی‌یابید که چه باید بکنید، بلکه از همه مهم‌تر کشف می‌کنید که چگونه هر قاعده‌ی کلی را در موقعیت‌های عملی و در رویارویی با مشکلات به کار بندید. پس اینجا، کارهایی را که این کتاب برایتان انجام می‌دهد ملاحظه می‌کنید و امکان می‌یابید تا «با الهام از نیروی ایمان، خود را به سوی موفقیت سوق دهید»، «به پیروزی خود ایمان پیدا کنید و آن را به چنگ آورید»، «بی‌اعتقادی و نیروی ویرانگر حاصل از آن را نابود کنید»، «بر محیط کار خود مسلط شوید» و... .

دیوید جوزف شوارتز را بیشتر بشناسیم:

دیوید جوزف شوارتز (23 مارس 1927 - 6 دسامبر 1987) نویسنده و مربی انگیزشی آمریکایی بود که بیشتر به خاطر نویسندگی جادوی تفکر بزرگ در سال 1959 شناخته شد. او استاد دانشگاه ایالتی جورجیا بود و همچنین کار خود را به عنوان مربی خودیاری و استراتژیست زندگی آغاز کرد. بعدها او شرکت مشاوره‌ی خود را با تمرکز بر توسعه‌ی رهبری به نام «خدمات آموزشی خلاق وارز» تأسیس کرد.

نکوداشت کتاب جادوی فکر بزرگ:

- بیش از شش میلیون مخاطب در سراسر جهان با خواندن کتاب جادوی فکر بزرگ، زندگی خود را بهبود بخشیده‌اند. (Book Depository)
- کاربردی، نیروبخش و بسیار جذاب. (WHSmith)
- با توصیه‌هایی ماندگار و کاربردی. (Penguin Random House)

جملات برگزیده‌ی کتاب جادوی فکر بزرگ:

- خود را بیازمایید، دریابید که بزرگ‌اندیش‌تر از آنید که خود تصور می‌کنید.
- در اوقات فراغت، به خود استراحت روحی کامل بدهید.
- دیدگاهی را برگزینید که شما را سریع‌تر به خواسته‌هایتان برساند.
- بر محیط کار خود مسلط شوید.
- سعی کنید که شنونده‌ی خوبی باشید تا دوستان جدید پیدا کنید.

در بخشی از کتاب جادوی بزرگ فکر می‌خوانیم:

اگر می‌خواهید خود را برای کسب پیروزی آماده کنید، باید موضوع مورد مطالعه‌ی خود را مردم قرار دهید. برای این کار مردم را به دقت تمام زیر نظر بگیرید تا اصول و قوانین کسب موفقیت را کشف کنید و سپس، در زندگی خود به کار گیرید. حال بهتر است هرچه زودتر دست به کار شوید.

در مردم‌شناسی خود تعمق کنید! درمی‌یابید که افراد ناموفق از یک بیماری فکری که اندیشه‌های آنان را سرکوب می‌کند، رنج می‌برند. ما نام «عذرتراشی» را بر این بیماری می‌گذاریم. همه‌ی افراد ناموفق نوع پیشرفته‌ی این بیماری و بیشتر افراد «متوسط» دست‌کم نوع خفیف آن را دارند.

در ضمن متوجه خواهید شد که عذرتراشی توجیه کننده‌ی تفاوت بین افراد فعال و آن دسته افراد دیگری است که به شکلی رقت‌انگیز به کار کنونی خود چسبیده و دائم در اضطراب از دست دادن آن هستند. همچنین درخواهید یافت که هر چه فرد موفق‌تر باشد کمتر به عذر و بهانه متوسل می‌شود.

آن‌هایی که در زندگی به جایی نرسیده‌اند و برنامه‌ای هم برای رسیدن به جایی ندارند، همیشه برای تبرئه‌ی خود یک کتاب توجیهات آماده دارند. افرادی که کارهایشان چنگی به دل نمی‌زند، در توضیح «چرا نداریم، چرا نمی‌توانیم، چرا نیستیم و چرا فلان کار را انجام نمی‌دهیم» حاضرجوابند.

