معرفی و دانلود کتاب خانواده‌ی سارا به دنیای مجازی وارد می‌شوند

عکس جلد کتاب خانواده‌ی سارا به دنیای مجازی وارد می‌شوند
قیمت:
19500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانواده‌ی سارا به دنیای مجازی وارد می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانواده‌ی سارا به دنیای مجازی وارد می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانواده‌ی سارا به دنیای مجازی وارد می‌شوند

کتاب خانواده‌ی سارا به دنیای مجازی وارد می‌شوند نوشتۀ سید علی موسوی از مجموعه خاطرات الی، داستانی آموزنده است که به سادگی توانسته با به تصویر کشیدن خاطرات دختری به نام الی کودکان و نوجوانان را با مبحث امنیت در فضای مجازی آشنا کند.

با گسترش تکنولوژی و برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی و افزایش دسترسی عمومی به رسانه، این روزها کودکان و نوجوانان مدت زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذرانند. مجموعه‌ی خاطرات الى، از طریق داستان‌های سرگرم کننده در قالب خاطرات بر روی کودکان تاثیر می‌گذارد. هر کتاب با حضور الى (صاحب خاطرات) و دوستانش، به عنوان یکی از اعضای کتاب مطرح است، که مفاهیم متفاوتی از امنیت فضای مجازی را به کودکان یاد داده و در این راستا از تجربیات‌شان بهره می‌گیرد.

کتاب خانواده‌ی سارا به دنیای مجازی وارد می‌شوند مناسب چه کسانی است؟

کتاب خانواده‌ی سارا به دنیای مجازی وارد می‌شوند برای کودکان دبستانی بسیار آموزنده خواهد بود. موسوی، کتاب حاضر را یک منبع آموزشی درست و اصولی برای کودکان می‌داند. او قصد دارد تا ابعاد متفاوت امنیت کودکان در شبکه‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار دهد و آنان را با استفاده ایمن از اینترنت و تلفن همراه آشنا سازد.

در بخشی از کتاب خانواده‌ی سارا به دنیای مجازی وارد می‌شوند می‌خوانیم:

شنبه صبح سوار اتوبوس مدرسه شدم و هوای دل‌انگیز و خنک که از طریق پنجره‌ی کناری می‌آمد را احساس کردم. هوای مرطوب سر صبح کمکم کرده بود که بیدار شوم، به خصوص که صبح اول هفته بود. وقتی که اتوبوس توقف کرد تا دانش آموزان بیش‌تری را سوار کنده دوستم ملیکا وارد شد و کنار من نشست، ملیکا عینک دسته استکانی به چشم می‌زد و البته بسیار قد بلند و لاغر بود، مثل یک ساقه‌ی لوبیا، این مورد همیشه برایم عجیب بود، چون این دختر تمام مدت در حال خوردن بود، اما باز هم همیشه گرسنه بود. دیوانه کننده است!

حتی همین الان که کنارم نشسته بود داشت یک شکلات صبحانه مخصوص می‌خورد... اومم، چرق... چرق. او با دهان پر گفت: «صبح بخیر الی، یکی از این شکلات‌ها رو می‌خوای؟» یک شکلات مشابه را از داخل کوله پشتی بیرون آورد، اما دستم را بالا آوردم و گفتم صرف شده، ممنون»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانواده‌ی سارا به دنیای مجازی وارد می‌شوند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات42
زبانفارسی
شابک978-600-8752-48-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
19500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانواده‌ی سارا به دنیای مجازی وارد می‌شوند

کیم داهیون:)))
۱۴۰۰/۱/۱
این کتاب خیلی جالبه و نکات خوبی در مورد موبایل و ویروس و... داره. ممنونم بابت کتاب😊
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خانواده‌ی سارا به دنیای مجازی وارد می‌شوند

برای دریافت کتاب خانواده‌ی سارا به دنیای مجازی وارد می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.