معرفی و دانلود کتاب خانه‌های دوش به دوش

عکس جلد کتاب خانه‌های دوش به دوش
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه‌های دوش به دوش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه‌های دوش به دوش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه‌های دوش به دوش

داستان کتاب خانه‌های دوش به دوش، حکایت دختر ترسویی است که ذکر دوران کودکی‌اش را فراموش کرده و به دنبال صداهای عجیبی می‌رود که از خانه‌ی مجاور به گوشش می‌رسد. خدیجه قاسمی در این رمان ترس، عشق و واقعیات را با هم ترکیب کرده است.

در رمان خانه‌های دوش به دوش، می‌خوانیم که چگونه در نیمه‌های شب، سرمه صداهای عجیب می‌شنود و وسایلش به طور عجیبی مرتبا گم می‌شوند. همچنین زمانی که سرمه عاشق پسری به نام پژمان می‌شود و با او نامزد می‌کند، اتفاقاتی ناملوم رخ می‌دهد که موجب جدایی آن دو می‌گردد...

در بخشی از کتاب خانه‌های دوش به دوش می‌خوانیم:

سرمه سرش را که گذاشت روى بالش دوباره صداى زمزمه را شنید. کسى با صداى اندوهگین مى‌خواند. دوباره ضربان قلبش تند شد از جا برخاست و گوشش را به دیوار چسباند. صدا نامفهوم بود. سرمه سرجایش برگشت. عجیب این بود که در کنار دیوار، کنار پنجره، روى تخت، فرکانس صدا تغییر نمى‌کرد و همین موضوع باعث اضطراب و وحشت سرمه مى‌شد. بدون اینکه به ساعت نگاه کند، مى‌دانست این زمزمه درست ساعت دوازده آغاز مى‌شود ولى نمى‌دانست کى پایان مى‌یابد.

همیشه بعد از مدت کوتاهى با تمام اضطرابى که داشت به خواب خوش و عمیقى مى‌رفت. سرمه به شدت دلش مى‌خواست بفهمد آیا کس دیگرى هم این صدا را مى‌شنود یا فقط او است که مى‌تواند این صدا را بشنود. مى‌ترسید موضوع را به مادرش بگوید. اگر این موضوع را به او مى‌گفت مادرش وحشت مى‌کرد و حتماً دوباره او را از این مطب به آن مطب مى‌کشاند. پس باید پریا را یک شب پیش خودش نگه مى‌داشت. این فکر باعث آرامش موقت‌اش شد.

سرمه دراز کشید تا ضربان قلبش آرام شود. وحشت سرمه از این بود که خانه‌اى که صدا از آن مى‌آمد، خیلى متروکه بود و کسى در آن زندگى نمى‌کرد. اما نمى‌دانست این آواز حزن‌انگیز از کجا به گوش مى‌رسید. غیر از آن خانه خانه‌ى دیگرى کنار خانه‌شان نبود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه‌های دوش به دوش
نویسنده
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-964-374-155-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه‌های دوش به دوش

