معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی خوشبختی چیه؟

عکس جلد کتاب صوتی خوشبختی چیه؟
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خوشبختی چیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خوشبختی چیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خوشبختی چیه؟

کتاب صوتی خوشبختی چیه؟ نوشته محمدرضا گودرزی، داستان مرد خبرنگاری است که برای مصاحبه در بین اقشار مختلف مردم می‌رود و از آن‌ها می‌پرسد: خوشبختی چیه و به کی می‌گن خوشبخت؟

در قسمتی از کتاب صوتی خوشبختی چیه می‌شنویم:

شنوندگان گرامی! این شما و این برنامه‌ی مورد علاقه‌تون صبح سعادت! به‌به، چه صبح زیبایی! چه مردم شاد و مهربونی! پدر جان به‌نظر شما خوشبختی چیه؟

سلام! پسرم، من به شما و مردم خوب شهرمون سلام می‌کنم و از همه‌شون التماس دعا دارم. از صبح تو این خراب‌شده دارم دنبال دکتر عکس می‌گردم، اما یکی هم قبول نکرده‌ن عکس این کمر بی‌صاحاب مونده‌ی منو مجانی بگیرن. پسرم! مردم خوبِ شهرمون! من گدا نیستم، فقط ازتون تقاضا دارم به اندازه‌ی پول یه فقره عکس سی در چهل، من مریض کمک کنین. جای دوری نمی‌ره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
خوشبختی چیه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خوشبختی چیه؟
نویسنده
راویمهدی رضایی، مرضیه اسدی، علی شمسی، زیبا حاجیان
ناشر صوتی خانه داستان چوک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خوشبختی چیه؟

