معرفی و دانلود کتاب صوتی خونه‌ی مامان پنگوئن

عکس جلد کتاب صوتی خونه‌ی مامان پنگوئن
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خونه‌ی مامان پنگوئن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خونه‌ی مامان پنگوئن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خونه‌ی مامان پنگوئن

کتاب صوتی خونه‌ی مامان پنگوئن اثر هلن برین (Helen Brain) داستانی از پنگوئن‌هاست که در قطب جنوب اتفاق می‌افتد. این کتاب صوتی با صدای مجتبی مسافری نژاد به صورت نمایشنامه برای کودکان اجرا شده است.

این کتاب داستان خانواده‌ای است که می‌خواهند برای مادر خود، خانه‌ی شنی بسازند و او را خوشحال کنند. اما برای ساختن خانه دچار مشکل می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی خونه‌ی مامان پنگوئن می‌شنویم:

یه روز خانم پنگوئن گفت: دلم میخواد یه خونه‌ی بزرگ واسه زندگی داشته باشم. دوست ندارم میون پلاستیک‌ها و چیزای دور ریختنی زندگی کنم. بابا پنگوئن گفت: مامان پنگوئن عزیز ما برات یه خونه بزرگ شنی می‌سازیم. خونواده‌ی پنگوئن شروع به کار کردن. بچه‌های اونا هرکدوم یه چیزی می‌گفتن: سیسی با ناراحتی می‌گفت که شن و ماسه باعث خارش من میشه، بُتی میگفت: اندازه گیری‌ها اشتباهن گوبلز می‌گفت: من گشنمه تا اینکه یه موج بزرگ اومد و خونه‌ی بزرگ شنی رو خراب کرد و …

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
خونه ی زیبای مامان پنگوئن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خونه‌ی مامان پنگوئن
نویسنده
راویمجتبی مسافری نژاد
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خونه‌ی مامان پنگوئن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خونه‌ی مامان پنگوئن

برای دریافت کتاب صوتی خونه‌ی مامان پنگوئن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.