معرفی و دانلود کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

عکس جلد کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی
قیمت:
۴۸۰۰۰ 33600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی اثر مارک فیشر دربردانده داستان‌هایی در زمینه‌ی روان‌شناسی است و یکی از مشهورترین کتاب‌های یک صده گذشته به شمار می‌آید. این کتاب حقایق سودمندی را تقویت می‌کنند تا دگرگونی‌های عظیم را در زندگی خود شاهد باشیم.

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی (The instant millionaire: a tele of windom and wealth) رموز ذهن ناهشیار را به لطیف‌ترین شکل ممکن در قالب داستان بیان می‌کند و بیانگر این حقیقت است که توانگری و وفور مالی و یک زندگی سرشار از توفیق هدف‌هایی هستند که اگر اصول کامیابی را در یابیم و به کار ببندیم، همه‌ی ما می‌توانیم به آن‌ها برسیم.

داستان کتاب مربوط به جوانی‌ تیزهوش است که در یک شرکت تبلیغاتی کار می‌کند و به شدت از کارش بیزار و دل زده است و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود است. در همین حین به توصیه عموی بسیار پولدارش که از جوانی ثروت زیادی کسب کرده است به ملاقات یک پیرمرد میلیونر می‌رود که یک میلیونر و ثروتمند خودساخته است و پیرمرد میلیونر در خلال اتفاقاتی بسیار جالب و غیر منتظره نکاتی را به جوان گوشزد می‌کند که افراد موفق و ثروتمند با رعایت این نکات همواره در هر شرایطی می‌توانند به مسیر خود ادامه دهند و به اهداف خود دست یابند.

حتما تا به حال به فکر پولدار شدن و راه‌های رسیدن به آن افتاده‌اید. هدف شخصیت اصلی موجود در این کتاب نیز پولدار شدن و مشهور شدن است. کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی از پانزده حکایت تشکیل شده است. «حکایت به حبس افتادن جوان»، «حکایت ارزش تاثیر از خود»، «حکایت یادگیری نیکبختی و زندگی»، «حکایت آموزش ایمان»، «حکایت آموزش تمرکز بر هدف» برخی از حکایت‌های این کتاب هستند.

کسانی که زمان را از دست می‌دهند، به این امید که روزی شرایط خوبی در سر راه آن‌ها قرار بگیرد، هیچ وقت هیچ چیز را به دست نمی‌آورند. همین حالا بهترین زمان برای انجام کارهاست. این کتاب برای بارها شنیدن به طور دقیق و به کار بستن است. کتابی ارزشمند که از بسیاری جهات می‌تواند شما را دولتمند کند و بعضی از این جهات بسیار رضایت‌بخش‌تر و با ارزش‌تر از ثروت مادی است.

شاید از گذشته باورهای غلطی داشتیم و با توجه به فرهنگ جامعه این طور به ما القا شده که کسی که بیشتر کار می‌کند، لزوما از موفقیت و درآمد بیشتری برخوردار است، ولی باید گفت که همچنین قانون در جهان هستی وجود ندارد! 

نکته خیلی کوتاهی که در کتاب حکایت دولت و فرزانگی اشاره می‌شود و اگر کتاب را عمیق شنیده باشید به آن پی می‌برید، این است که مردم از درخواست کردن ترس دارند و اکثرا از درخواست کردن خودداری می‌کنند. یا اینکه درخواست خود را به قدر کافی پافشاری نمی‌کنند که در نهایت شاید فرد مقابل نظر مثبت دهد. 

نکته مهم این است که افراد موفق و ثروتمند از درخواست کردن ترسی ندارند و اگر لازم باشد که واقعا درخواستی داشته باشند آن را انجام می‌دهند و به خاطر اینکه مثلا احتمال رد شدن درخواستشان وجود دارد، از این کار منصرف نمی‌شوند. جالب است که این احتمالات هم در خیلی از جاها رخ نمی‌دهد و خیلی از این درخواست‌ها هم جواب مثبت می‌دهند.

