معرفی و دانلود کتاب جویندگان راه خوشبختی

عکس جلد کتاب جویندگان راه خوشبختی
قیمت:
۵۰۰۰ 2500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جویندگان راه خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جویندگان راه خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جویندگان راه خوشبختی

کتاب جویندگان راه خوشبختی به قلم راحله سادات شرقی میلانی، راهکارهایی جهت کسب خوشبختی واقعی، شادی، عشق و امید در اختیار شما قرار می‌دهد.

این کتاب حاصل ده سال تحقیقات راحله سادات شرقی میلانی است و با خواندن آن احساس خواهید کرد دیگر مشکل ندارید و شما هم به جمع افراد خوشبخت خواهید پیوست.

او برای یافتن پاسخ سوالاتی مانند چه کسی خوشبخت است؟ آیا افرادی که ما آن‌ها را خوشبخت می‌شناسیم خودشان نیز این احساس را دارند؟ و... تحقیق کرده و گاه برای اینکه خوشبختی را خوب به مخاطبینش القا کند از زندگی شخصی خود مایه گذاشته و به هموطنانش خوشبختی را هدیه کرده است.

در بخشی از کتاب جویندگان راه خوشبختی می خوانیم:

ناخواسته قدم در این کره خاکی گذاشته‌ام و راه برگشتی ندارم باید کوله‌بارم را بردارم و آغاز سفر هزار فرسنگی کنم چرا که کسی که کوه را برداشت از برداشتن سنگریزه‌ها آغاز کرد. می‌دانم راه طولانی و دشوار است. خوشبختی قول می‌دهم وقتی به تو دست یافتم تمام تجربیاتم را در دسترس افرادی که تو را می‌جویند بگذارم و نامردی نکنم و راه را برای چنین افرادی هموار کنم و راه و چاه این جاده را به آنان نشان دهم تا زودتر به قله‌ی خوشبختی برسند البته عقل را در این راه درایت دهند و با عقل سلیم خود بسنجند و تفکر کنند که چه چیز درست و صحیح است.

از 20 سالگی این سفر را آغاز کرده‌ام و می‌دانم تویی که این کتاب را هم اکنون در دست گرفته‌ای و با ذوق و شوق می‌خوانی از جویندگان راه خوشبختی هستی و به تو خواننده این کتاب تبریک می‌گویم که می‌خواهی با استفاده از تجربه دیگران هر چه زودتر به مقصد برسی پس با ما همسفر باش از همین اکنون از همین لحظه.

همین لحظه متولد شو این بار ناخواسته نیست این بار با خواسته خودت پا به این کره خاکی بگذار بلند شو لباس عشق بپوش و آماده سفر باش تمام خاطرات بدگذشته را رها کن و تنها تجربیات خوب را در کوله‌بار سفرت بگذار هر چه بوده گذشته تو تازه به دنیا آمده‌ای تنها خوشی‌ها را همراه خودت بردار گذشته فقط گذشته است و از واژه‌اش پیداست که افسوس گذشته را خوردن راه‌حلی برای ساختن آینده نیست فقط باید از گذشته تجربه اندوخت. تو از همین اکنون متولد شدی تولدی تازه تولدی دوباره چشم‌های زیبایت را باز کن کودک دوباره متولد شده راه عشق تولدت مبارک.

فهرست مطالب کتاب

صبح قیامت
مقدمه
دلدار نماند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جویندگان راه خوشبختی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایشیق
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-600-5447-23-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جویندگان راه خوشبختی

سهراب هلال بحر
۱۴۰۱/۵/۲۹
متأسفانه این کتاب از محدود کتاب‌هایی بود که حیفم اومد که چرا وقت گذاشتم و این کتاب بی محتوا رو خوندم!!
نویدا صفر
۱۳۹۹/۱۰/۶
یعنی مزخرف تر از این کتاب ندیدم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب جویندگان راه خوشبختی

برای دریافت کتاب جویندگان راه خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.