معرفی و دانلود کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات

عکس جلد کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات

کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات نوشته‌ی ربکا فیلت یکی از فروش‌ترین کتاب‌های سال 2018 است که مضمونی جنایی، عاشقانه و خانوادگی دارد و شما را با خود به دل داستان می‌کشاند، طوری که برای مدتی از دنیای واقعی‌تان دور خواهید شد.

رمان خانه‌ای برای تعطیلات (The House Swap) ماجرایی جذاب و حیرت‌آور دارد که زندگی زن و شوهری به نام‌های کارولین و فرانسیس را روایت می‌کند. این زوج که رابطه‌ی نه چندان خوبی با هم دارند، پیشنهاد خوبی از سوی شخصی دریافت می‌کنند. پیشنهادی که رد کردن آن کار هر کسی نیست. پیشنهاد این است که آن‌ها آپارتمان کوچک‌شان را با یک خانه‌ی بزرگ و اشرافی در اطراف لندن عوض کنند. آن‌ها برای دور شدن از محیط خانه و پسرشان و فشارهای روحی و روانی که در زندگی زناشویی‌شان وجود دارد، این پیشنهاد را قبول می‌کنند. رابطه‌ی این زوج به مرز بحران کشیده شده است و آن‌ها امیدوار هستند در خانه‌ی جدید بتوانند اندکی از مشکلات‌شان را حل کنند.

آن‌ها به خانه‌ی جدید نقل مکان کردند، خانه‌ای پر از جادو و ابهام. همه چیز خوب پیش می‌رفت و مشکلات قدیمی که در رابطه‌ی آن‌ها نفوذ کرده بوده، کم‌کم حل شد. اما پس از مدتی کارولین، نشانه‌هایی از زندگی خودش را کشف کرد، او متوجه شد که شخصی که خانه را به آن‌ها داده است، او را به خوبی می‌شناسد. شخصی که رازهایی می‌داند که کارولین همیشه سعی کرده آن‌ها را فراموش کند.

ربکا فیلت (Rebecca Fleet) در این رمان درخشان و شگفت‌انگیز، شما را به سمت کشف معمایی خانوادگی می‌کشاند.

برخی نظرات درباره‌ی رمان هیجان‌انگیز خانه‌ای برای تعطیلات:

- یک ملودرام جنایی خانوادگی دلپذیر. (واشنگتن پست - The Washington Post)
- خانه‌ای برای تعطیلات خوانندگان را برای کشف عاقبت پیچ و خم‌های داستانی‌اش صفحه به صفحه به دنبال خود می‌کشاند. (بوک لیست - Booklist)

در بخشی از کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات می‌شنویم:

هیولای گنده و خاکستریِ فوریه، هاروی سوویک را زنده زنده خورده بود. درست توی شکمِ این ماهِ مه گرفته و خفقان‌آور دفن شده بود. او فکر می‌کرد تا شاید بتواند راهش را به بیرون این کلاف‌های سردی پیدا کند که بین او و عید پاک قرار گرفته بودند. روی شانس هم خیلی نمی‌توانست حساب کند. اینکه بعد از ساعت‌ها خزیدن، یک روز آن قدر کسل بشود که نفس کشیدن را هم فراموش کند، احتمالش کم نبود. شاید مردم از اینکه پسر جوان و سرحالی توی بهار جوانی‌اش از پا در بیاد، تعجب می‌کردند. این سوال می‌توانست تبدیل به یک معمای مشهور شود، معمایی که کسی توانایی حل آن را نداشت، مگر اینکه یک کارآگاه بزرگ و معروف تصمیم می‌گرفت یک روز از زندگی هاروی را بازسازی کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
31 دقیقه
بخش اول
31 دقیقه
بخش دوم
31 دقیقه
بخش سوم
32 دقیقه
بخش چهارم
32 دقیقه
بخش پنجم
30 دقیقه
بخش ششم
30 دقیقه
بخش هفتم
30 دقیقه
بخش هشتم
30 دقیقه
بخش نهم
32 دقیقه
بخش دهم
30 دقیقه
بخش یازدهم
30 دقیقه
بخش دوازدهم
31 دقیقه
بخش سیزدهم
30 دقیقه
بخش چهاردهم
31 دقیقه
بخش پانزدهم
36 دقیقه
بخش شانزدهم
38 دقیقه
بخش هفدهم
40 دقیقه
بخش هجدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات
نویسنده
مترجمطاهره زمانی بهابادی
راویآیسا ماهوتچی
ناشر چاپینشر روزگار
ناشر صوتی ژرفا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات

