معرفی و دانلود کتاب حرفه‌ی نو - جلد اول

عکس جلد کتاب حرفه‌ی نو - جلد اول
قیمت:
۲۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حرفه‌ی نو - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حرفه‌ی نو - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حرفه‌ی نو - جلد اول

اگر قصد پیوستن به یک فرصت کاری در بازاریابی شبکه‌ای را دارید باید کتاب حرفه‌ی نو - جلد اول نوشته چارلز کینگ و جیمز رابینسن، را بخوانید. این کتاب، بهترین، موثق‌ترین و به‌ روزترین منبع اطلاعاتی درباره وضعیت بازاریابی چند سطحی (MLM) در آغاز قرن بیست و یکم است.

همان‌طور که نویسندگان کتاب حرفه‌ی نو ابراز داشته‌اند، بازاریابی شبکه‌ای رنج زیادی از نبود اطلاعات برده است. سازمان‌های تجاری، آماری معتبر از خود باقی نگذاشته‌اند. دانشکده‌های علوم اداری و بازرگانی و ناشرین فعال در زمینه امور مالی نتوانستند وجود این صنعت را با موفقیت اعلام کنند. رسانه‌های معروف وقتی به سراغ MLM آمدند که پای یک رسوایی پر آب و تاب در میان بود.

اگر امروزه این شرایط ناگوار در حال تغییر است، تا حد زیادی آن را مدیون تلاش‌های فردیِ چارلز کینگ (Charles king) و جیمز رابینسن (James W Robinson) نویسندگان کتاب حرفه‌ی نو هستیم.

نوشته‌های کینگ و رابینسن بر اساس مشاهدات عینی و علمی در بازاریابی شبکه‌ای نوشته شده است، نه بر اساس منافع شخصی. آن‌ها با جمع‌آوری مجموعه‌ای از حقایق تاثیرگذار، نشان می‌دهند که بی‌شک MLM ابزاری مهم برای افرادی است که در قرن بیست و یکم به دنبال شغل آزاد، مالکیت کاری و استقلال مالی هستند. آن‌ها هم‌چنین دورنمایی از شرکت‌های پیشگام ارائه داده و نقاط قدرت و ضعف هر کدام را بیان کرده‌اند.

سال‌هاست که کتاب‌های زیادی در زمینه MLM مطالعه کرده‌ام، کتاب‌های خوب، بد و زشت. کتاب حرفه‌ی نو (The New Professionals) نزدیک‌ترین منبع دقیق اطلاعاتی درباره MLM است که تا به حال یافته‌ایم. این کتاب برای کارآفرینان جدی که در این صنعت تلاش می‌کنند، ابزاری ضروری است. این اثر برای تازه‌کاران کنجکاو، نقشه کشف دنیای پر رمز و راز MLM را ترسیم کرده و سرآغازی آموزنده و بسیار خواندنی است.

چارلز دبلیو کینگ، دکترای مدیریت بازرگانی خود را از دانشگاه هاروارد گرفته است. او استاد بازاریابی در دانشگاه ایلینوی واقع در شهر شیکاگو (UIC) است. وی همچنین، مشاوری است با بیش از بیست و پنج سال تجربه در زمینه‌ی خود اشتغالی و کارآفرینی. تمرکز فعالیت‌های او بر برنامه‌ریزی بازاریابی راهبردی، استقرار در بازار رقابتی و تدبیرهای بازاریابی در خود اشتغالی است.

دکتر کینگ، درباره بازاریابی شبکه‌ای تحقیق می‌کند و درباره این صنعت می‌نویسد. همچنین او را در سطح بین‌المللی به‌ عنوان سخنگویی می‌شناسند که درباره بازاریابی شبکه‌ای - در نقش یک مجرای قانونی توزیع و یک فرصت مهم برای خود اشتغالی- سخنرانی می‌کند. دکتر کینک، مشاور بسیاری از شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای است. علاوه بر این‌ها او کارشناس پرونده‌های حقوقی مربوط به بازاریابی شبکه‌ای است.

دکتر کینگ در سال 1997 با همکاری دانشگاه ایلینوی، سمینارهایی را درباره بازاریابی شبکه‌ای راه‌اندازی کرد - تنها سمیناری در نوع خود که حمایت یک دانشگاه مهم بین‌المللی را همراه داشت. این سمینارها به استانداردی برای آموزش حرفه‌ایِ بازاریابی شبکه‌ای تبدیل شده و تا آسیا و اروپا گسترش پیدا کرده است و هم‌‌اکنون در حال رسیدن به آفریقای جنوبی است.

