معرفی و دانلود کتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و به زندگی دل بده

عکس جلد کتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و به زندگی دل بده
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و به زندگی دل بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و به زندگی دل بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و به زندگی دل بده

کتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و به زندگی دل بده نوشته‌ی گری جان بیشاپ، یکی از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های نیویورک تایمز، دربردارنده‌ی روش‌هایی تازه و کلیدی است که به شما کمک می‌کند تا از تمام تنش‌ها و استرس‌های زندگی رها شوید و آرامش خود را حفظ کنید.

گری جان بیشاپ (Gary John Bishop) در کتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و به زندگی دل بده (Unfu*k Yourself)، ما را مجبور می‌کند که به زندگی خود نگاهی بیاندازیم و به آن فکر کنیم، تا احساسات و زبان خود را در حالتی هوشیارانه به زندگی‌مان ارتباط دهیم. زمانی که ارتباط جادویی را بین حرف زدن و فکر کردن پیدا کنیم، از زندگی دید روشن‌تر و واضح‌تری به دست می‌آوریم. این کتاب شما را از خواب غفلت بیدار می‌کند تا استعداد‌های واقعی خودتان را کشف و تغییری شگرف در زندگی‌تان ایجاد کنید.

نطر گری جان بیشاپ درباره‌ی این کتاب:

این کتاب به شما کمک می‌کند تا هر روز در زندگی‌تان بهتر شوید؛ به هیچ وجه تن به تسلیم ندهید و به سعادت، شادی، اندام ایده‌آل، شغل یا هر چیزی که در زندگی آرزویش را دارید، برسید. یادتان باشد که من هم از جنس شما هستم، اگر من توانستم موفق بشوم پس مطمئن باشید که شما هم می‌توانید به موفقیت برسید.

گری جان بیشاپ را بیشتر بشناسیم:

گری جان بیشاپ در سال 1997 در گلاسگوی اسکاتلند، چشم به جهان گشود. در جوانی به ایالات متحده‌ی آمریکا مهاجرت کرد. او راه مطالعاتی‌ خود را در دنیای توسعه‌ی شخصی، به ویژه در هستی‌شناسی و پدیده‌شناسی پیدا کرد؛ قبل از اینکه مدیر برنامۀ اصلی یکی از سازمان‌های برجسته در همین زمینه در جهان شود. سال‌های زیادی در این زمینه به مطالعه، تحقیق و پژوهش پرداخت. با گذر زمان این برنامه توانست باعث رفاه حال افراد زیادی شود و پس از فراگیری و آموختن از فلاسفه‌ای مانند هانس گئورگ گادامر، مارتین هایدگر و ادموند هوسرل، او برند شخصی خود را به نام «فلسفۀ محلی» پدید آورد.

او همیشه و همه‌جا عقیده داشت مردم توانایی خارق‌العاده‌ای در زمینه‌ی تغییر زندگی خود دارند و این انگیز‌ه‌ی ادامه‌ی راهش بود. روش‌های پیشنهادی او ساده و بدون دنگ و فنگ است که همین باعث شد، هر روز طرفدارانش بیشتر شوند و کتابش کاربردی جهانی و ماندگار داشته باشد.

جملات برگزیده کتاب صوتی خودت را به فنا نده:

- اهداف خود را دنبال کنید، نه اهداف دیگران.
- ضمیر ناخوداگاه شما، اعمالتان را کنترل می‌کند.
- زندگی شما جمع اعمال شماست، نه افکار شما.
- شرایط مرد نمی‌سازد؛ فقط او را به خود باز می‌شناساند.
- مهم نیست که مسئله چیست، همیشه راه حلی وجود دارد.
- اجازه ندهید که یک مشکل به سایر قسمت‌های زندگی شما گسترش یابد.
- تقدیر افراد مشتاق را هدایت می‌کند و اشخاص بی‌میل را دنبال خود می‌کشد.
- مرد عاقل برای چیزهایی که ندارد، عزا نمی‌گیرد، بلکه برای داشته‌هایش خشنود است.

