معرفی و دانلود کتاب حقایقی در مورد جذب شوهر که تاکنون نشنیده‌اید

عکس جلد کتاب حقایقی در مورد جذب شوهر که تاکنون نشنیده‌اید
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حقایقی در مورد جذب شوهر که تاکنون نشنیده‌اید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حقایقی در مورد جذب شوهر که تاکنون نشنیده‌اید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حقایقی در مورد جذب شوهر که تاکنون نشنیده‌اید

کتاب حقایقی در مورد جذب شوهر که تاکنون نشنیده‌اید نوشته‌ی سایه مهری چمبلی و فاطمه نیک سیرت، با ارائه راهکارهای عملی و کاربردی به شما در جهت جذب همسر دلخواه‌تان کمک خواهد کرد.

وجود مهر و محبت و تداوم آن بین همسران، ضامن نیک‌بختی دو طرف است، و باعث شکل‌گیری خانواده‌ای سالم و پرورش نسلی پاک در فضایی گرم و آرام خواهد شد، که نتیجه آن ایجاد جامعه‌ای سالم و شاداب می‌شود، پس شایسته است در رابطه با این امر مهم تحقیقات ارزشمند و مطالعات فراوانی انجام شود و نتایج آن در اختیار عموم، به خصوص بانوان ارجمند که سرشار از عواطف پاک انسانی هستند و برای انجام این امر مهم، آماده‌تر از مردان هستند قرار گیرد تا هر چه بیشتر و با اشتیاقی فراوان و بینشی گسترده‌تر بر این مسئله همت گمارند.

در بخشی از کتاب حقایقی در مورد جذب شوهر که تاکنون نشنیده‌اید می‌خوانیم:

برخلاف تصور بسیاری از خانم‌ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می‌کنند و جذب زنانی می‌شوند که طرز صحبت کردن با آن‌ها را به خوبی بلدند. حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می‌توانند کاری کنند که همسرشان به آن‌ها گوش بدهد. اگر می‌خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن‌ها را جذب خود کنید؛ برای رسیدن به این هدف حتما با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری توجه کنید.

مردان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می‌کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می‌خواهید، به این صورت، احساس می‌کنند کنترل کافی روی رفتار شما دارند.

برخی از مواقع ما خانم‌ها درخواست‌هایمان را رک و صریح بازگو نمی‌کنیم و بسیاری از خواسته‌هایمان برای مردان گنگ و نامفهوم است. شیوه بیان چنین خواسته‌هایی مردها را معذب می‌کند و مرد احساس می‌کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می‌آورد.

زن‌ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می‌خواهند درباره‌اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می‌کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و ناخوشایند است.

مردان علاقه‌ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می‌کنند و گاهی با شما به جر و بحث می‌پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می‌کنند و جدی به حرف‌هایتان گوش نمی‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چگونه با حرف زدن درست مردان را جذب کنیم؟
چگونه مردان را جذب و عاشق خود کنیم؟
برای جذب مردان
افزایش صمیمیت و جذب همسر بدون صرف هزینه
شناخت همسرتان و برآورده کردن نیازهای وی
کارهای کوچک وکم خرج برای همسر
وقت گذرانی با خانواده همسر
در زندگی زناشویی خودتان را دست کم نگیرید
مردتان را به زندگی علاقه‌مند کنید
درزندگی زناشویی‌تان بهترین همسر باشید
واقعی باشید و اسرار را حفظ نکنید
مراقب لحن صدای خود باشید
مراقب باشید که در پیام‌های متنی، چگونه منظورتان را بیان می‌کنید
درباره مسائل صحبت کنید و سعی کنید که ببخشید
به خودتان اجازه دهید که آسیب پذیر باشید
با ارتباط فیزیکی به یکدیگر نزدیک شوید
چیزی که هنوز رخ نداده را تصور نکنید
فهماندن و بروز دادن واقعیت درونی خود به همسر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حقایقی در مورد جذب شوهر که تاکنون نشنیده‌اید
نویسنده،
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-622-6201-50-6
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حقایقی در مورد جذب شوهر که تاکنون نشنیده‌اید

Anis Nazeri
۱۳۹۸/۵/۲۷
اصلا کتاب خوبی نیست، تعداد صفحات خیلی کم دارد و نسبت به قیمتش اصلا ارزش خرید رو نداره، پیشنهاد میکنم وقت گرانبها تون رو برای این چند صفحه کوتاه نگذارید.
نرگس نصیری
۱۳۹۸/۴/۲۴
کاش این مبحث جذب شوهردیگه تموم بشه. چرا یه کتاب درباره جذب زن ننوشتن. همین کتابا باعث شده همه مردا از یه برخورد معمولی دچارسوتفاهم بشن. مگهزندگی همش بحث شوهره.
🌻 آفتابگردون ۵۳
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
به زبانی ساده ولی مفید و کاربردی بود، نه وقت خواننده را گرفته بود و نه بی‌نتیجه بود. کوتاه، مفید، کاربردی، ممنونم از نویسنده، ناشر و کتابراه، پایدار و برقرار باشید‌.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب حقایقی در مورد جذب شوهر که تاکنون نشنیده‌اید

برای دریافت کتاب حقایقی در مورد جذب شوهر که تاکنون نشنیده‌اید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.