نازنین ش
۱۳۹۹/۴/۲۶
داستان تا نیمه‌اش جذاب نبود، به خاطر لحن یکنواخت گوینده هم بسیاری از جاها متوجه نمیشدی داستان از منظر کدام شخصیت داره بیان میشه، ولی از نیمه به بعد داستان تم معمایی و هیجان انگیز خودشو نشون داد و خوب شد، صدای موسیقی پس زمینه هم گاهی واقعا رو اعصاب بودو باعث میشد که صدای گوینده رو تو خودش محو کنه، باز هم ممنون از تهیه کنندگان و کتابراه
شهرزاد شاه حسین زاده
۱۳۹۸/۱۰/۲۵
فصل اول رو شروع کردم. صدا و لحن گوینده خیلی معمولی و حتی صدای آب دهان‌ قدرت دادن حین جملات هم می‌اید. انگار روزنامه رو خونی میشه. بودن هیچ حسی... دوست دارم‌ داستان‌ رو بشنویم ولی‌ نه با این صدا...
🤦🏻 فصل دو خیلی بد ترجمه شده! اصلا معلوم نیست کی به کیه. پشیمون شدم. گوش نمی‌کنم.
زهرا بهرامی
۱۴۰۰/۳/۳
گوینده خوب بود فقط باید حواستون به تغییر راوی باشه طوری عوض میشه که باید دقت کنین تا متوجهش بشین نمی‌دونم شگرد نویسنده بوده که مجبور بشیم دقتمون رو بالا ببریم یا طرز خوندن درست نبوده داستان خوبی بود و آدم رو درگیر می‌کرد ولی عالی نبود جواب معماها آدم رو شک نمی‌کرد
بتول صدیقی پور
۱۴۰۰/۱/۱۲
صدای راوی قشنگه ولی اولا ایشون کلمات رو بد ادا میکنن و حتی در خواندن فتحه و کسره گاهی اشتباهاتی میکنن که باعث میشه ادم گیج بشه، دوما کتابی که انقدر سانسور میشه رو چرا صداگذاری میکنید. ادم هیچی متوجه نمیشه بهش برمیخوره
مریم موسوی
۱۳۹۸/۸/۲۵
با اینکه صدای گوینده دلنشین و زیباست ولی متاسفانه در انتقال هیجانات به شنونده بسیار ناموفق عمل کردند... در چندین قسمت هم که موزیک پس زمینه، بسیار بلندتر از صدای راوی و کلافه کننده بود.
آناهید عظیمی
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
داستان خوب است اما صدای موسیقی پس زمینه خیلی خیلی آزار دهنده است و شنونده را از تمرکز دور میکند.
موسیقی پس زمینه تاثیر منفی زیادی شنیدن داستان دارد.
Morvarid Khatiri
۱۴۰۲/۱۰/۳
من خیلی دوسش داشتم، آدم میتونست خودشو به جای هرکدوم از شخصیتها قرار بده و از دید آدم‌های مختلف قضاوت کنه که جدای از داستان جذاب این قسمت هم برای من جالب بود
س ض
۱۳۹۸/۱۱/۳۰
داستان جذابی داشت با حس همذات پنداری خوب. از شنیدن آن لذت بردم گرچه بعضی قسمت‌ها به نظرم اضافی بودند. صدای راوی هم خوب بود.
محمدامین بسمل
۱۳۹۸/۸/۱۸
بسیار شنیدنی. حتما باید چند بار اونو شنید. داستان عاشقانه پیچیده و جذابی بود. هیجان انگیز و عالی اجرا شد. ممنونم
نرگس مشایخی
۱۳۹۹/۳/۲۵
رمان خیلی قشنگیه ولی نحوه بیان راوی رو اصلا دوست نداشتم کاش این کتاب با صدای خانم محبوب، هاشمی، طایران یا درخشنده اجرا شود
Marjaneh Jahangiri
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اجرای راوی چندان جذاب نیست (به صورت قصه گویی نیست) و بیشتر مواقع متوجه نمیشدم از کدام شخصیت دارن صحبت میکنن.
مرجان عسگری
۱۳۹۹/۹/۹
سلام
متاسفانه بخاطر صدای نا مناسب راوی (البته نسبت به متن داستان) و موزیک اعصاب خوردکن پس زمینه نیمه کتاب را رها کردم
سولماز بویری
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
دلستان خوبه ولی موسیقی پس زمینه خیلی رو مخه. راوی هم یکم عجله میکنه واسه خوندن آدم استرسی میشه
سایه
۱۳۹۸/۸/۱۸
چقدر اجرا و صدای گوینده قشنگه.. خیلی فوق العاده بود.. مرسییی
عرفان زارع
۱۴۰۲/۷/۹
لحن گوینده خوب نیست من که کلا گیج شدم، تغییر شخصیت‌ها اصلا مشخص نیست
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات

برای دریافت کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.