معرفی و دانلود کتاب خیانت‌ها

عکس جلد کتاب خیانت‌ها
قیمت:
۲۵۰۰۰ 12500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خیانت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خیانت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خیانت‌ها

نیکولا ماکیاولی یکی از معروف‌ترین استراتژیست‌های تاریخ است. او در کتاب خیانت‌ها، درباره خطرات خیانت‌ها، بخش‌های مختلف یک ارتش و عناصر حیاتی برای به دست آوردن و حفظ قدرت در روزگار خود سخن می‌گوید و همچنین توصیه‌هایی درباره روش‌های جنگ و حفظ نظم می‌کند و توضیح می‌دهد که چرا نباید به معاهداتی که تحت فشار منعقد شده‌اند، پایبند ماند.

نیکولو دی برناردو دِ ماکیاولی (Niccolo Machiavelli)، فیلسوف سیاسی، شاعر، آهنگساز و نمایشنامه‌نویس مشهور ایتالیایی در 3 مه 1469 در فلورانس ایتالیا به دنیا آمد و در 21 ژوئن 1527 درگذشت. ماکیاولی زندگی خود را صرف سیاست و میهن پرستی کرد. با این حال برخی او را به اتهام حمایت از حکومت اقتدارگرا و ستمگر همواره مورد حمله قرار داده‌اند. علت آن نوشتن کتابی به نام شهریار است که وی برای خانواده مدیچی حاکمان فلورانس نوشته‌ است.

ماکیاولیسم، عبارت است از مجموعه اصول و روش‌های دستوری که نیکولو ماکیاولی برای زمامداری و حکومت بر مردم ارائه داد. این مکتب بر این باور است که رجال سیاسی باید کاملاً واقع‌بین و مادی و جدی باشند. آنگونه سخت‌گیر باشند که اگر تکالیف دینی، اخلاقی و احساسات سد راه آنان شود؛ از آنها صرف‌نظر کرده و هدفی جز رسیدن به مقصود نداشته باشند.

در تمام طول تاریخ بعضی از کتاب‌ها جهان را تغییر دادند و شیوه نگاه ما به خودمان و دیگران را دگرگون کردند. آن‌ها به مباحث، اختلافات عقاید، جنگ‌ها و انقلاب‌ها الهام بخشیده‌‌‌اند. آن‌ها زندگی‌های بسیاری را ساخته‌اند و یا تباه کرده‌اند. حالا نشر روزگار نو برای شما کارهای متفکران بزرگ، پیشگامان، اصلاح طلبان و طالع بینان را فراهم آورده است. ایده‌هایی که مدنیت را تکان داد و به ما کمک کرد تا آن چه که اکنون هستیم باشیم. (ایده‌های بزرگ)

در بخشی از کتاب خیانت‌ها (On Conspiracies) می‌خوانید:

افشاء توطئه به دلیل عدم احتیاط و بصیرت لازم زمانی رخ می‌دهد که بدون احتیاط و هوشیاری لازم در مورد توطئه سخن می‌گویند و یک خدمتکار یا شخص سومی این قضیه را می‌شنود. این مسئله برای پسران بروتوس اتفاق افتاده است. زمانیکه آنها طرح خود را با پیغام‌رسانان تارکوئین مطرح می‌ساختند خدمتکاری سخنان‌شان را شنید و نقشۀ آن‌ها را فاش نمود و یا این قضیه چنین افشاء می‌شود که شما قضیه را به دوست پسر یا دوست دختر و یا شخصی سبک سر گفته باشید. این همان کاری است سایرین انجام داد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
خیانت‌ها
ارتش، ترتیب،انظباط و اجزاء تشکیل دهنده آن
اشتباهاتی که افراد اغلب در ارتباط با جنگ
مرتکب می شوند
روش رفتار و کردار روم با ممالک و شهرهای همسایه به هنگام جنگ و صلح
نظریات مختلف در مورد استراتژی، تاکتیک‌ها، ابزار آلات جدید و نظم و ترتیب
توصیه به فرماندهان میدان نبرد
رفاه مردم باید بالاترین قانون باشد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خیانت‌ها
نویسنده
مترجمسیما زائر رفیعی
ناشر چاپینشر روزگار نو
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-6867-60-1
موضوع کتابکتاب‌های تاریخ جهان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ 12500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خیانت‌ها