زندگی افراد موفق را مورد بررسی قرار دهید تا پی ببرید که تمام بهانه‌هایی را که یک آدم معمولی می‌آورد، یک آدم موفق هم می‌تواند بیاورد، اما نمی‌آورد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: به موفقیت خود ایمان داشته باشید
2: با عذرتراشی یا بیماری شکست‌پذیری مقابله کنید
3: به خود اطمینان کنید و ترس را از میان ببرید
4: چگونه بزرگ بیندیشیم
5: چگونه به تفکّر و تخیّل خلّاق دست یابیم
6: شخصیت شما تابع اندیشه‌های شماست
7: بر محیط اطراف خود مسلط شوید، درجه‌ی یک باشید
8: از نگرش‌های خود، حامیان سرسختی بسازید
9: مردم را دوست داشته باشید
10: حرکت را به صورت عادت درآورید
11: چگونه از شکست پیروزی بسازیم
12: هدف‌ها را محملی برای تعالی خود قرار دهید
13: رهبران، چگونه می‌اندیشند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوی فکر بزرگ
نویسنده
مترجمژنا بخت آور
ناشر چاپیانتشارات مروارید
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات314
زبانفارسی
شابک978-964-90485-0-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
85000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوی فکر بزرگ

مریم حسینی
۱۳۹۸/۱۱/۳
سلام، لطفا کتاب جادوی فکر بزرگ بصورت صوتی هم بذارید، ممنون از تمام زحمات ارزندتون
Shayan Mb
۱۴۰۲/۲/۱۱
کاملا کتاب کاربردی و کامل و جامع با مثال‌های زیاد به مباحث زیادی می‌پردازه که باعث میشه خواننده مفهوم بحث مورد نظر رو متوجه بشه. کتابی که یک بار خوندن اون کمه و باید بسیار در مورد مباحثش تفکر کرد و چیز‌های گوناگونی ازش یاد گرفت که باعث اگاهی زیادی در مورد موفقیت و زندگی افراد موفق می‌شود. کتاب از و زوایای گوناگون با تحلیل‌های شفاف که باعث میشود خواننده به عمق مطلب درک موضاعات مورد بحث برسه. در کل کتاب عالی هست و پیشنهاد میشود برای کسانی که دنبال موفقیت هستن.
saeed sadeghi
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
درود به همه عزیزان، در تایید این کتاب همین بس که یکی از همکارانم که به گفته خودشان فرد منفعلی بود و نظم کاری نداشتند و با این روند به سوی اخراج ار محل کار پیش میرفتند، پس از مطالعه چندباره این کتاب و عمل به نکات آن، پس از ۱۰ سال پیگیری، الان در مقام مدیر یک قسمت مهم از شرکت خدمت می‌کنند، به زبان و خارجه مسلط روابط اجتماعی بالایی کسب کردند، ازدواج موفقی داشتند و در حوزه توسعه فردی و موفقیت بسیار مطالعه می‌نمایند.
Sarah Kavoosi
۱۴۰۰/۱/۲۸
این کتاب فوق العاده بود. جامع و کامل و پر از نکات کاربردی و مفید و به درد اون آدم قشنگی میخوره که درکنار خوندنش واقعا به راهبردهاش عمل کنه و تعمق به خرج بده، خوندن خالی که بدرد نمیخوره، مهم اجرا کردن و نت برداری تک تک تکنیک هاشه در راستای ارتقای فردی خودمون.
F M
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
