معرفی و دانلود کتاب صوتی خاطرات بد، معدن طلا هستند

عکس جلد کتاب صوتی خاطرات بد، معدن طلا هستند
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات بد، معدن طلا هستند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات بد، معدن طلا هستند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خاطرات بد، معدن طلا هستند

کتاب صوتی خاطرات بد، معدن طلا هستند نوشته‌ی علی حسینی، به شما می‌آموزد که چگونه با استفاده و بهره‌وری از تکنیک EFT، احساسات محزون و باورهای غلط خود را دگرگون کنید.

در کتاب صوتی خاطرات بد معدن طلا هستند با موفقیت‌ها و شکست‌ها از منظر دیگری آشنا می‌شوید. گاهی اغلب افراد برای شکست خوردن برنامه‌ریزی می‌کنند، به همین دلیل تجسم موفقیت هیچ کاربردی برای آن‌ها ندارد. این کتاب صوتی تعریف تازه‌ای برای مسئولیت‌پذیری به شما ارائه می‌کند و به شما می‌گوید که اشخاص برجسته و موفق جهان چه روش‌هایی را به کار می‌گیرند تا به هدف خود می‌رسند.

یکی از عبارت‌هایی که در فصل اول این کتاب می‌شنوید، این است که مثبت‌اندیشی سم است! با تفکرات و افکار مثبت نمی‌شود مشکلات را نابود کرد. در ادامه درمورد قانون جذب می‌شنوید و با تعریف تازه‌ای از آن روبه‌رو می‌شوید. قانون جذب به این معنا نیست که به هر آنچه که می‌اندیشید، می‌رسید، بلکه برجسته‌ترین بخش در پشت صحنه رخ می‌دهد که به آن‌ها ارتعاشات ناخودآگاه می‌گویند.

یکی از سخنان انسان‌های بسیار موفق این است که همه چیز به خود شخص بستگی دارد و شرایط اطراف آن‌ها هیچ اهمیتی ندارد. اما آیا آن‌ها به شما می‌گویند که چگونه به این عقیده رسیده‌اند؟ در این کتاب صوتی می‌آموزید که چگونه بر شرایط سخت زندگی خود غلبه کنید.

اگر دوست دارید که با قناعت زندگی کنید، ما به انتخاب شما احترام می‌گذاریم. اما در این کتاب صوتی درمی‌یابید که کائنات و خداوند اصلا چنین چیزی را برای شما نمی‌خواهند. آن‌ها بهترین را برای شما می‌خواهند. بهترین حالت شما این است که موفق و ثروتمند شوید و پولی بیشتر از نیاز خود به دست آورید. نیاز به اجرای شیوه‌های غیراخلاقی نیست. برای ثروتمند شدن با اجرای قوانین خاص می‌توان به نتیجه مورد نظر رسید. اگر شما هم به عبارت‌هایی مانند: پول چرک کف دست است و... عقیده دارید، بعید است بتوانید پول زیادی به دست آورید.

تفاوت اصلی این کتاب با کتاب‌های دیگر موفقیت و تحول فردی استفاده‌ی هم‌زمان از دو تکنیک EFT و کوچینگ است، هم‌چنین در کنار این دو باید ناخودآگاه درونی خود را به کار بگیرید. یکی از قسمت‌های کلیدی در کوچینگ یا مربی‌گری پرسیدن پرسش‌های قدرتمند است که شخص را به مجبور به تفکر می‌کند و در خلال هر فصل با پرسش‌های مهم بسیاری روبرو می‌شوید که گاهی یکی از آن‌ها می‌تواند تمام چیزی که در پی آن هستید را به شما بدهد. همچنین با تکنیک درخشان قدرتمند به نام ای‌اف‌تی (EFT) آشنا خواهید شد.

