معرفی و دانلود کتاب حیوانات و بچه‌هایشان

عکس جلد کتاب حیوانات و بچه‌هایشان
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حیوانات و بچه‌هایشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حیوانات و بچه‌هایشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حیوانات و بچه‌هایشان

کتاب حیوانات و بچه‌هایشان ترجمه‌ی نسیم کلهری، داستان موگلی پسر بچه‌ای است که در جنگل زندگی می‌کند؛ او متوجه شده که با برادر و خواهرهایش تفاوت دارد.

والتر الیاس «والت» دیزنی (Walt Disney) یک تاجر، کاریکاتوریست، پویانما، تهیه‌کننده، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، کارآفرین و صداپیشه آمریکایی بود. او به عنوان چهره‌ی سرشناس صنعت انیمیشن آمریکا و سراسر جهان، یک نماد بین‌المللی و بشردوست بود. از افتخارات این شخص: برنده 22 جایزه اسکار، جایزه بنیاد آزادی، مدال آزادی از دست جانسون رئیس جمهور آمریکا، برنده جایزه دستاورد ویژه گلدن گلوب و... را می‌توان نامبرد.

یکی از کتاب‌های کودکان این کمپانی داستان حیوانات جنگل و بچه‌هایشان است که کارتون‌ها و انیمیشن‌های زیادی از آن ساخته شده است.

در بخشی از کتاب حیوانات و بچه‌هایشان می‌خوانیم:

خیلی از حیوانات خانه واقعی ندارند آن‌ها باید به خاطر غذا پیدا کردن نقل مکان کنند. اما بعضی از آنها مثل سگ‌ها‌ی آبی باید برای مدت طولانی در خانواده‌ای از خانه‌ها زندگی کنند.

سگ‌های آبی آغاز به ساختن لانه‌شان در آن گودال می‌نمایند. سگ‌های آبی در گودال شروع به ساختن لانه یا کلبه‌شان می‌نمایند. کلبه اتاق‌های مختلفی از جمله شیر خوارگاه برای نوزادانشان دارد. سگ‌های آبی دودکش می‌سازند تا وقتی گودال یخ میزند بتواند تنفس نماید.

توله سگ‌های آبی به وسیله جویدن برگ‌ها و شاخه‌ها‌ی کوچک به پرنمودن سوراخ‌های سد کمک می‌کنند.

هنگامی که کلبه خیلی شلوغ می‌شود، سگ‌های آبی جوان شنا کنان از کلبه دور می‌شوند، تا لانه‌های خودشان را بسازند.

موگلی خمیازه کنان گفت: "فکر می‌کنم خو به لانه داشته باشی" بقیرا فکر می‌کنم زمان آن رسیده که به خانه بروم و ازت متشکرم. "موگلی به طرف لانه گرگ مادر به راه افتاد."

گرگ مادر گفت: "موگلی کوچولو به خانه خوش آمدی."

"شب وقت خواب موگلی کوچولو است، همه موجودات کوچولو باید بخوابند و استراحت کنند تا قوی شوند."

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حیوانات و بچه‌هایشان
نویسنده
مترجمنسیم کلهری
ناشر چاپیانتشارات آفتاب گیتی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-600-9891-96-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حیوانات و بچه‌هایشان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حیوانات و بچه‌هایشان

برای دریافت کتاب حیوانات و بچه‌هایشان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.