سلام، این کتاب بسیار کاربردی و مفیده، و دقت نظر در امور مختلف رو برای فرد ایجاد میکنه، راهکارهای دقیق و کار بردی و در عین حال راحت رو خیییلی روان آموزش میده، بعضی از این آموزشهارو از بچگی تا بزرگسالی شنیدیم، ولی این نویسنده طوری بیان میکنه که، ترغیب به عمل میشیم، حتما این کتاب رو مطالعه کنید، ممنون از کتابراه
asal taghipour
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
موفقیت باید تو ناخودآگاه ما ثبت بشه، در حالی که نسخه صوتی این کتاب رو گوش می‌کنید این امکان رو دارید که در نسخه ebook این کتاب از حس بینایی خودتون استفاده کنید و نکات مهم این کتاب رو هایلایت کنید تا بعدا بتونید بهش مراجعه کنید، کتاب خیلی خوبیه و برای عزیزانی که در حوزه فروش فعالیت دارند هم می‌تونه کمک کننده باشه!
Javad Jafari
۱۳۹۹/۴/۲۶
سلام این کتاب بسیار فوق العاده است و افرادی که میگن این کتاب جذب من نیست قطعا در درک و هضم نه تنها این کتاب بلکه چنین کتاب‌هایی مشکل دارن اما درکل نظر هرکسی محترمه ولی کتاب عالی هستش❤👌 کتاب نگرش همه چیز است از جف کلر هم عالیه توصیه میکنم بخونید
علیرضا مروتی
۱۴۰۰/۷/۱۳
سلام و وقتتون بخیر
عالیه کلی از دیدگاهای اشتباهمو تغییر داد خیلی بهتر تونستم بعد خوندن این کتاب دنیارو ببینم
کلا خوندن کتاب‌های خوب هیچی هم توشون نباشه کلی دیدگاهتونو تغییر میده
کتاب واقعا یه معجزست
رضا اهورا
۱۴۰۰/۵/۱۷
این کتاب رو من به پیشنهاد از کتاب ۱۲ستون موفقیت آقای جیم ران باهاش آشنا شدم ‌که یکی از شخصیت‌های اون کتاب به نام‌ آقای چارلی میگه برو اینو بخون. عتیقه هس و هر کسی باید بخوندش در ضمن این ترجمش هم خوبه
atiye shabani
۱۴۰۰/۱/۱۴
بهمون یاد میده این خودماهستیم که هرچیزی رو چطور برداشت می‌کنیم. در هرشرایطی انتخاب ماست که چه برداشتی از موضوع داشته باشیم. میتونیم انتخاب کنیم نیمه پرلیوان رو ببینیم و یا خالی رو. همون جمله معروف عظمت هرچیزی در نگاه توست...
سارا صادقی
۱۴۰۰/۱/۲۰
کتاب فوق العاده بود مخصوصا انسان به سمت مثبت اندیشی میبره وذهن منفی رو به تور خودکار اخراج میکنه منکه لذت بردم وجزء اون دست کتاب‌های هست که دلت نمیاد بزاریش زمین 😍😍😍
Hosein Narimani
۱۳۹۹/۱/۱۲
خیلی کتاب خوبیه برای افرادی که بخواهند استارت زدن کاری رو بزنن خیلی درس زیادی به ما می‌دهد.
محمد راد
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
فوق العاده بود.
به نظرم راهای عملی به اینکه تفکر برتر میتونه ادم رو به موفقیت برسونه، درعین حالی که همه متصور میشیم سخته، ولی درعین حال راحت
یعنی بیرون زتو نیست آنچه در عالم هست
ساجده شجاعی
۱۴۰۰/۸/۱۹
یک کتاب عالی با یک دیدگاه فوقالعادس که به ما میگه بزرگ فکر کردن به ظاهر کار ساده‌ای میاد ولی واقعا سخت تر از اون چیزیه که به نظر میرسه و در عین حال مثل یک معجزه میتونه زندگی مارو عوض کنه
S Beigi
۱۴۰۱/۹/۳
کتاب عالی و انگیزشی.
واقعا اگر با هدف تغییر در خودتون بخونیدش، باعث میشه یه تکونی به خودتون بدین.
برای من که عالی بود. به شدت توصیه میکنم که حتما بخونیدش😊🙏🏻
مشاهده همه نظرات 128

راهنمای مطالعه کتاب جادوی فکر بزرگ

برای دریافت کتاب جادوی فکر بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.