معرفی و دانلود کتاب خودتان را اخراج کنید

عکس جلد کتاب خودتان را اخراج کنید
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودتان را اخراج کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودتان را اخراج کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودتان را اخراج کنید

کتاب خودتان را اخراج کنید اثر رابرت کیوساکی شما را با راهکارهایی عملی برای دستیابی به استقلال و پیشرفت مالی در زندگی آشنا خواهد کرد.

در سال‌های اخیر تغییر شگرفی در وضعیت اقتصادی بشر رخ داده و بدون تردید شما در این شرایط بر سر یک دو راهی قرار گرفته‌اید که آیا به زندگی نباتی در قالب زندگی حقوق بگیری ادامه دهید و یا با اختیار کامل خود را اخراج کنید و به دنیای کارآفرینی وارد شوید. باید فقط باور داشته باشید و بدانید که موفقیت یک کسب و کار، قبل از شروع آن کسب و کار آغاز می‌شود.

به عقیده رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) به‌ عنوان کارآفرین، به ‌منظور پیاده‌سازی ایده و طرح برای کسب‌ و کاری کاملاً مفید، چالش‌های زیاد اما قابل پیش‌بینی وجود دارد. هدف او تعلیم کارآفرینان آینده است چرا که این افراد ظرفیت و توانایی تغییر و تحول در دنیا را دارند.

این تعلیمات نکاتی فوق‌العاده هستند که کیوساکی در خودتان را اخراج کنید (Fire Yourself) به شما پیشنهاد می‌کند. او این کتاب را به 8 بخش پیوسته و مرتبط با مثلث B-I تقسیم کرده است، همان‌طور که پدر پولدار بهترین دوستش هم تعلیماتش در شراکت را بر مبنای این مثلث قرار داده بود. هر بخش از این مثلث بیانگر عاملی مهم و حیاتی در کارآفرینی به شمار می‌رود.

کیوساکی این بخش‌ها را در مدرسه آموزش ندیده بلکه پدر پولدار دوستش از سنین پایین، آن‌ها را به او یاد داده است. او به خوبی می‌داند اگر یک عنصر در کسب‌ و کار کم باشد و یا اگر همه‌ی بخش‌ها یکپارچه عمل کنند چه اتفاقی می‌افتد. نویسنده در اثر حاضر ابتدا فلسفه‌ی پدر پولدار درباره‌ی 8 بخش همبستگی و تجربیات خود را را بازگو می‌کند، سپس در ادامه درس‌های تجربی و اندیشه‌هایش که از این تجربیات شکل گرفته‌اند را شرح می‌دهد.

مهم‌ترین مسئله‌ای که در حین خواندن خودتان را اخراج کنید باید به خاطر بسپارید این است که قطعاً وجود تمامی این عناصر برای موفقیت در کسب‌ و کار واجب و ضروری است.

جملات برگزیده کتاب خودتان را اخراج کنید:

- مدیران فطرتاً مدیر نبوده‌اند.
- طمع قبیله را از بین می‌برد.
- تیم باعث تولید محصول می‌شود.
- بدون مدیریت، برنامه هدفمندی وجود ندارد.
- تلاش کنید تا جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنید.

در بخشی از کتاب خودتان را اخراج کنید! می‌خوانیم:

آیا تا به حال برای شرکتی کار کرده‌اید که رئیسش نالایق باشد و از مسائل در جریان شرکت هم بی‌خبر باشد؟ بسیاری از به اصطلاح مدیرانی که با آن‌ها ملاقات می‌کنم می‌خواهند پیشرفت کنند و کسب و کاری بزرگ هم داشته باشند اما هیچ‌ کدام مایل نیستند برای به تحقق رساندن رؤیاهایشان خطر کنند.

مهم‌ترین وظیفه‌ام به عنوان مدیر این است که مهارت گوش دادن به صحبت‌های تیم کاری‌ام را بهبود ببخشم. بین سرسری شنیدن تا با جان و دل گوش دادن تفاوت زیادی هست. اگر به صحبت‌های طرف مقابل خود با دقت گوش کنید در واقع به آن‌ها نشان می‌دهید برای دیدگاه و نظرشان ارزش قائل هستید.

