معرفی و دانلود کتاب حیوانات شب‌گرد

عکس جلد کتاب حیوانات شب‌گرد
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حیوانات شب‌گرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حیوانات شب‌گرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حیوانات شب‌گرد

کتاب حیوانات شب‌گرد نوشته جان بانت وکسو از مجموعه حیات وحش به توضیح مختصری در رابطه با زندگی و ویژگی‌های حیواناتی شگفت‌انگیز که بیشتر زندگی خودشان را در شب می‌گذرانند پرداخته است.

پرواز کننده‌ی «نابینا»، چشم‌های تیز که در تاریکی می‌درخشد، مخفی‌گاه آنها در طول روز از جمله عناوین جالب و هیجان انگیز این کتاب برای کودکان گروه سنی ج است.

این حیوانات وقتی‌که شما خواب هستید، مشغول شکار، تغذیه، آشامیدن، درست کردن لانه، یا مراقبت از بچه‌های کوچک خودشان هستند؛ و زمانی که شما صبح از خواب بلند می‌شوید، آن‌ها تازه به خواب می‌روند.

جوجه تیغی نیز یکی از انواع حیوانات شب‌گرد است، او اغلب لانه‌ی کوچک خود را در فضای آزاد بیرون می‌سازد؛ اما جوجه‌ تیغی قوه‌ی دفاعی دیگری هم دارد که اگر به آن نیاز شد، از آن استفاده کند. جوجه تیغی می‌تواند خودش را به صورت یک توپ کوچک محکم لوله کند. زمانی که تمام بدن خود را لوله می‌کند، فقط تیغه‌های تیز پشتش دیده می‌شوند. این کار بیشتر شکارچیان را سریع از شکار او منصرف می‌کند.

زمان‌های مختلف روز و شب مزیت‌ها (و زیان‌های) مختلفی برای حیوانات مختلف دارند. از آنجایی که مردم بیشتر از هر وقت دیگری در روز فعالیت می‌کنند، ما معمولا فکر می‌کنیم روز بهترین زمان است. اما این واقعا حقیقت ندارد. بعضی حیوانات در نور روشن روز زیاد دوام نمی‌آورند. شکارچیان ممکن است راحت‌تر آنها را بگیرند. یا بدنشان ممکن است خیلی گرم شود و آب بدن خود را از دست بدهند. یا ممکن است نتوانند با سایر حیوانات بر سر غذا رقابت کنند. خیلی از حیوانات اگر می‌توانستند حرف بزنند به شما می‌گفتند که پگاه‌گرد و شب‌گرد بودن از هر نظر به خوبی روزگرد بودن است. حواس بسیار تیز برای اکثر حیوانات شب‌گرد کاملا ضروری است. برای پیدا کردن غذا در تاریکی، فرار از خطرها، یا تنها پیدا کردن راهشان به سوی خانه‌ی خود، باید حواسی داشته باشند که به طور شگفت انگیزی قوی باشد. در واقع تعداد خیلی کمی از حیوانات روز می‌توانند از نظر دیدن، شنیدن، حس کردن و لمس کردن به پای حیوانات شبگرد برسند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حیوانات شب‌گرد
نویسنده
مترجممهدی رضایی
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-600-7288-63-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حیوانات شب‌گرد

مهری سازواری
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
بسیار عالی و کاربردی برای تحقیق مدرسه پسرم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب حیوانات شب‌گرد

برای دریافت کتاب حیوانات شب‌گرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.