ameneh shahedi
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
از اون همه آدم سوال شد ولی هیچ کدوم یه تعریف برا خوشبختی نداشتن و بیشتر به بدبختی هاشون فکر می‌کردن. ما همه دوست داریم خوشبخت باشیم ولی خوشبختی رو برا خودمون تعریف نکردیم یا اینکه خوشبخت رو کسی می‌دونیم که همه زنگیش رو به راه باشه در حالی که اینطور نیست. همه چی به دید ما بستگی داره ما اگر به مسائل زندگی به این چشم نگاه کنیم که میخوان ما رو بزرگ کنن و به کمال برسونن می‌تونیم در کنار همه‌ی اون مسائل خوشبخت باشیم. این طرز فکر سخته اما شدنیه. به نظر من هر جور دیگه‌ای فکر کنیم به خودمون و خوشبختی مون ظلم کردیم. من این طرز فکر رو بارها امتحان کردم و دارم تلاش می‌کنم ادامه‌اش بدم شما هم امتحان کنید مطمئن باشید حس خوبی بهتون میده؛ حس خوشبختی!🤗خوب بود ولی زیاد حس نگرفته بودن و واقعی نبود معلوم بود یه متن رو خوندن و دارن برامون اجراش می‌کنن. راستی به قول یکی از دوستان چرا یه تعدادشون فقط فکر شماره دادن و گرفتن بودن حتی خود گزارشگره!!!!🤔😐
betWeen دامنی
۱۴۰۲/۸/۲۱
به نام خدا یکی دیگر از آثار نویسندگان ایرانی اینبار آقای گودرزی که تابحال اسمشان را نشنیده بودم ولیکن گویا نویسنده نسبتا مطرحی هستند و جایگاه خوبی دارند و مدرس داستان نویسی هم هستند و البته اینکه من نمیدانستم اشکالی ندارد به هر حالباز هم عده‌ای پیدا میشوند آثار او را مطالعه کنند و هر نویسنده خاص را طرفدار‌های خود داراست و نمیشود هم همه‌ی آثار را خواند بالاخره عمر انسان کفاف نمیدهد البته بگذریم بحث ما این نیست به داستان بپردازیم داستانی که درمورد خوشبختیست چیزی که بیشتر ازاین چند کلمه است چیزی که تکه‌ای خالص از فهم است و بایدآن رادرک کرد ولیکن وقتی شخصیت داستان که از رادیو آمده با مردم برمیخورد هرکدام را در عوالم مختلف خود میبینید که هیچ درک و حتی کوچکترین مقداری از آن را نیز ندارند و حتی خود گزارشگر هم یک جای کارش میلنگد در ابتدا با یک دانشجو حرف میزند کسی که باید بار سنگین علم چ دانش را به مقصد یعنی نتیجه دادن برساند ولی مشغول عوالم و امیال خودش است ودرگیر عشق بازی که درنهایت هم چرندی میگوید و میرود و همه شخصیت‌ها همینطور و حتی درداستان ردپای از فساد گسترده اخلاقی نیز مشاهده میشود ولیکن به طور کلی داستان ضعیف است گویا و رسا نیست گویندگانخوش صدا نیستند و خود داستان نیز کم محتوا وکم رنگ که نمیتواند منظور کلی را به شنونده یا خواننده‌اش برساند...
G.B
۱۴۰۱/۳/۲۶
خب بنظرم این کتاب درد و بدبختی مردم رو نشون میداد و دیدیم که هر کسی یک دردی و با توجه به همون دردش تعریفی هم از خوشبختی داره ولی تعریف ثابتی از خوشبختی نداشتن، در واقع بنظرم انسان‌ها جوری هستند که به هر حال از نظر خودشون چیزی کم دارن و از نظر خودشون هیچ وقت خوشبخت نیستن ولی وقتی اون موقعیت یا چیزی که دارن رو از دست بدن متوجه میشن چقدر خوشبخت بودن ولی هیچ وقت به زمانی نمیرسن که واقعا احساس خوشبختی کنن، مثل همون قضیه‌ی بیماری که تا وقتی سالمیم قدر سلامتیمون رو نمیدونیم ولی وقتی مریض میشیم می‌فهمیم سلامتی نعمت بزرگیه و وقتی داشتیمش خیلی خوش به حالمون بوده.
از بحث دور نشیم بنظرم کتاب خیلی خوبی بود تا یادآوری کنه بابت همینایی که داریم خوشحال باشیم چون هیچ وقت نمیشه همه چی رو با هم داشت. یا تابستونه که مدرسه و دوستا و اون جور خوش گذرانی‌ها نباشه بجاش سفر و همش استراحته، یا دوران مدرسه است و باید درس و امتحان رو تحمل کنیم بجاش دوستا و اون جور خوشگذرانی‌ها هستن.
واقعا کتاب تغییر دهنده‌ای بود
ممنونم از نویسنده عزیز
Elaheh Mohammadi
۱۴۰۰/۱/۴
خوانش این کتاب میتونست خیلی بهتر باشه
جواب خوشبختی چیست از طرف کسایی که ازشون می‌پرسید ربطی به این کتاب نداشت و از موضوع منحرف شده بود
و استفاده از یکسری کلماتی که گویندگان به زبان آوردن فکر نمیکنم در کتاب باشه و میتونستن از کلمات زیبا تری استفاده کنند
خوشبختی یعنی همین که صبخ از خواب بیدار کنید
میشید خداروشکر که خدا بهتون اجازه داده یک روز دیگه زندگی کنید، خوشبختی یعنی داشتن آرامش البته این تعریف خوشبختی از نظر هر کسی متفاوت است
این که میبینید یکی پولداره و کلی خرید تو دستش میبینید به معنای خوشبخت بودن نیست
خیلی اوقات شده یکی انقدر پولداره و زندگی خوب و ارامشی نداره در صورتی که وجود داره کسانی که خیلی وضعیت مالی خوبی ندارن ولی زندگیشان سرشار از آرامش هست
اعظم منصوری
۱۴۰۲/۱۰/۲
داستان کوتاهی از جناب آقای محمد رضا گودرزی است که در باره‌ی یک گزارشگر است که میخواهد نظر افراد مختلف را در مورد خوشبختی بپرسد ولی بیشتر افراد درگیرمشکلات خود هستند و اصلا جوابی به سوال گزارشگر نمیدهند و فقط تعداد کمی از آن‌ها کمی به سوال او توجه میکنند و نظری میدهند تا گزارشگر را از سر خود باز در کنند جایی نیز گزارشگر برخورد خیلی بدی با کودکی که خیلی حاضر جواب است میکند که مرا به تعجب انداخت که چرا نویسنده یک چنین طرز رفتاری را با یک کودک در داستانش مینویسد یا طرز برخورد یک دختر خانم هم با گزراشگر خیلی بد است و از کلمات نابجایی استفاده میکند که این قسمت داستان هم مرا متعجب کرد. با آرزوی موفقیت بیشتر برای نویسنده.