مارک فیشر (Mark Fisher) هسته‌ی اصلی تعلل و انفعال را ترس از شکست می‌داند که علیرغم وجود اهداف متعالی بروز می‌کند و ایمان به انجام کارها را تنها عامل به سرانجام رسیدن آن‌ها می‌داند. او اشاره می‌کند که تصویری که انسان از خودش دارد چنان قدرتمند است که ناهشیارانه به تقدیر آدمی بدل می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
فصل اول: حکایت مشاوره‌ی مرد جوان با خویشاوندی دولتمند
14 دقیقه
فصل دوم: حکایت دیدار جوان با باغبانی سالمند
16 دقیقه
فصل سوم: حکایت آموزش جوان برای غنیمت شمردن فرصت و خطر
4 دقیقه
فصل چهارم: حکایت به حبس افتادن جوان
6 دقیقه
فصل پنجم: حکایت آموزش ایمان
10 دقیقه
فصل ششم: حکایت آموزش تمرکز بر هدف
15 دقیقه
فصل هفتم: حکایت ارزش تصویر از خود
15 دقیقه
فصل هشتم: حکایت کشف نفوذ کلام
4 دقیقه
فصل نهم: حکایت نخستین آشنایی با دل گل سرخ
10 دقیقه
فصل دهم: حکایت تسلط بر ضمیر ناهشیار
19 دقیقه
فصل یازدهم: حکایت بحث در باب ارقام و قواعد
21 دقیقه
فصل دوازدهم: حکایت یادگیری نیک‌بختی و زندگی
9 دقیقه
فصل سیزدهم: حکایت یادگیری بیان خواسته‌ها در زندگی
25 دقیقه
فصل چهاردهم: حکایت کشف اسرار باغ گل سرخ
7 دقیقه
فصل پانزدهم: حکایت لحظه‌ای که هر یک به راه خود می‌رود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی
نویسنده
مترجمگیتی خوشدل
راویگیتی خوشدل
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۸۰۰۰ 33600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