تکنیک ای‌اف‌تی (EFT) ترکیبی از روانکاوی و طب سوزنی است. در ای‌اف‌تی هر مشکلی به صورت احساس حل نشده، تعریف می‌شود که موجب اختلال در سیستم انرژی می‌شود. با نوک انگشتان‌تان ضربه‌هایی روی نقاط خاصی می‌زنید و جملاتی را می‌گویید. این ضربه‌ها راه انرژی را تحریک می‌کنند و آن اختلال برای همیشه از بین می‌رود.

در بخشی از کتاب خاطرات بد، معدن طلا هستند می‌شنویم:

در فرمی کتبی از 63 نفر خواستم که موفقیت را تعریف کنند. از این تعداد، 41 نفر معتقد بودند موفقیت یعنی داشتن مقدار مشخصی پول، برای حل کردن مشکلاتشان. 16 نفر هم موفقیت را در داشتن آرامش می‌دیدند وقتی از آن‌ها خواستم آرامش را تعریف کنند، باز هم به عبارت «نداشتن مشکلات» رسیدم؛ در یک جمله: داشتن یک زندگی بدون دغدغه. یعنی در مجموع 57 نفر انتظار داشتند که یا مشکل نداشته باشند یا به خواسته‌هایی مثل پول یا شغل یا همسر برسند تا با کمک آن‌ بتوانند مشکلات را به راحتی حل کنند. از نظر آن‌ها اگر به فلان چیز برسند دیگر عالی است. چه بسیار کسانی در اطرافمان می‌بینیم که همان چیز را دارند و باز هم راضی نیستند موفقیت در داشتن نگرش درست است. یکی از نگرش‌هایی که نیاز داریم در طول مسیر زندگی‌مان همراه خود داشته باشیم این است:

ما همیشه مشکلاتی خواهیم داشت که برخی از آن‌ها را به راحتی و با کمی زمان و تلاش می‌توانیم حل کنیم و برخی از مشکلاتمان بزرگ‌تر از دستۀ اول هستند و شاید هیچ کاری از دست ما برنیاید.

همۀ ما یک زندگی بی‌نقص می‌خواهیم؛ زندگی‌ای عالی و بدون دردسر و مشکل. قرار نیست که همه کاری کنند تا زندگی ما بدون مشکل باشد. استاد عزیزی داشتم به‌نام آقای هاشمی که نکتۀ جالبی به من آموختند. اگر کسی مشکل بزرگی داشت، مثلاً می‌گفت: «من سرطان دارم»، استاد می‌گفت: «جملۀ درست این است: من سرطان هم دارم.»

وقتی پرسیدیم فرقش چیست؟ گفتند: «وقتی شما می‌گویید من سرطان دارم، نعمت‌هایی را که دارید ندیده‌اید و همۀ زندگی شما می‌شود مشکل فعلی. کافی است به خودتان یادآوری کنید که زندگی بخش‌های دیگر هم دارد. درست است که با این کار سرطان ناپدید نمی‌شود؛ اما پرداختن به بخش‌های دیگر زندگی تعادلی برایتان ایجاد خواهد کرد که قطعاً در روند بهبودی تأثیر مثبت می‌گذارد.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

12 دقیقه
مقدمه
34 دقیقه
فصل اول: خاطرات بد ترمزهای موفقیت را می‌سازند
17 دقیقه
فصل دوم: ناخودآگاه
73 دقیقه
فصل سوم: ای‌اف‌تی
22 دقیقه
فصل چهارم: کاربردهای ای‌اف‌تی
30 دقیقه
فصل پنجم: نمونه‌ای از یک جلسهٔ خصوصی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خاطرات بد، معدن طلا هستند
نویسنده
راویشهرزاد عسگری
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات بد، معدن طلا هستند