در قسمتی از کتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و به زندگی دل بده می‌شنویم:

«تقریبا تمام چیزها در زندگی با تردید همراه هستند. زندگی، غیر‌قابل پیش‌بینی است. برای اینکه به خوبی زندگی کنید، باید یاد بگیرید که تردید را با آغوش باز بپذیرید. شما باید تصدیق کنید و بپذیرید که هر کاری هم که بکنید، همیشه با تردید رو به رو هستید. تمام قسمت‌های زندگی شما قرار است که با تردید همراه باشند. فقط به این دلیل که اتفاقات امروز یک جور هستند، به این معنی نیست که فردا نیز همین‌طور خواهند بود. وقتی که زندگی همیشه جوری تغییر می‌کند که شما نمی‌توانید آن را پیش‌بینی کنید، پس قبول تردید در زندگی، تنها راهی است که می‌توانید قلباً احساس آرامش کنید. به آغوش کشیدن تردید، یعنی قبول آن به عنوان بخشی غیر‌قابل چشم‌پوشی و کاملاً طبیعی از زندگیتان.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مقدمه و فصل اول: آغاز کار
10 دقیقه
فصل دوم: من بی نهایت اشتیاق دارم
10 دقیقه
فصل سوم: من برای پیروزی بی‌تاب هستم
8 دقیقه
فصل چهارم: من می‌تونم
11 دقیقه
فصل پنجم: من با آغوش باز پذیرای تردیدم
10 دقیقه
فصل ششم: من حاصل افکارم نیستم، بلکه نتیجه‌ی اعمالم هستم
7 دقیقه
فصل هفتم: من مصمم هستم
13 دقیقه
فصل هشتم: من منتظر اتفاق به خصوصی نیستم و پذیرای هر اتفاقی هستم
10 دقیقه
فصل نهم: گام بعدی چیه؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و به زندگی دل بده
نویسنده
راویعلی نجفی
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و به زندگی دل بده