علیرضا رحمان زاده
۱۳۹۹/۸/۵
سلام
عرضِ ادب و احترام دارم خدمت تک تکِ اعضای محترم، بزرگوار و فرهیخته یِ خانواده یِ عزبز و قابلِ احترامِ کتابراه.
من، تجربه یِ شخصی و نظر خودم رو راجع به کتابِ *راز*
نوشتم!
اما راجع به این کتاب:
این کتاب، اولین کتابی بود که راجع به موفقیت و دستیابی به خواسته‌ها، به دستِ من رسید! اولین در
چاپ این ایران، توسط برادر کوچکم، به من هدیه داده شد.
همون شب، این کتاب رو خوندم. وقتی که خوندم متوجه شدم گمشده‌ای که سالها به دنبالش بودم، همین کتابه!!!
با خوندن این کتاب، تمامِ درهای براورده شدنِ خواسته هام به روی من باز شد!
اینقدر این کتاب رو خوندم تا تمام کتاب رو حفظ شدم!
الان هم مدت زیادیه که کتاب صوتیِ: *حکایت دولت و فرزانگی* رو دارم گوش میکنم.
هر بار که گوش میکنم، چیزِ تازه‌ای یاد میگیرم! هر بار!!!
مؤکدا" و مؤکدا" پیشنهاد میکنم که این کتاب رو تهیه کنید و گوش کنید (یا بخونید).
این کتاب (حکایتِ دولت و فرزانگی) و (کتابِ راز)، رو هر انسانی به نظر من باید و باید و باید! حتما حتما حتما بخونه!
چون نه تنها راجع به موفقیته!
***بلکه حقیقتی بزرگ و مهم، از خلقتِ رو فاش میکنه!!! ***
برای همتون ارزوی موفقیت میکنم.
سپاسگزارم.
هادی رباطی
۱۳۹۹/۳/۹
این کتاب رو من چهار دفعه قبلا خوندم.. ولی هرچی بیشتر این کتاب رو خوندنش رو تکرار میکنی اتفاقهی خیلی خیلی مثبت وعجیبی در زنگیت رخ میده.. من شغلم طوری هست که باید اینطور کتابهای موفقیت و پرورش ذهن رو بخونم. ولی هم بخودم ثابت شده و هم خیلی از استادها و انسانهای موفق رو که ملاقات کردم ودر جلساتشون این اموزش دیدم. همگیشون کتاب رو مقدس‌ترین و بهترین و واجبترین کتاب برای موفقیت میدونند و قلبا قبول دارن این کتاب رو... حتی بعضی وقتها اگر مشکلی پیشبیاد برامون چشم بسته مثل فال کتاب رو باز میکنیم و دقیقا همون موضوعی میاد که مشکل داری... پیشنهاد میکنم این کتاب رو چندین و چند بار بخونید. من فقط بخاطراتفاق افتادن تکرار زیاد این کتاب صوتی رو دانلود کردم.. وگرنه خود کتابش رو دارم.. ولی این کتاب بینظیر‌ترین کتابه... امیدوارم همه ازین کتاب استفاده کامل رو ببرند...
اصلا دفعه‌ی اول و دوم براتون این کتاب واضح نیست ومتوجه نمیشید دقیقا که چه موضوعی و چه نتیجه‌ای براتون داره.. ولی از دفعه‌ی سوم به بعد دیگه اشکتون درمیاد... از فهمیدن اینکه ما انسانها چقدر راحت میتونیم به خواسته هامون برسیم.... موفق و پیروز باشید دوستان کتابخون من.. ✌✌✌✌✌✌
منیژه میرقلنج یکانی
۱۴۰۱/۲/۷
کتابی کوتاه ولی پر معنا و بسیار آموزنده. شخصا واقعا از گوش دادن بهش لذت بردم و دلم میخواد بار ها و بارها بهش گوش کنم. جز کتاب هایی بود که بعد از شنیدن نمونه اش بلافاصله خریدم. کتابی بود که به دنبالش بودم و برای من صدای خواننده خیلی دلنشین بود. فکر کنم تا حالا بیشتر از ۳۰ بار گوش کردم. اگه شما هم میخواهید که کتابی داشته باشید که هم کوتاه باشه و هم چیزهای خوبی بشنوید پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخرید. خودتون متوجه میشید چرا گفتم بخرید.
Mehran Tajmiri
۱۴۰۱/۳/۲۱
به جرات میگم که این تاثیرگذارترین کتابی بوده که تا به الان گوش دادم و خواندم
یک همچین کتابی رو باید کلمه به کلمه حفظ کرد، نه تنها شما رو با خود واقعیتون روبرو خواهد کرد بلکه راهکاری برای دولتمند شدن، جایگزینی باورهای درست با اشتباه، تلاش درست و حتی تقویت قدرت تمرکز هم بهتون میده
بشدت کتاب مهمی رو
هست، واقعا‌ای کاش زودتر این کتاب میخوندم
خصوصا با صدای هنرمندانه راوی سرکار خانم خوشدل که زیبایی این اثر رو دوچندان کرده
ممنون از عوامل تولید و کتابراه 🌹🙌
مهدی نظری
۱۳۹۸/۶/۱۳
کتابی بشدت بزرگ و باارزش که آشنایی با اون برام خیلی اتفاقی بود و الان بهترین دوست هر روزم شده و هر کسی که برام خیلی عزیز باشه اونو براش میخرم. دوست من به این کتاب میگن قرآن موفقیت چون یه دایره المعارف کامل از مبانی علم موفقیت هست. امیدوارم که در درجه اول این مباحث رو عالی یار بگیری و بعد با تمام قدرت انجام بدی و هر روز موفق تر از دیروزت باشی