ساناز مقدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
خیلی فوق العاده بود و با نگاهی جدید تمام مراحل موفقیت رو گفته بنظر من این کتاب چکیده‌ای از کتاب‌های زیادی هست و جالب بدانید من بیشتر اون کتابارو خوندم و این جمع بندی بود و تمریناش عالی بود و زبان ساده سازی نویسنده فوق العاده عالی بوده و اینکه هرروز برای اینکه دوباره ناخوداگاهتونو برنامه ریزی کنید یجورایی باید ذهن خودتونو شخم بزنید تا بفهمید مشکل کار کجاست تمرینای‌ای اف تی این کتاب خیلی خوب بود. ممنونم
سارا روشن
۱۳۹۸/۱۱/۲۵
کتاب فوق العاده‌ای بود. به ویژه که نویسنده کتاب ایرانی است و با در نظر گرفتن شرایط جامعه و آگاهی نسبت به فرهنگ و نحوه تربیت ما موارد کاربردی برای موفقیت را ارائه کرده است. با وجودی که خیلی از کتابهای خودشناسی و موفقیت فردی توسط کارشناسان و نویسندگان بزرگ دنیا نوشته شده‌اند باز هم بعضی از راهکارهای گفته شده در این کتابها برای ما با توجه به محیط و شرایط زندگیمان امکانپذیر نیست.
سلمان حاجی پور
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
مطالب بسیار سنجیده و بصورت خلاصه ایی از تمام تکنیک‌های موفقیت هست. فصل آخر بصورت دفعه ایی و بدون اتصال به فصول قبلی فقط تکنیک را آموزش میدهد و خواننده را بدون اینکه چه نتیجه و کاربردی باید داشته باشد، رها میکند.
مجید دبیری
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
واقعا یکی از معادن ثروت‌های معنوی انسان تجربیاتش میتونه باشه و هر انسانی ب زیر صفر رسیده باشه میتونه این مطلب رو درک کنه ک درد و رنجهای گذشته میتونه معدن طلا باشه
ابوسعید مالکی
۱۳۹۹/۵/۱۸
نسخه چاپی رو هم تهیه کنید و جلو چشم تون بزارید و هر لحظه از مسیر منحرف شدید، بخونیدش.
درود بر این نویسنده بی ادعا و باسواد.
خداوندا آخر و عاقبت آقای حسینی را به خیر و خوشی رقم بزن.
الهی آمین
زهرا جون
۱۴۰۱/۸/۲۸
من از این کتاب استفاده کردم وخیلی راضی بودم مخصوصا تکنیک‌ای اف تی،، چون قبلا شنیده بودمش والان که تاریخچه رو‌گفتن بهتر شده بود
Ali Mirzaie
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
فصل آخر یه داستان جدید که فقط با گوش دادن نمیشه متوجه شد باید تصویری ببینیم.
در هر صورت کتاب صوتی خوبی است و من لذت بردم
کاربر K
۱۴۰۰/۲/۷
واقعا عالی بود چون من خیلی کتاب در این حوزه خوندم خیلی نیار به یک نگاه جدید داشتم که این کتاب بهم داد
Nasrin Khalili
۱۳۹۹/۵/۱
امید بخشه نسبت به آینده، به دوباره بلند شدن دوباره زندگی کردن بر خلاف داشتن غم و غصه داشتن و شکست خوردن
هانیه صدری
۱۳۹۸/۱۱/۶
بسیار عالی و کاربردی. خواندن ان را بعد از کتاب غول درون پیشنهاد میکنم
لیلا کوچک خانی
۱۴۰۲/۳/۴
خوب بود به نکاتی که هیچ وقت بهشان فکر نمیکنی اشاره داشت و برایم آموزنده بود
حسین بدیحی
۱۳۹۸/۱۲/۲۳
اصلا کناب خوبی نبود من خریدم و بجای این کتاب خانم سخاوتی را پیشنهاد میکنم که در همین کتابراه هم هست
مهدی ثنائی پور
۱۴۰۰/۲/۱۴
کتاب خوبی هست
من که خیلی دوست داشتم
شهره آقاسیان
۱۴۰۰/۲/۳۱
نکات بسیار خوبی رو یاد آوری میکنه
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خاطرات بد، معدن طلا هستند

برای دریافت کتاب صوتی خاطرات بد، معدن طلا هستند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.