جیمز دبلیو رابینسن، نویسنده‌ی دو کتاب پرفروش به‌ نام‌های پدیده‌ی برتری و امپراتوری آزادی و نویسنده‌ی مشترک کتاب داستان شرکت Pre-Paid Legal است. نشریه Washington Post، لقب "وکیل مدافع کارآفرینی" را به او داده است. او سخنرانی‌های زیادی در دفاع از بازاریابی شبکه‌ای و شغل آزاد داشته است. او یکی از چهره‌های برجسته سیاسی و حکومتی در کالیفرنیا است. هم‌ اکنون آقای رابینسن مقام مشاور ارشد اتاق بازرگانی آمریکا را دارد.

در بخشی از کتاب حرفه‌ی نو - جلد اول می‌خوانیم:

مدیرعاملی، شرکتش را در اوج موفقیت و قدرت می‌فروشد. کارمندی با سابقه ناگهان از خیر حقوق و مزایای شرکتش می‌گذرد. یک مدیر زن که موانع پیشرفت شغلی را در هم شکسته بود، روزی وارد دفتر کارش شده و می‌گوید "من رفتم". یک جراح قلب بین‌المللی مشهور، عمل جراحی را رها می‌کند.

برخی از وکلا، دکترها، دندانپزشکان، اساتید دانشگاه، کارگزاران بورس، مدیران شرکت‌ها، ورزشکاران حرفه‌ای، دلالان املاک و مستغلات و صاحبان کارهای کوچک - تمام آن‌هایی که سال‌ها سخت‌‌کوشی کرده بودند تا شغلی پردرآمد برای خود دست و پا کنند - از موفقیت و پول کناره می‌گیرند و به پشت سرشان هم نگاه نمی‌کنند!

این افراد چه می‌کنند؟ مشترکاً به چه چیزی خواهند رسید؟ به کجا می‌روند؟ و چرا؟
آن‌ها به رسته‌ای تعلق دارند به‌ نام خبرگان نوین. همگی تصمیم دارند وارد صنعتی شوند که روزی آن را مسخره کرده و به آن خندیده بودند و قسم یاد کرده بودند که هرگز وارد آن نشوند، صنعتی به‌نام بازاریابی شبکه‌ای.

بازاریابی شبکه‌ای، صنعتی است کم هزینه (و امروزه پیشرفته) که شما را دعوت می‌کند کسب و کار شخصی خود را برپا کرده و با کار در منزل و با زمان‌بندی دلخواه به درآمدی بالقوه سرشار دست یابید. با فروش مستقیم محصولات یا خدمات به مصرف‌ کنندگان و تشویق دیگران به انجام همین کار، درآمدی بی‌واسطه و ثابت در دراز مدت، کسب کنید.

فهرست مطالب کتاب

توضیح
مقدمه مترجم
درباره‌ی نویسندگان
پیشگفتار
فصل 1: رویکردی جدید به کار، خانواده و سبک زندگی
فصل 2: خطرات و مزایای اقتصاد نوین
فصل 3: در جستجوی وقت آزاد
فصل 4: پیدایش بازاریابی شبکه‌ای
از همین مترجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حرفه‌ی نو - جلد اول
نویسنده،
مترجمنیما عربشاهی
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-964-06-7731-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حرفه‌ی نو - جلد اول

سحر روحبخش
۱۴۰۰/۴/۱۳
این کتاب دید هر شخصی رو نسبت به حرفه نو بازاریابی شبکه‌ای روشن میکنه آدم‌ها با خوندن کتاب آگاه میشن و این واقعا بهشون تو این راه کمک میکنه
رامین محمدحسین زاده
۱۴۰۱/۳/۱۱
این کتاب یکی از بهترین کتابها در زمینه بازاریابی شبکه‌ای ست، ترجمه عالی مطالب مفید
Mery Storm
۱۴۰۲/۷/۱۳
جلد یک و دو این کتاب کافیه تا بتونی یه بیزینس جدید و عالی رو شروع کنی
فاطمه کوزه چیان
۱۴۰۰/۷/۲۲
برای تغییر نگرش در نت ورک عالیه مخصوصا برای ساخت سازمان فروش
Morteza Asadi
۱۴۰۰/۷/۶
انقدر حقایق رو زیبا بیان میکنه این کتاب که شککه میشی
مژده دهقان
۱۴۰۱/۶/۲۱
👌👌👌🙏🙏🙏 عااااااااااااالی بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب حرفه‌ی نو - جلد اول

برای دریافت کتاب حرفه‌ی نو - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.