afsaneh mousavi
۱۴۰۱/۲/۱
خود متن کتاب مفید و ارزشمند هست، اگر کتاب راز رو خوندین این کتاب چیز جدیدتری برای ارائه به شما نداره، درباره‌ی تفکر مثبت و تاثیر ضمیر ناخودآگاه روی زندگی به ویژه برای جذب ثروت هست
ترجمه خوب نبود، صدای راوی خوب هست ولی یک نواخت و بدون فراز و فرود والبتههههههه بسیااااااااار آرومه برای من که بنا به دلایلی نمی‌تونم از هندزفری استفاده کنم به سختی روی آخرین ولوم صدای خانم خوشدل رو می‌شنیدم.
Mohammad Reza Tashvir
۱۳۹۹/۱/۲۷
من با باز شنوی فراوان این کتاب صوتی، یعنی تکرار توانستم در تاریخ ۲۷ فروردین ۹۹ هدف بس عالی و مهیج برای سال جاری انتخاب کنم که حتما قبل از آشنایی با این کتاب، برایم بسیار غیر ممکن بود و غیر قابل دسترس. اکنون سفرم را شروع می‌کنم. اطمینان دارم که موفق خواهم شد. شاد و سالم باشید
نوروز فتاحی
۱۴۰۲/۱۱/۷
یک رمان، یک واقعیت که حکایت از قدرت ذهن دارد باز حکایت تقابل دو جنس مخالف، فقیر و غنی، فرزانه و غافل، کامل و ناقص که در نهایت هر دو مکمل یکدیگر میشوند حکایت تولد از پدر و مادری با باورهای محدودکننده و رسیدن به بلوغ باوری که بوی تغییر را احساس می‌کند، ترشح یک رسالت و افسانه شخصی از دل طوفانهای عادات و باورهای سازمان یافته
مصطفی
۱۴۰۲/۹/۸
این کتاب دقیقا شرح حال منه. یه کارمند با درامد ناکافی که زمان و انرژی زیادی برای این کار تلف میکنه و هیچ چشم‌انداز جالبی از اینده متصور نیست. این کتاب به ما یاداوری میکنه که هرکس به اندازه لیاقتش و خواستش ازین دنیا رشد میکنه. پس بیاییم از دنیا چیزی رو بخواییم که لایقش هستیم. با تشکر
fatemeh mohammadi
۱۳۹۷/۱۰/۲۲
کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم بخونید.
برای مطالعه این کتاب کمتر از یک ساعت وقت بگذارید و یک عمر از داستان قوی و بکر آن استفاده نمایید. داستانی که یکی از سودمندترین حقایق را آشکار می‌سازد.
عادل دیلمی
۱۴۰۱/۴/۳۱
سلام دوستان کتابخوان.
سفارش میکنم که هر چند وقت یکبار این کتاب رو گوش کنید.
این کتاب دیدگاهی جالب و متفاوت نسبت به ثروت و پول داره و البته کتابی انگیزشی هم محسوب میشه و برای رده‌های سنی ۲۰ تا ۳۰ سال مطالعه کردنش مفید هست تا دیدگاهی باز و آگاهانه نسبت به کارآفرینی داشته باشند.
علی فرزین راد
۱۴۰۲/۷/۷
کتاب خیلی عالی، ترجمه خیلی عالی اما چهار ستاره فقط به خاطر عدم یکسان بودن بلندی صدای خانم خوشدل، بعضی جاها صدا به شدت پایین بود و بعضی جاها خوب، اصلاً برای گوش کردن در مکانهای شلوغ صدا درست تنظیم نشده بود وگرنه خود کتاب و ترجمه عالی و بی نظیر هستن.
Mohammad Nourmohammadi
۱۳۹۹/۵/۲۶
کتاب بسیار ارزشمندی هستش من این کتابو وقتی سرباز بودم خوندم و برام خیلی ارزشمنده جزوه کتاب‌های بود که فکر میکنم لازم هر وقت فراموش کردی که خوندیش دوباره بری سمتش الان من بعد یک سال دوباره مشتاق شدم که این کتاب رو بخونم 🤩
حسین رضایی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
همیشه یکی میخواد یکی نمیخواد یکی هم منتظرهاین کتاب مختص دسته اول و سومه فقط کافیه یکبار این کتاب خونده بشه تا مسیر زندگی خیلی از آدمها تغییر کنه هر فصلش به اندازه یه ترم دکترا درس زندگیه ممنونم از زندگی که این کتاب رو سر راهم قرار داد
علیرضا خرمی
۱۴۰۱/۷/۱۷
این کتاب به قدری پر معنا و محتوا بود که یک بار گوش دادن یا خواندش بی فایده بی نظر میرسد.
برای داستان زیبای که حتی در کتاب وجود دارد جدا از معنا و مفهوم اصلی کتاب صد درصد پیشنهاد میکنم مطالعه کنید، صدای گوینده بسیار عالی بود سپاس ❤️❤️❤️❤️
مشاهده همه نظرات 194

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

برای دریافت کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.