ناهید شافق
۱۳۹۸/۲/۲۰
سلام
کتاب هیجان انگیزی بود وادم رو ترغیب به خوندن می‌کرداما اخرش هیچ رازی رو براورده نکرد خب چی بود چی شد ایا همه چیز توهم بود ایا همه چیز فقط فکر بود اصلا ادم اخرش خب که چی چرا کتاب تموم شد وداستان چی بود اصلا هدف نویستده چی بود می‌خواست ماورا رو نشون بده که خب چرا از این راه چدا مرزی بین وهم وخیال واقعیت وجود نداشت چرا نتیجه‌ی نداشت اخر داستان ومثل یک کتاب نیمه کاره بود
فیس نما کتابی
۱۳۹۷/۲/۱۲
اصلن سر وته درستی نداشت هدفش بیشتر ایجاد فضای رعب و وحشت بود خیلی احمقانه‌ترین کتابی بود که خوندم. بعداز فارغ التحصیل از پیشدانشگاهی یکسال برای کنکور وقت دارند ولی نمیدونم هرجور حساب میکنم کلاس کنکورش چرا یکسال ونیم طول کشید. یا یک جا که عموی سرمه به پلیس میگه دخترش نامزد کرده و عروسی نکرده خیلی احمقانه ست.
Hanyeh H
۱۳۹۸/۲/۱۹
داستان جالبی بود هر چند خیلی مرموز بود و خوب آخر داستان ما رو با افکار خودمون تنها گذاشت این کتاب خیلی عجیب و غریب بود و نمی‌تونم بگم موضوع اصلی داستان اصلا چی بود؟ و در چه چهار چوبی بود؟ اگر یکم بیشتر توضیح میداد راجب پژمان و این که هویت اون موجودات عجیب و غریب چی هست بهتر بود در کل بد نبود اما خوبم نبود
مهناز کیان مهر
۱۴۰۲/۲/۵
نویسنده جز ایجاد وحشت چه هدفی رو دنبال میکرده؟ معمولا تو داستانهای با موضوع وحشت داستان رو طوری پیش میبرند که شخصیت ترسویی داستان با روش منطقی و در راستای اتفاقات شجاعت به خرج میده اما تو این داستان نه استحاله‌ای اتفاق میفته، همچنین واقعیت و توهم در هم میپیچه و در آخر هم باز مشخص نمیشه جریان چیه.
Pari Lotfi
۱۳۹۸/۲/۲۶
وااااقعا کتاب عالی بود... خیلی هیجان انگیز.. حیف شخصیت‌ها رو برملا نکرد... این داستان ممکنه برای کسایی رخ داده باشه.. ما توی جهانی زندگی میکنیم که هیچ چیزی ازش نمیدنیم و اینچنین داستان‌هایی رو فقط تخیل میدونیم... واقعا لذت بردم و فضای داستان رو خیلی خوب و واقعی نوشته بودن...
آتنا جعفری
۱۳۹۸/۳/۲۷
مثل بقیه داستانهای این شکلی ایرانی خوب شروع شده بود ولی نتونسته بودن تا انتها قوی پیش برن واگر هدف والایی هم در ذهن نویسنده بوده که بیان بشه متاسفانه نتونسته بودن خوب انتقال بدن و خواننده وسط یه تعداد اطلاعاتی میمونه که جمع بندی و نتیجه گیری نداشته
ندا سلطانی
۱۳۹۸/۲/۱۹
خیلی جذاب بود. تا تمومش نکردم گوشیو زمین نزاشتم. البته جای بهتر شدن داره اما جنبه متفاوتی از زندگیو که هیچکس بهش توجهی نداره رو داره نشون میده. بعضیا به مسائل ماورا الطبیعه باور دارن و بعضیا هم نه. در کل بری تو بحر این قضایا خیلی پیچیدست.
MDp
۱۳۹۸/۲/۲۰
😅😅😅😅خیلی جالب بود. با اینکه از جن و فیلمای ترسناک میترسم اما این کتاب منو کنجکاو می‌کرد که تا آخر بخونمش و خیلی قشنگ بود و جالب تمام شد
اعظم رمضانی
۱۳۹۸/۴/۳
ابتدای داستان خوب شروع شد اما انتهایی نداشت، به نظرم هدفی هم جز القای توهم نداشت. توصیه به خواندن نمیکنم.
Fatemeh Moradi
۱۳۹۸/۴/۲
الان ساعت 2 و نیم شبه و من کتاب تموم کردم و واقعا نفهمیدم چی شد!!!!! جذاب بود اما سر و ته نداشت
Nazanin zahra
۱۴۰۲/۴/۲۸
جالب و پرکشش بود. ولی آخر داستان رو اصلا نپسندیدم. خیلی بد و تلخ و وحشتناک تمام شد
❤M❤
۱۴۰۱/۸/۱۰
داستان خیلی بانمک و با مزه‌ای بود مثل داستانهای مادر بزرگا میمونه که تو قدیما برامون تعریف میکردند
سیده ثمانه موسوی
۱۳۹۸/۲/۲۴
برا سر کار رفتن و وقت تلف کردن و اخرش از پوچی تفکر نویسنده حرص خوردن کتاب خوبیه!!
sahar sh
۱۳۹۸/۲/۲۲
من که کلا از داستان سردرنیاوردم😐
سلمه با چیه ایا🤔
nima RB
۱۳۹۸/۴/۲۲
بیشتر واسه نوجوان‌ها مناسب بود
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب خانه‌های دوش به دوش

برای دریافت کتاب خانه‌های دوش به دوش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.