معرفی و دانلود کتاب حکمت‌ها و اندرزها - جلد دوم

عکس جلد کتاب حکمت‌ها و اندرزها - جلد دوم
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حکمت‌ها و اندرزها - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حکمت‌ها و اندرزها - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حکمت‌ها و اندرزها - جلد دوم

کتاب حکمت‌ها و اندرزها جلد دوم، مجموعه‌اى است دو جلدى و مشتمل بر مقالاتى از استاد شهید مطهری که در سال‌هاى 1331 تا 1341 هجرى شمسى براى یک برنامه عمومى آشنایى با فرهنگ اسلامى و جهت ایراد به‌صورت گفتار و خطابه به رشته تحریر در‌آمده است و بیشتر مطالب آن پیرامون راه و رسم زندگى و دستورات اسلام در این باب است.

کتاب حکمت‌ها و اندرزها جلد دوم، که بعد از شهادت استاد به چاپ رسیده است، در مقایسه با سایر آثار استاد از یک سو شبیه به کتاب بیست گفتار است و از سوى دیگر به کتاب داستان راستان شباهت دارد.

برخى از عناوین مباحث طرح شده در کتاب حکمت‌ها و اندرزها عبارتند از: بردگان و آزادگان، ارکان سعادت بشر، ایمان و عمل صالح، خوارى معصیت و عزت طاعت، حقیقت زهد، راه نیل به آسایش، اغتنام فرصت‌ها، سیره رسول اکرم، عشق الهى، فریضه علم، کار در اسلام.

مقالات جلد اول در فاصله زمانى سال 1339 تا 1341 به رشته تحریر در آمده است. این مقالات در اختیار «شوراى نظارت بر نشر آثار استاد شهید مطهرى» نبود و در آرشیو یکى از مؤسسات فرهنگى نگهدارى مى‌شد؛ در سال 1371 در اختیار این شورا قرار گرفت و اقدام به نشر آن گردید.

نظر به این که بعدا مقالات دیگرى از همین سنخ در میان یادداشت‌هاى استاد دیده شد، لازم آمد که این کتاب به عنوان جلد اول این مجموعه و آن مقالات به عنوان جلد دوم منتشر شود.

مطالعه کتاب حکمت‌ها و اندرزه، در آشنایى با راه و رسم صحیح زندگى و درک صحیح از برخى مفاهیم اسلامى و نیز تهذیب و پالایش نفس تأثیر خواهد داشت و براى عارف و عامى سودمند و فرحزاست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حکمت‌ها و اندرزها - جلد دوم
نویسنده
ناشر چاپی موسسه انتشارات صدرا
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات215
زبانفارسی
شابک978-964-7299-53-2
موضوع کتابکتاب‌های اخلاق و معارف
قیمت نسخه الکترونیک
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حکمت‌ها و اندرزها - جلد دوم

seyedmohammad sadeghi
۱۳۹۸/۳/۱۹
کتاب به موضوعات ساده‌ای که انسان همیشه فراموششان می‌کند پرداخته است. برای من تجربه‌ای زیبا بود وقتی که خودم را شنونده‌ای نشسته در میان شنوندگان سخنرانی شهید مطهری احساس می‌کردم.‌ای کاش زودتر به دنیا می‌آمدم و ایشان را از نزدیک ملاقات می‌کردم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب حکمت‌ها و اندرزها - جلد دوم

برای دریافت کتاب حکمت‌ها و اندرزها - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.