در جلسات هفتگی با کارکنان فقط دوست دارم شنونده باشم. البته در این مدت حرف‌های دیوانه کننده و ایده‌های جالبی را هم می‌شنوم. از هیچ فیلتر و محدودیت کلامی هم استفاده نمی‌کنیم. در این جلسات مشکلات احتمالی کسب و کارم را شناسایی می‌کنم. می‌توانم در کارم خلاقیت به کار ببرم. صرف نظر از سمت و مسئولیت‌هایم، این فرصت را به من می‌دهد تا با ارتباط برقرار کردن با افراد در تیم اطمینان حاصل کنم که روال کار شرکت به درستی پیش می‌رود.

رابرت با شور و هیجان به من توصیه می‌کند: «بیش‌تر گوش کن، بیش‌تر زیر نظر بگیر و کم‌تر حرف بزن. اگر کارکنان فقط حرف بزنند و کسی هم گوش نکند، در این صورت شرکت مشکل بزرگی دارد.» کاملاً با حرفش موافق بودم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: رهایی از رئیس خودتان
فصل 2: مثلث B-I
فصل 3: کسب و کار یک تیم ورزشی است
فصل 4: هر تیمی نیاز به مدیریت دارد
فصل 5: مدیریت گردش مالی
فصل 6: باید ارتباط برقرار کنید
فصل 7: مدیریت سیستم‌ها
فصل 8: مدیریت (امور) قانونی
فصل 9: مدیریت تولید
فصل 10: نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودتان را اخراج کنید
نویسنده
مترجمفاطمه قمری
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-95620-2-4
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودتان را اخراج کنید

احمد پولادوند
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
اولین کتاب رابرت کیوساکی رو که خوندم پدر پولدار بود. جرقه‌ای توی ذهنم خورد که به سرمایه گذلری فکر کنم. بعدها شمارهای دیگه‌ای کتاب هاشو ار انتشارات طاهریان خوندم... تا حدی که الان به پشرفت در زمینه حقوق بگیری هیچ اعتقادی ندارم. با وجود اینکه کارمند رسمی شرکت مس هستم ماهیانه هم 10 تومان دریافتی دارم. اما برخلاف همکارانم هیچ علاقه‌ای به خرید خانه و ماشین خوب ندارم تا زمانی که از سود سرمایه گذاری بهشون برسم. کاش 15 سال قبل با تفکرات کیوساکی اشنا میشدم...
مصطفی اعتمادنیا
۱۴۰۰/۳/۱۳
این کتاب من رو هدایت کرد که رو پای خودم واستم و از زندگی کارمندی خارج بشم کتابی واقعی و تاثیرگذار که زمینه‌های ثروتمند شدن از راههای مشروع و با تلاش و خلاقیت رو به ما نشون میده این کتاب تاثیر خوب و اثربخشی روی من داشت این کتاب بخونید. موفق باشید مصطفی اعتمادنیا
محمد صادقی
۱۳۹۹/۳/۱۳
کتاب خودتان را اخراج کنید در مورد مسائلی است که د طول زندگی کمک شایانی به فرد میکنه برای پیشرفت بیشتر
سجاد حسین پور
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
قبل اینکه از کارمندی بیای بیرون کارتو درست کن. برای ایران نیست
mehri mesgar
۱۳۹۹/۹/۲۴
این کتاب برای کسانی که بازاریابی شبکه‌ای کار میکنند کاربرد خوبی داره
حمیدرضا شهسواری
۱۳۹۸/۷/۱۱
کتابهای کیوساکی همگی کاربردی و مکمل همدیگر هستن
Mehdi Moini
۱۳۹۸/۶/۲۹
بدرد نوعی از کسب و کار میخوره که تیمی باشه
Pooria Abedi
۱۴۰۰/۳/۲۸
یه کوچولو ترجمش خوب نبود، کلی بود ولی بازم کاربردی
Mohammad Saleh Ali khani
۱۴۰۲/۸/۱۰
بی نظیر پیشنهاد میکنم بخونید
حسین زهرهوندی
۱۴۰۰/۴/۱۲
کتابی بسیار عالی برای کارآفرینان
Ali Fasih
۱۳۹۹/۹/۲۸
اولین گام برای پیشرفت
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب خودتان را اخراج کنید

برای دریافت کتاب خودتان را اخراج کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.