معرفی و دانلود کتاب حصیرباف و راهزن‌ها

عکس جلد کتاب حصیرباف و راهزن‌ها
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حصیرباف و راهزن‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حصیرباف و راهزن‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حصیرباف و راهزن‌ها

کتاب حصیرباف و راهزن‌ها به نویسندگی مجید راستی، روایت‌گر جوانی‌است به نام بهادر که دوستانش از او سوء استفاده می‌کردند، اما پدر بهادر تصمیم می‌گیرد پسرش را پیش حصیر‌باف فرستد تا از او حصیر بافی یاد بگیرد.

حصیرباف و راهزن‌ها یکی از داستان‌های جذاب و آموزنده‌ی مجموعه «شکرستان و یک داستان» است که با روایتی ساده و روان و تصاویری رنگی و جالب برای کودکان ارائه شده.

ماجراهای شکرستان در شهری قدیمی و خیالی با بیش از ۱۰۰ شخصیت روی می‌دهد. این قصه‌ها بر اساس داستان‌ها، ضرب‌المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانه‌ی ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشته تحریر در آمده‌اند. در این شهر باستانی، هیچ‌کس در جایگاه خود نیست. تلاش شده تا با تغییر شکل تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقاً به فکر فرو روند و آینه رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

در بخشی از کتاب حصیرباف و راهزن می‌خوانیم:

پدر بهادر، آدم خوش خیالی بود. توی دکانش با دوستش حرف می‌زد که چند جوان با سر و صدا از جلوی دکان دویدند و رفتند.

دوستش گفت: «امان از دست این جوان‌های بی‌کار.» پدر بهادر گفت: «باید پدر و مادرها را سرزنش کرد که فرزندانشان را خوب تربیت نمی‌کنند.» جوان‌ها برگشتند و دوباره از جلوی دکان رد شدند.

دوستش پرسید: «این که رد شد، بهادر بود، ها!» پدر بهادر خندید و گفت: «چه شوخی بامزه‌ای دوست من! امکان ندارد پسر من مثل آن جوان‌ها باشد!» اما مثل آن‌ها شده بود. پدر خوب که نگاه کرد، بهادر را شناخت و داد زد: بهادررررر! بهادر صدای پدرش را شنید و آمد. پدر گفت: آبرویم را بردی! تا شب گوشه دکان می‌نشینی، نه من با تو حرف می‌زنم، نه تو با من. حرف‌هامان هم باشد برای شب توی خانه.» بهادر با دلخوری تا شب گوشه دکان نشست و حرف نزد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حصیرباف و راهزن‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-600-03-0114-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حصیرباف و راهزن‌ها

م.ع
۱۴۰۲/۱/۲۵
بسیار خوب بود. خوبی داستانهای شکرستان اینه که داستان‌های شیرین و تصاویر فانتزی و طنازش به درد همه گروه‌های سنی میخوره از کودک تا بزرگسال براشون جالب و جذابه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب حصیرباف و راهزن‌ها

برای دریافت کتاب حصیرباف و راهزن‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.