معرفی و دانلود کتاب خودتان را دوست بدارید

عکس جلد کتاب خودتان را دوست بدارید
قیمت:
۵۹۹۰۰ 29950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودتان را دوست بدارید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودتان را دوست بدارید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودتان را دوست بدارید

لوئیز ال هی در کتاب خودتان را دوست بدارید به شما نشان می‌دهد که چطور به بدنتان عشق بورزید و آن را دوست داشته باشید. این کتاب 54 عبارت تاکیدی شفادهنده را برای شما به ارمغان آورده است& برای کمک به شما که بدنی سالم و زیبا داشته باشید و شادی را خلق کنید.

شما با کتاب خودتان را دوست بدارید (Love Your Body) می‌توانید به زندگی‌تان سلامتی ببخشید. اگر شما در قسمت خاصی از بدنتان نقص یا کمبودی احساس می‌کنید هر روز عبارت تاکیدی متناسب با نیازتان را به کار ببرید تا زمانی که به نتایج مثبت دست یابید.

وقتی شروع به این کار می‌کنید هر قسمت از بدنتان به گونه‌ای فوق العاده به عنوان مجموعه‌ای هماهنگ و موزون کار خواهد کرد. شما حتی متوجه می‌شوید که خطوط آن به تدریج از بین می‌روند، وزنتان به حالت طبیعی بر می‌گردد و حتی طرز قرار گیری بدنتان به صورت قائم در می‌آید. اگر تردید، ترس یا افکاری منفی به ذهنتان سرازیر شد، فقط تشخیص دهید که چه هستند، باورهای محدودکننده‌ی قدیمی را که می‌خواهند دور و بر ما باقی بمانند، دور بریزید. آن‌ها هیچ تسلطی روی شما ندارند. با ملایمت به آن‌ها بگویید: «بیرون. من دیگر به شما احتیاجی ندارم.» سپس عبارات تأکیدی خود را تکرارکنید.

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay)، سخنران و مدرس علوم ماورای طبیعت است. او همچنین نویسنده‌ی کتاب‌های پر‌فروش متعددی است و بیش از بیست سال، چهار میلیون انسان را در کشف و استفاده‌ی درست از استعدادشان برای قدرت‌های خلاق و رشد فردی و خود درمانی یاری کرده است.

در بخشی از کتاب خودتان را دوست بدارید می‌خوانید:
فردیت من در امان است. گذشته بخشیده و فراموش شده است. من در این لحظه آزاد و ایمن هستم. من افکاری را انتخاب می‌کنم که آرامش و لذت را برایم می‌آفرینند. پوست من پر از جوانی و در هر قسمت از بدنم بی‌چین و چروک است. من دوست دارم پوستم را نوازش کنم. سلول‌های من جوانی ابدی دارند. پوست من پوششی است که از معبدی که من با عشق در آن زندگی می‌کنم، محافظت می‌کند. من پوست زیبایم را دوست دارم و از آن قدردانی می‌کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودتان را دوست بدارید
نویسنده
مترجمبنفشه جاهد
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۸۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات116
زبانفارسی
شابک978-964-412-654-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۹۰۰ 29950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودتان را دوست بدارید

Mohamad Khorami
۱۳۹۷/۱۲/۲۵
این کتاب در مورد یه سری عبارات تلقینی هست به خودمون که با ظاهر و فیزیک خودمون رابطه بهتری داشته باشیم و دوستش داشته باشیم.
از اون کتابایی نیست که یک بار بخونیمش و فک کنیم فهمیدیمش، بلکه عباراتش رو بنظرم حداقل یک ماه باید تکرار کنیم و بنظرم اگه جلو ایینه باشیم و تکرار کنیم خیلی بهتره. من سعی کردم و
برای مطالعه این کتاب زمان خاصی (صبح‌ها که از خواب بیدار میشم به مدت نیم ساعت) جلو ایینه از این عبارات تلقینی استفاده کنم تا ظاهر فیزیکم رو بیشتر از قبل دوست داشته باشم.
بنظرم همراه این کتاب، کتاب صوتی قدرت من هستم رو تهیه کنید میتونه مکمل باشن باهم، اون کتاب در مورد دیدگاه افرینش ما صحبت میکنه و ترکیبش با محتوای این کتاب میتونه خیلی کمک کنه بهمون
Sama S
۱۳۹۹/۴/۱۴
بنظر من هرکس جملات تاکیدی را خودش باید برای خودش بسازه و گرنه نه تنها اثر مثبتی نخواهد داشت بلکه اثر منفی هم روی آدم میزاره چون ذهن باور نمیکنه و این خودش باعث نارضایتی و ناشکری میشه حتی تا جایی آدم پیش میره که به جنون کشیده میشه ' ما بچه مسلمانیم قرآن را گذاشتیم توی طاقچه خاک بخوره اومدیم از یهودی‌های به ظاهر یهودی درس میگیریم
اناهیتا میر
۱۴۰۰/۱/۲۹
بی شک کتابهای لوییز هی مثل کتابهای کاترین پاندر جز بهترینها هستن و خیلی خوب روی پاکسازی ذهنی کار کردن البته کتابهای مدرن تری که روی ارتعاشات ذهنی کار میکنن هم خیلی خوبن
نسیم کثیریان
۱۳۹۷/۲/۲۶
فوق عالی ست. البته بعد از خوندن شفای زندگی که بخوندن این کتاب ارزش بیشتری میده. من هر روز صبح یکساعت با کمک این کتاب از خودم قدردانی میکنم.
ارش موفق
۱۴۰۰/۳/۲۵
تازه گرفتمش
اگه اعتماد به نفس پایینی داری اکه میخای همه عاشقت بشن این کتاب رو بخون عالیه
من خوندمش جملات تاکیدی‌اش عالیه
غزال زمانیان
۱۴۰۱/۶/۱۶
اگر میخواهید عاشق خودتان شوید این کتاب را بخوانید با احساس هم بخوانید بسیار زیبا بود
زهرا امیری
۱۴۰۱/۴/۲۱
کتابهای لوییز هی واقعا عالی هستند برای دوست داشتن خود و بخشش خود و ارتباط با خود حقیقی
راضیه عظیمی
۱۳۹۶/۶/۱۸
کتاب خیلی خوبی بود به من دید جدیدی نسبت به وجود خودم به من داد
فاطمه طرفی
۱۴۰۱/۶/۱۳
واقعا جوابگو هستن اگر هر روز جملات رو تکرار کنیم نتیجه‌اش رو حتما میبینم
نرجس زواری
۱۳۹۸/۸/۳۰
عالی بود و فکر میکنم هرزگاهی نیاز به مطالعه‌اش دارم
محمد اعتماددار
۱۳۹۶/۹/۸
قشنگه ولی، بعضی جاهاش بی‌ربط میشه به موضوع. یه کم هم خجالت آوره موقع خوندن. 😅
محمد عباسی
۱۳۹۶/۶/۳۱
کتاب خوبیه در مبحث خودسازی
آزاده مینویی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بقیه کتاب‌های این نویسنده بهتر بود و دوست داشتم
شهرزاد ستایش
۱۳۹۶/۹/۵
خوب بود مرسی
پری سیفی
۱۳۹۶/۹/۱
عالیه ممنونم
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب خودتان را دوست بدارید

برای دریافت کتاب خودتان را دوست بدارید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.