معرفی و دانلود کتاب حسود (زنان با مردان)

عکس جلد کتاب حسود (زنان با مردان)
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حسود (زنان با مردان) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حسود (زنان با مردان) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حسود (زنان با مردان)

ریچارد فورد در کتاب حسود (زنان با مردان)، به سه داستان با روابط پیچیده و ساده بین همسران، خانواده و دوستان پرداخته است. تردیدها و دودلی‌ها و ابعاد تاریکی که گاها از هم مخفی می‌کنیم، مطمئنا روزی فاش خواهند شد.

همان گونه که از عنوان کتاب حسود (زنان با مردان) پیداست دغدغه اصلی هر سه اثر کتاب، چالش‌های عاطفی روابط زن و مرد در قالب ازدواج و ورای آن همچون بلوغ، مسئولیت پذیری و نقش‌های پدر و مادر در قبال فرزند و بالعکس است. دو اثر این کتاب یعنی «غربی‌ها» و «زن پرست» رویارویی بسیار جالب یک مرد آمریکایی جوان از منظر سوم شخص با جامعه فرانسوی در پاریس را روایت می‌کنند.

ریچارد فورد (Richard Ford) از موثرترین نویسندگان و رمان کوتاه نویسان آمریکایی است، که در سال ۱۹۹۶ برای رمان «روز استقلال» برنده جایزه پولیتزر و پن/فالکنر شده‌ است. می‌توان گفت که ریچارد فورد همراه بنیان‌گذار سبک رئالیسم کثیف در داستان‌نویسی آمریکا است.

کتاب حسود به دلیل «پیش‌برد رمان کوتاه» برنده جایزه‌ پن/مالامود ۲۰۰۱ شده‌ است.

در بخشی از کتاب حسود (Jealous) می‌خوانیم:

آستِن در سکوتی که باربارا صرفاً به خاطر تأمل پیرامون همین موضوع در اختیارش گذاشته بود نشست و فکر کرد. بی‌شک می‌بایست پاسخی می‌داد. می‌بایست با درایت و روراستی پاسخ تغییرات باربارا را می‌داد و با موقعیت تحت فشارش هم‌دردی می‌کرد. در عین حال می‌بایست ضمن پیشنهاد راه حلی به‌دردبخور برای تنگنای شکل‌گرفته، فکر خودش را هم می‌کرد.

می‌توان گفت که یک‌مرتبه با درخواست بزرگی روبه‌رو شده بود. به نظر می‌رسید که از او انتظار می‌رفت همه چیز را بتواند حل کند: خود را جای هر دویشان بگذارد - جای خودش و جای باربارا - و یک جوری هر دو را به هم وصل کند که همه چیز به حالت اولش برگردد یا بهتر از پیش شود تا در نتیجه هر دو خوشبخت‌تر شوند و حس کنند که اگر زندگی، همان پرت‌گاه‌های خطرناکی است که عبور از آن‌ها دشوار می‌نماید، آن دو می‌توانند موفق شوند و در نتیجه آن، همه کابوس‌ها ارزش دست‌یابی به پاداش‌های بی‌شمار خوشبختی را دارد.

آستِن با خود فکر می‌کرد که این نوع نگاه به زندگی قابل تحسین بود. البته در اصالت آمریکایی، دیدگاهی معقول اما سنتی به شمار می‌آمد، اما در عین حال چیزی بود که همه را بی‌برو‌ برگرد به سر منزل مقصود می‌رساند. باربارا نیز همیشه همین دیدگاه را داشت و آستِن هم به او حسودی‌اش می‌شد.

باربارا اصالت آمریکایی داشت. به همین خاطر بود که دل آستِن را سال‌ها پیش ربوده بود و خود او هم می‌دانست به همین دلیل بود که بهترین زنی را که می‌شد او یا هر کس دیگری عاشقانه دوست داشته باشد باربارا بود. مشکل این‌جا بود که آستِن در آن لحظه خاص نمی‌دانست چه‌طور می‌توانست آرزوهایش را برآورده کند، البته اگر خودش می‌دانست چه آرزوهایی دارد. در نتیجه، اولین چیزی که پس از معذرت‌خواهی بابت تمام حرف‌های باربارا گفت این بود: «اما فکر نکنم کاری از دستم بربیاد. ولی ای کاش می‌تونستم کاری کنم. واقعاً متأسفم.»

فهرست مطالب کتاب

زنپرست‌
حسود
غربی‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حسود (زنان با مردان)
نویسنده
مترجمآرش خوش صفا
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-964-374-736-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حسود (زنان با مردان)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حسود (زنان با مردان)

برای دریافت کتاب حسود (زنان با مردان) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.