mohsen ebi
۱۳۹۷/۱۲/۳
یه کتاب خوب دیگه از ماکیاول. بخش مربوط به خیانت به قدری خوب کار شده که میشه گفت همین الان هم میشه از اموزه هاش استفاده کرد, اما تو بخش تجهیزات جنگی مثل توپخانه و اسب به نظرم اغراق داشت و مثالهاش رو ناجامع بررسی می‌کرد و بیشتر تمایل داشت ذهنیت خودش رو به اثبات برسونه. بخش فرماندهانش هم خیلی خوب و باارزش بود. به نظرن در مقایسه با شهریارش ضعیف تر بود. ترجمه هم بد نبود و یه سری اشتباهات تایپی داشت.
Mehdi Tamadon Rastegar
۱۳۹۷/۱/۱۳
گاهی اوقات که انسان از میان تاریکی عبور می‌کند و به سمت دیگر می‌رسد، می‌بیند پشت سرش پل‌های خراب زیادی به جا گذاشته است. کتاب با نگاهی دقیق به انگیزه‌های روان‌ شناسی خیانت‌ می‌پردازد و روشهای حاکمیت و مقابله با خیانت را شرح می‌دهد.
کاوه عزیزی
۱۳۹۶/۶/۱۶
کتاب سیاسی درباره اینکه اگر حاکم هستید چطور از خیانت اطرافیان جلوگیری کنید و اگر در فکر خیانت به حاکم هستید چگونه موفق عمل کنید. یک بخش هم درباره استراتژی‌های نظامی است.
Arash ka.269
۱۴۰۱/۸/۲۱
کتاب عالی و آموزنده خیلیا ممکنه این نویسنده رو تایید نکنند. اما واقعیت زندگی و سیاست رو توضیح میده.
اگر دوستش داشتید کتاب شاهزاده یا پرنس این نویسنده هم بخونید بی نظیر هست.
مهرداد رمضانی
۱۳۹۸/۳/۴
کتاب جالبی نیست فقط چند تا سرگذشت رو بیان کرده و ازشون نتیجه گیری کرده بدون اینکه ما از دو طرف شناخت کاملی داشته باشیم شاید که علت خیانت‌ها اون چیزی نبوده که کتاب بیان کرده
اشکان نیک سرشت
۱۴۰۱/۸/۱
ماکیاولی بیشتر آثارش حول مسائل زندگی و جامعیت زندگیه و در واقع همه چیز رو یه مبارزه نظامی میدیده، قلم روانی داره.
ع خانی
۱۴۰۰/۵/۱۱
کتاب مفید و دارای نکات مهم که در سیاست امروز نیز نمود‌های بسیاری از آن میتوان یافت. سپاس
حبیب مسعودی
۱۴۰۰/۱۰/۷
خوب بود اما برگرفته از کتاب گفتارها بود البته مروری بود.
امیر رحیمی
۱۴۰۰/۳/۱
کتاب بی نظریه و به نظر من حتما بخونید ولی با دقت.
سعید دستجرد
۱۴۰۰/۴/۳۱
کتاب فوق العاده‌ای در مورد استراتژی هست
نعیم حسینی
۱۳۹۷/۶/۱۷
ماکیاولی بهترین فیلسوف ایتالیایی هست
null null
۱۳۹۶/۱۰/۳۰
سلام عا لیست
آرش آرش
۱۴۰۰/۱/۲
خیلی کتاب مفیدی بود
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب خیانت‌ها

برای دریافت کتاب خیانت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.