Naser Hem
۱۳۹۹/۱/۱۱
صدای آغازین بد بود ولی در ادامه داستانش یکم بهتر شد. درکل نشون میده هیچکسی از زندگیش راضی نیست و اصلا نمیدونه معنی خوشبختی چیه، چون همه فکر میکنن خوشبختی چیزیه که یا خریدنیه یا بدست اوردنی. ما هرروزمونو سخت تلاش میکنیم تموم کنیم که شاید فردا به خوشبختی برسیم اما دریغ از اینکه زندگی همینیه که الان و توش هستیم، باید سعی کنیم در لحظه زندگی کنیم. تا چشم بهم بذاریم عمرمونم میگذره هنوز نه معنی خوشبختیو درک کردیم و نه خوشی به چشم دیدیمهرچند منم عین خیلیا ۳۰ سالمه فوق لیسانسم و بیکارم، پس حق داریم ندونیم خوشبختی چیه. اما ایرانیه و امیدش
A.asgari
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
داستان کتاب در باره‌ی خوشبختی بود
مجری رادیو که سعی میکرد با انرژی صحبت کنه و از روز خوب مردم خوب و موضوع خوب برنامه‌ی رادیویش حرف بزنه
رفت تویه خیابون از بچه تا پیر سوال کرد که بنظرتون خوشبختی چیه
ولی راستشو بخواین هیچکس از خوشبختی نگف همه بیشتر به بدبختی هاشون فکر میکردن تا خوشبختی هاشون
و
چه بد که بد بختی رنگ پر رنگ تر داره تو زندگی مون تا خوشبختی
بنظرمن خوشبختی یعنی سلامتی یعنی دل خوش یعنی پدر مادر
و چه بسا چیز‌های خیلی ساده‌ی برایه ما اهمیت نداره ولی برایه خیلی‌ها خوشبختی یا ارزو حساب میشه
Ghadr khaledi
۱۴۰۰/۴/۵
در بخشی از داستان میگه بریم سراغ این زن عزیز که با یک دست پنجاه, شصت تا موز وبا دست دیگر سی تامسون داره بریم ببینیم این همه توانایی رو از کجا به دست آوردن ورزش کارن یا خوشبختی این نیرو رو بهش داده😅 خدایی به شعور مخاطب توهین میکنید. اگرمیومدی فیس تو فیس (رودررو) بهم ناسزا وفحش میدادی بهتر بود و به 🤣🤦‌♂. جای این همه سلام سلام می‌تونست یکی از شرکت کنندگان یه جواب منطقی بده.
اونقدر در کف شماره گرفتن وشماره دادن بود دلم سوخت براشون😢😏.
همین😒😌
Hannaneh Khorshidi Asl
۱۴۰۲/۴/۱۲
این کتاب که به شکل نمایش صوتی ارائه شده را من خیلی دوست داشتم: نتیجه‌ای که از این کتاب گرفتم، این یود که خوشبختی از نگاه هر شخص متفاوت است. یکی خوشبختی را در تحصیل و سواد بالا می‌بیند، دیگری خوشبختی را در مستقل بودن و وابسته نبودن به دیگران.
صدای مجری دلنشین بود و نقش‌های دیگر، با لحن مناسبی با و
نقشی که داشتند، حرف می‌زدند.
به شخص، از خانم لوتی مشتی مرد ادبیات دوست که آخرش افتاد تو جوب را خیلی دوست داشتم:)
ندا احمدی زاده
۱۴۰۱/۷/۲۷
معنای خوشبختی همین نداشته‌های مردمی بود که داشتن حرف میزدن. مهمترینش آزادی و امنیته. آزادی و امنیت اقتصادی (عدم مشکلات مالی و تورم). آزادی و برابری حقوق زنان و مردان. (از نظر کار و...). نبود مشکلات مجردها. امنیت برای خانم‌ها (که همش دیگران متلک و شماره ندن). اخبار واقعی از جامعه (گزارشگره همش میخواست همه چیو خوب نشون بده). خوشبختی یعنی دغدغه‌های حقوق اولیه زندگی رو نداشته باشی.
ستاره
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
از نظر اکثر ما انسانها خوشبختی داشتن ثروت و سلامتی است واقعیت همین است ثروت و پول خیلی از مشکلات را حل میکند و به دنبال آن آسایش امکانات و رفاه همراه دارد ولی در هر حال سلامتی روح و جان از هر ثروتی بهتر است. در این داستان خبرنگاری از مردم میپرسد خوشبختی چیه و کی خوشبخته؟ از نظر شما خوشبختی چی و خوشبخت کی؟؟
عاطفه پوی پوی
۱۳۹۹/۳/۷
به نظرم داستان قشنگی بود هر چند گویندگیش خوب نبود معنی خوشبختی به قول اون خانم بستگی به موقعیت خود ادم داره و به قول اون مغازه دار هم خوشبختی دم دستمونه باید دست دارز کنیم و برش داریم «منتظر نشینی که خوشبختی بیاد سراغت خودت پاشو برش دار 🌹🌹»
خاطره
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
اگر میخواهید کلی بخندید و شاد بشید شنیدن این داستان روبا اجرای هنرمندانه و صدای دلنشین گویندگانش توصیه میکنم. یه طنز اجتماعی که با ساده‌ترین زبان بیان میکنه اکثر مردم ما نه تنها خوشحال و خوشبخت نیستند بلکه درکی هم از خوشبختی ندارند
زهرا یزدانی
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
ب نظرم چندان جذاب نبود
و نتیجه گیری خاصی هم نداشت
من درواقع فک میکردم انگیزشی باشه ک اصلن نبود
و کل مضمونی ک از برداشت کردم این بود ک هرکسی خوشبختی رو طبق شرایط خودش معنا میکنه و دریچه نگاه‌ها باهم متفاوته
Majid Delamiz
۱۳۹۹/۶/۱۳
خیلی ماجرا رو طول دادند
یه مقدار هم بامزه بود
این رو برای دختر دایی دو ساله‌ام هم گذاشتم مسخره می‌کرد
😘😘😘😘😂😂😂😂
نمی خوام بی ادبی کنم ولی لطفا داستان‌های مسخره رو نذارین
توکتابخونه
ایلای هستم ۱۲ ساله از لاهیجان
مشاهده همه نظرات 188

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خوشبختی چیه؟

برای دریافت کتاب صوتی خوشبختی چیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.