معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

کتاب صوتی قانون 5 ثانیه اثر مل رابینز، به شما ابزارهای مفیدی ارائه می‌دهد تا بتوانید توانایی‌های مخفی وجودتان را کشف کنید و در تمام زمینه‌های زندگی موفق شوید.

قانون 5 ثانیه (The 5 second rule‬) کوتاه‌ترین راهکاری است که می‌تواند زندگی، اعتماد به نفس و کسب‌وکارتان را دگرگون کند و در تمامی لحظه‌های زندگی روزمره و در روبه‌رو شدن با دشواری‌ها، سختی‌ها و ترس تاثیرگذار است. این قانون به شما در بهبود وضعیت سلامت، افزایش بهره‌‌وری و مقابله با تاخیر‌کاری کمک می‌کند.

انسان‌ها در زندگی روزمره خود با شرایطی همچون ترس، سختی و بلاتکلیفی رو‌به‌رو می‌شوند. افرادی وجود دارند که همیشه در طول زندگی به دنبال فردی می‌گردند تا زندگی‌شان را تغییر دهد. اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید بدانید که می‌شود در پنج ثانیه، کل زندگی‌تان را عوض کنید. این یک قانون است، قانون 5 ثانیه. این کتاب طبق زندگی واقعی نوشته شده و می‌تواند چرایی و چگونگی این قانون را به شما آموزش بدهد. این قانون می‌تواند زندگی، کار و روابط شما را تحت تأثیر قرار بدهد. فقط کافی است یک بار آن را عملی کنید، پس از مدتی این قانون به طور خودکار همراه کارهایتان انجام می‌شود. زندگی نیازمند شجاعت است و این همان چیزی است که قانون این کتاب شما را برای کشف آن یاری می‌کند، شجاعتی فوق‌العاده برای اینکه بتوانید به بهترین فردی که می‌خواهید، تبدیل شوید.

این قانون می‌تواند اعتماد به نفس از دست رفته شما را برگرداند، با استفاده از این قانون می‌توانید به جای فکر کردن، دست به عمل بزنید. این قانون به شما کمک می‌کند تا توانایی‌های فراموش شده‌ و مخفی خود را پیدا کنید و در زندگی به فردی شاد تبدیل شوید و در جهت شادی دیگران نیز بکوشید. با استفاده و عملی کردن این قانون می‌توانید تمامی مشکلات‌تان را حل کنید و به ترس‌ها و نگرانی‌هایتان غلبه کنید. این کتاب صوتی مملو از تجربیات انسان‌هایی است که روی این کره‌ی خاکی زندگی می‌کنند. این اثر می‌تواند نبوغ‌تان را به خودتان معرفی کند.

مل رابینز (Mel Robbins) در این اثر بیان می‌کند که کنترل و تغییر ایجاد کردن آسان است و به شما در شجاعت داشتن و بیرون رفتن از منطقه‌ راحتی یاری می‌رساند.

در قسمتی از کتاب صوتی خلاصه قانون 5 ثانیه می‌شنویم:

یک روز صبح که از خواب بیدار شده بودم، تصمیم گرفتم که کمی روی تردمیل راه بروم. ولی واقعا حوصله نداشتم. یاد قانون پنج ثانیه افتادم. «مال» هم از اون دسته افرادی بود که می‌خواست برای اولین بار از این قانون استفاده کند. او توانست با این قانون جرأت حرف زدن درباره‌ی اهداف کاری‌اش با رئیس‌اش را پیدا کند. به همین ترتیب به ترسش غلبه کرد و توانست شرایط را همان‌جور که دوست دارد پیش ببرد.

این کتاب زندگی بسیاری از آدم‌ها را در سرتاسر این کره خاکی به تصویر کشیده است. این تجربه‌ها و داستان‌ها به شما کمک می‌کند تا از مشکلات‌تان عبور کنید. مثلا لارا هم جزء آن آدم‌هایی بود که تا قبل از قانون 5 ثانیه برای انجام ندادن کارهایش بهانه می‌آورد و بعد که کار از کار می‌گذشت افسوس می‌خورد. او توانست با کمک گرفتن از این قانون بهانه‌ها را از بین ببرد و حالا در ماه 4000 دلار پول درمی‌آورد و توانسته با موفقیت مدرک کارشناسی‌اش را دریافت کند. او روز به روز بیشتر پیشرفت می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
بخش اول
6 دقیقه
بخش دوم
6 دقیقه
بخش سوم
8 دقیقه
بخش چهارم
9 دقیقه
بخش پنجم
9 دقیقه
بخش ششم
10 دقیقه
بخش هفتم
7 دقیقه
بخش هشتم
6 دقیقه
بخش نهم
8 دقیقه
بخش دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه
نویسنده
راویونوس صفری
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

