معرفی و دانلود کتاب حکایت دولت و دانایی

عکس جلد کتاب حکایت دولت و دانایی
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حکایت دولت و دانایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حکایت دولت و دانایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حکایت دولت و دانایی

کتاب حکایت دولت و دانایی به قلم مارک فیشر که یکی از مشهورترین کتاب‌های یک صده گذشته به شمار می‌آید، به روایت پانزده حکایت درباره زندگی، اراده و راه‌های رسیدن به موفقیت می‌پردازد.

این کتاب زندگی جوان 32 ساله‌ای را به تصویر می‌کشد که در یک شرکت تبلیغاتی مشغول به کار است، اما از کارش رضایتی ندارد و به دنبال راهی است تا در آمد خود را افزایش دهد. جوان که از کارش دلزده است، توسط عموی خود به پیرمردی دانا و ثروتمند معرفی می‌شود تا مرحله به مرحله او را در دستیابی به موفقیت یاری کند.

کتاب حکایت دولت و دانایی (The instant millionaire: a tale of wisdom and wealth) داستانی واقعی از زندگی مارک فیشر (Mark Fisher) است و از جمله داستان‌هایی است که حقایق سودمندی را در شما تقویت می‌کند تا دگرگونی‌های عظیم را در زندگی خود شاهد باشید.

قطعا شما نیز تاکنون به پولدار شدن و راه‌های رسیدن به ثروت فکر کرده‌اید. این کتاب نیز همین هدف را دنبال می‌کند و نفر اول داستان که در پی پولدار شدن و مشهور شدن است را نشان می‌دهد.

15 حکایتی که در این کتاب روایت می‌شوند به شکل داستانی نکات مختلف روانشناسی و ثروت را مورد بررسی قرار داده با زبانی روان و تاثیر‌گذار، این نکات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نویسنده در این کتاب به شما نشان می‌دهد که قبل از هر چیز باید آرزوهایتان را بشناسید و سپس به وسیله‌ی فرصت‌هایی که در زندگی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، آن‌ها را به هدف تبدیل کنید. در پایان کتاب، چند سال از این ماجرا گذشته است و جوان داستان، با به کارگیری رهنمود‌های مرد پیر حالا به یک فرد موفق و ثروتمند تبدیل شده است.

دو کتاب «راه ‌و‌ رسم میلیونر‌ها» و «معبد میلیونرها» از مارک فیشر، به نوعی ادامه کتاب حکایت دولت و دانایی هستند.

رازهایی که فیشر در داستانش یادآور می‌شود، همگی در احادیث اسلامی نیز دیده می‌شود از جمله این رازها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- اشاره‌ی او به یاد مرگ.
- اشاره‌ی او به غنیمت شمردن فرصت‌ها.
- اشاره‌ی او به اهمیت خودشناسی برای دسترسی به حقایق و ...

در بخشی از کتاب حکایت دولت و دانایی می‌خوانیم:

«وقتی تمرکز داشته باشی، متوجه می‌شوی که چرا دقیقا در اینجای دنیا قرار داری. و این موضوع برایت واضح‌تر و مشخص‌تر می‌شود. ذهنت را افکار آرامش‌بخش و اطمینان‌بخش پر می‌کنند، و به نظر می‌رسد از یک خواب خیلی عمیق و طولانی بیدار شده‌ای. این منم. به این دلیل در این لحظه اینجا هستم. به این خاطر با این شخص هستم. به این دلیل این کار را انجام می‌دهم. متوجه سرنوشتت می‌شوی و احساس‌ می‌کنی آن را می‌پذیری. این بدین معنی نیست که خودت را به دست سرنوشت بسپاری؛ بلکه قبولش خواهی کرد، و آن را نقطه شروع خودت می‌دانی. این موضوع تو را در کار راهنمایی می‌کند و اجازه می‌دهد که کنترل سرنوشتت را در دست بگیری.»

میلیونر لحظه‌ای خم شد و عطر رز را حس کرد.

«رز، علامت زندگی است. خارها جاده تجربه را نشان می‌دهند: آزمایش‌ها و تلاطم‌هایی که همه ما باید از آن‌ها عبور کنیم تا زیبایی واقعی وجود را درک کنیم.»

میلیونر قیچی هرس را از جیبش بیرون آورد، رزی را جدا کرد و آن را به همراه جوانش داد.

گفت: «این رز را با خودت نگه دار.» «این رز جادو خواهد کرد و برایت شانس می‌آورد. شانس وجود دارد. به شانس اعتماد کن. با افکارت نوازشش کن. آنچه می‌خواهی از او بخواه تا جواب بگیری. همه افراد موفق به نوعی به شانس اعتقاد داشته‌اند.»

«با این رز ساده تو یک تازه وارد محسوب می‌شوی. از الان عضو انجمن رز هستی. هر زمان که نیاز پیدا کردی، دنبال این رز بگرد. این رز به تو قدرت می‌دهد. و هر بار که به خودت شک داشتی، هر زمان که تحمل زندگی مشکل شد، به این رز نمادین رجوع کن تا آنچه را نشان می‌دهد ببینی. هر امتحانی، هر مشکلی و هر اشتباهی زمانی تبدیل به یک گلبرگ زیبا می‌شود.»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مرد جوان با خویشاوند ثرومندش مشورت می‌کند
فصل 2: مرد جوان با باغبان مسنی ملاقات می‌کند
فصل 3: مرد جوان یاد می‌گیرد از موقعیت‌ها استفاده و ریسک کند
فصل 4: مرد جوان خود را در زندان می‌بیند
فصل 5: مرد جوان یاد می‌گیرد که ایمان داشته باشد
فصل 6: مرد جوان یاد می‌گیرد که روی یک هدف تمرکز کند
فصل 7: مرد جوان ارزش تصوری را که از خود دارد متوجه می‌شود
فصل 8: مرد جوان قدرت کلمات را کشف می‌کند
فصل 9: مرد جوان ابتدا قلب رز را می‌بیند
فصل 10: مرد جوان یاد می‌گیرد بر ضمیر ناخودآگاهش مسلط شود
فصل 11: مرد جوان و مربی‌اش درباره ارقام و فرمول‌ها صحبت می‌کنند
فصل 12: مرد جوان شادی و زندگی را یاد می‌گیرد
فصل 13: مرد جوان یاد می‌گیرد خواسته‌هایش از زندگی را بیان کند
فصل 14: مرد جوان راز باغ رز را کشف می‌کند
فصل 15: مرد جوان و مرد مسن به راه خود می‌روند
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حکایت دولت و دانایی
نویسنده
مترجمعلی اکبر مجیدی کوه بنانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات87
زبانفارسی
شابک978-600-6974-37-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حکایت دولت و دانایی

Masoume Khodadadi
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
کتابی بسیار عالی برای باور به خود و توانایی رویای زندگی ایده آل داشتن و در نهایت رسیدن به آن. همه چیز به اراده و خواست ما برمی‌گردد. باید بهترین بودن و بهترین سطح را داشتن را انتخاب کنیم!
Mehdi Gh
۱۳۹۸/۷/۱
این که اسم بعضی کتاب‌ها رو یه مقدار تغییر بدن و با قیمت بالاتر بزارن کار جالبی نیست
فربد غفاری طاری
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
داستان فوق العاده دارای ابعاد فراوان که زمان مفاهیم دیگشو میرسونه
مجید انصاری
۱۳۹۹/۱۰/۹
عالی و بینظیر هست
محمد نادری
۱۳۹۹/۴/۱۵
من که خوندم خوب بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب حکایت دولت و دانایی

برای دریافت کتاب حکایت دولت و دانایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.