معرفی و دانلود کتاب حقیقتی در سراب اعصار

عکس جلد کتاب حقیقتی در سراب اعصار
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حقیقتی در سراب اعصار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حقیقتی در سراب اعصار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حقیقتی در سراب اعصار

کتاب حقیقتی در سراب اعصار، با نثری ادبی، توسط سینا عباسی هولاسو، در مورد زندگی حضرت زینب (س) به نثر درآمده و وقایع و اتفاقات زندگانی آن حضرت از زمان تولد تا هنگام وفات ایشان نگاشته شده است.

در کتاب حقیقتی در سراب اعصار، از به شدت از زبان خشک تاریخی پرهیز شده است تا خواننده از مطالعه آن لذت ببرد. در کتاب حقیقتی در سراب ذکر شده که انسان را باید آموخت و از کینه‌ها و دسیسه‌های وارثان بدی نهراسید، خوبی را زمزمه کرد و درتمام وسعت شهر شب‌های بی‌پایان فانوس ایمان را آویخت تا شیاطین این حوالی بدانند که اینجا هنوز هم خدایی هست. اگر زمان، عصر عصبیت جاهلی مدرن است و شمشیرها مرگبارتر از قبل در کمین‌اند و شهر از توطئه و دشمن پر، آنکه نگران انسان است و حامی حقیقت، تمام فریادهایی که در خاموشی عزلت به سکوت نشسته‌اند را امید خواهد داد که در امتداد این سیاهی خورشیدی است که نفس می‌کشد.

نوشتن از زنی که در فاجعه جز زیبایی چیز دیگری را ندید و از حماسه مرثیه‌ای نساخت تا آن همه عظمت با نوحه تنها به گریه ختم نشود، همیشه سخت است و برای هر اندیشه‌ای طاقت فرسا است. نوشتن از زنی که شهامت و مردانگی در سر انگشتان اوست، قلمی را می‌طلبد که آبستن اعجاز باشد و آرامشی را می‌خواهد که قبل از هیچ توفانی نباشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حقیقتی در سراب اعصار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات زانکو
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات90
زبانفارسی
شابک978-600-6291-32-1
موضوع کتابکتاب‌های تاریخ اسلام، کتاب‌های کلام و عقاید
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حقیقتی در سراب اعصار

کاربر Shahrokni
۱۳۹۷/۵/۱۸
من نمیتونم با این قضیه کنار بیام که اسم امام و اهل بیت گرامی (ص) بدون پیشوند احترام بکار برده بشه.. اگ کار خیر میکنید بشیوه درست انجامش بدین... واقعا دوست داشتم ادامه بدم بخوندن... ولی این موضوع مانعم میشه.. رگ غیرت شیعه بودنم میزنه بالا...
Rana bayat
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
خوب بود, ازحضرت زینب علیها السلام، کتابها کم نوشته شده، این کتاب کمکم کرد بیشتر بدونم از حضرت زینب سلام الله علیها
فاطمه روح زاد
۱۳۹۷/۱/۲۳
فوق العاده بود..، کمتر نویسنده‌ای پیدا میشه که تو این راستا حرکتی کنه...
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب حقیقتی در سراب اعصار

برای دریافت کتاب حقیقتی در سراب اعصار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.