Faz P
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
مطمئنم که به کار بردن این قانون تغییرات زیادی رو تو زندگیم ایجاد میکنه، تلاش میکنم به کارش ببرم
قانون ۵ ثانیه قانون خیلی خفنی میتونه باشه اما در مورد خوده نویسنده و کتاب نمیتونم بگم عالی بود چون میتونست خیلی بهتر باشه توضیحات و مثال‌های عینی تری بیان بشه بعضی کتاب‌ها مثل کتاب بی حد و مرز با این و
کتاب‌ها قابل قیاس نیستن چون انقدر پر معنا کاربردین هر صفحهشون پر از اطلاعات مفید و جذابه و اکثرا هم اطلاعات جدیدی رو بیان کرده از نظرم این واقعا در مقابل اون کتاب‌ها یک ستاره هم بهش تعلق نمیگیره و در مورد راوی هم به نظرم خیلی سریع میخوندن و احساس میکردم هدفشون از خوانش کتاب فقط تموم کردنش بوده و به نظر میاد که سرعت بیشتر مطرح بوده تا عمق مطالب
هدیه اقتصادی
۱۳۹۹/۲/۸
قانون بسیار جالب و کارآمدی به نظر می‌رسه. من تازه این کتاب رو گوش کردم و قطعا باید بهش عمل کرد تا نتیجه بخش باشه ولی چون از نظر علمی هم این قانون تایید شده هست قطعا کارساز می‌باشد. من که خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم و آن را توصیه میکنم. ممنون از دوست خوبم کتابراه 🌹
امید زادی
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
این یکی ازبهترین کتابهایی بود که گوش دادم فکرمیکنم هرکسی ابتدا باید این کتاب رو بخونه یاگوش بده تابه موفقیت برسه دراین کتاب به مشکل اصلی همه اشاره شده وراهکار فوق العادای به خواننده گان یاشنودگانش داده. ممنون ازشما و خوشحال وراضی هستم ازبهایی که بابت این کتاب پرداخت کردم واقعا ممنون
یحیی بهمنی
۱۴۰۱/۹/۱۶
واقعا قانون ۵ ثانیه خیلی عالیه من خیلی بهش نیاز داشتم چون همیشه کاری که باید انجام میدادم رو به بهانه‌های مختلف انجام نمیدادم انشالله ازین به بعد انجام بدم
كتاب كتاب
۱۳۹۸/۴/۱۱
من کتاب الکترونیکی این نویسنده رو خوندم بسیار خوب بود
حتما کتاب صوتی هم میتونه مثمر ثمر باشه
با تشکر از دوستان و کتابراه
زینب غلامی
۱۴۰۲/۳/۷
من چیز خاصی توی این کتاب ندیدم جز اینکه تا ۵ بشمارم و اون کاری که میخوام روی بلند شم انجام بدم خوب..؟!!!
Navid_mhbd
۱۴۰۱/۶/۵
کتاب خوبی بود با گویندگی خوب
کلا انگیزه واس شروع کار رو میده که انرژی بیشتری نسبت به ادامه کار باید مصرف بشه
جواد جوادی گلی جان
۱۴۰۲/۱۲/۳
درود بر شما، راهنمای کاملی برای من بود و در لحظه این کتاب و پیدا کردم. سپاس از شما
hamid cheraghi
۱۴۰۰/۴/۱۴
قانون 5ثانیه نیز در انجام کارها میتواند بسیار مفید باشد در ثورتی که توام با عمل باشد
یسنا مرتضوی
۱۳۹۸/۱۰/۲۹
کتاب بسیار خوبیست. صدای گوینده هم مناسبه و ریتم تندی داره و تاثیر گذاره.
Amir Hossein
۱۴۰۱/۲/۱۸
بهترین کتاب برای مدیریت زندگی. می‌توانید مسیر زندگی را خود را تغییر دهید
امیر سنگک خاص
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
کتابی عالی برای کسانی که قدرت تصمیم گیری پایین دارند وکارها رویه تاخیر میندازند
صدیقه فغان جوینده
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
کتاب خوبیه، هرچند مطالبش تکرار شده اما نکته‌های اموزنده‌ای داره.
مریا ابری
۱۳۹۸/۷/۲۶
این نسخه با نسخه ١٨ هزار تومنی چه تفاوتی دارن؟ !
Raz Kamali
۱۳۹۸/۴/۱۷
مطمئنا تاثیر گذار خواهد بود اگه بهش عمل کنیم 🙏سپاس از کتابراه
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.