خ ق
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
نمونه رو گوش کردم و درباره صدای گوینده باید عرض کنم که صدای ایشون کاملا انرژیک هست و به من انرژی مثبت و فعالی رو القا کرد که هم توجهم به این کتاب جلب بشه و هم در چهار چوب مثبتی قرار بگیرم تا به دستورات کتاب عمل کنم و کلا ترغیبم کرد به اون گوش کنم و کتاب رو هم خریداری کنم. مخصوصا الان که نیاز به از انرژی مثبت خارج دارم صدای گوینده کتاب رو مثبت ارزیابی می‌کنم. اضافه به نظر قبلی ام_کتاب رو کامل گوش کردم. دو بخش کتاب برای من بسیار حائز اهمیت هست و از کتاب راضی و خوشحالم، حتی اگر فقط بخاطر همین دو نکته‌ی مهم (که تا بحال برعکسش رو انجام داده ام) باشه. در کل کتاب خوبی هست.
Shima Sadeghi
۱۳۹۹/۳/۷
سلام و خسته نباشید بنده این کتاب را قبلا خوندم و واقعا بهم خیلی کمک کرد و یک انگیزه خوبی بهم داد اون را به دوستی هدیه دادم اما باز احساس کردم که نیاز دارم به این کتاب برگردم و با انتخاب فایل صوتیش الان حس بهتری دارم که همیشه همراهم خواهد بود.
یک نکته در باره راوی کتاب، خیلی سریع از مطالب میگذره و
گوی تند خوانی میکنند لحن شون عالیه اما تند گوی یا تند خوانی کمی از حس کتاب را گرفته.
اما باز میشه گفت خوب بود.
امیر
۱۴۰۱/۶/۳
باسلام و احترام خدمت کتابراه و دوستاران مجموعه‌ی کتابراه، من به هیچ وجه از صدای گوینده رضایت ندارم وقتی هر کسی از جاش پا میشه گوینده و خواننده اس همین وضع پیش میاد. هیچ فنی توی خوانش شنیده نمیشه نه مکث میکنه نه احساسی رو منتقل میکنه. یک ریتم تند که شنونده را مضطرب میکند در کل، غالب است مطالعه این کتاب مستلزم تمرکز و تامل بوده و خوانش گوینده مناسب این کتاب نیست. با تشکر فراوان از کتابراه
شاهرخ علیزاده
۱۴۰۲/۶/۱۳
سه ستاره دادم بابت محتوای این کتاب که عالی بود ولی منه نوعی شاید چیزی راجب گویندگی ندونم ولی توی دوران راهنمایی بهمون یادت دادن که اگه چیزی رو میخوایم برای کسی بخونیم باید صدا مون نه بلند باشه و نه پایین و نه سریع بخونیم و نه آروم تا فرد حوصله‌اش سر نره که همچین چیزی درمورد گوینده این کتاب دیده نمیشه و برای همین دو ستاره رو کم میکنم... بهتره جناب آقای گوینده نحوه صحبت کردنش رو بهتر کنه
کاربر س
۱۳۹۸/۱۰/۸
با توجه به نظرات نمونه را گوش کردم و متاسفانه لحن گوینده برای کتاب خوانی مناسب نبود. البته خیلی با انرژی و مسلط گویندگی میکردند اما مناسب برای یک کتاب که باید مفهوم را درک کرد، نبود. بیشتر برای تیزرهای تبلیغاتی و آنانوس‌های کوتاه و هیجانی خوب هست.
بابک نیکوئیان
۱۳۹۹/۱/۱۸
بعضی از دوستان از لحن راوی ناراضی بودند. من الان دارم نمونه را گوش میدهم و فقط به خاطر لحن پرانرژی راوی این کتاب، آنرا پسندیدم و میخرمش. چون انرژی‌اش باعث انرژی گرفتن شنونده و ایجاد حالت خوب در ما میشود ما نیاز به انرژی و انگیزه داریم و الا اغلبه این مطالب را همه مان بلدیم و میدانیم
es ah
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
به نظر من محتوا بسیار خوب بود و نکات مهمی را بیان کرده است. گوینده با شور و مسلط بدون افت کیفیت به نحوه مطلوب اجرا کرده است چون نوع کتاب انگیزشی بوده و طلب میکرده به اینگونه اجرا شود. کمی سریع اجرا شده از مدیا پلیر سرعت پخشش رو یک دهم کم کردم بهتر شد.
سعید اختری زاده
۱۳۹۸/۱۰/۸
بسیار عالی بود ولی متأسفانه لحن گفتار گوینده محترم مانند گزارش کردن یک مسابقه فوتبال بود و به درستی نمی‌توانستم روی مطالب تمرکز کنم.
نیلوفر ح
۱۳۹۸/۱۰/۱۹
صدای گوینده اصلا خوب نبود و لحن‌اش بسیار استرس زا بود، نمیدونم واقعا کسی که گوینده رو انتخاب میکنه به این فکر نمیکنه گوش دادن چنین لحنی بعد از ۱۰ دقیقه سرسام آور میشه؟؟ مخصوصا اگه با هدفون گوش بدیم
مریم شریفی
۱۴۰۱/۷/۷
من به یه کتاب نیاز داشتم که بهم تلنگر بزنه و مجبورم کنه کار انجام بدم.
به جای اینکه رویاپردازی کنم و فقط برنامه بچینم برم عمل کنم.
و این کتاب واقعا کمک کننده بود.
نفیسه کرباسی زاده
۱۴۰۱/۳/۱۰
با سلام. این کتاب برای کسانی مفید است که ناامید و بی انگیزه‌اند و کاری را شروع نمی‌کنند و قدرت درون ما را یادآوری می‌کند و عزم و اراده را رمز موفقیت می‌داند.
زهرا زادانی فرد
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
حیف شد این کتاب، من سردرد گرفتم، اخه متن و کتاب را یکم اروم تر با ارامش بیشتر روایت کنین خیلییییییییییی ارزش اون متن بالاتر میره
کوروش باکمالی
۱۴۰۱/۲/۹
باید چندین بار این کتاب رو گوش داد و حتما نکته برداری کرد، کتاب انجامش بده رو هم از همین نویسنده در ادامه بخوانید یا گوش بدید
MR SH
۱۳۹۹/۴/۴
کتاب خوبیه. از نظر روانشناسی خیلی جامع و از نظر محتوا و نقل قول بسیار کامل است پیشنهاد میکنم حتما بخونید یا بشنوید
۱۳۹۸/۱۰/۷
بسیار کتاب خوبی بود ولی از لحن استرس زای گوینده زیاد راضی نبودم. اصلا وقتی می‌خوایم بخوابین گوش ندید
مشاهده همه نظرات 39

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و به زندگی دل بده

برای دریافت کتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و به زندگی دل بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.