معرفی و دانلود کتاب داخل یک اتوبوس شلوغ

عکس جلد کتاب داخل یک اتوبوس شلوغ
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داخل یک اتوبوس شلوغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داخل یک اتوبوس شلوغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داخل یک اتوبوس شلوغ

کتاب داخل یک اتوبوس شلوغ به قلم فاطمه داداشی، به شما کمک می‌کند تا بر افکار منفی، ترس‌ها، اضطراب‌ها، شک و تردیدهایتان غلبه کرده و در مسیر موفقیت گام بردارید.

برای رسیدن به موفقیت باید شناخت درستی از قدرت فکر داشته باشید. تقریباً روزانه هزاران فکر منفی به ذهن انسان می‌آید؛ حتما شما هم چنین تجربه‌ای را دارید، وقتی‌که ناراحت هستید یا از دست کسی عصبانی می‌شوید فرزند یا همسرتان دیر می‌کند و... ذهن منفی‌نگر شروع به منفی فکر کردن و اضطراب و افسردگی می‌کند. ترس و ناامیدی به سراغ شما می‌آید.

ذهن انسان مانند یک رادیوی روشن است که موج مثبت و موج منفی دارد که از نظر قدرت باهم برابر هستند و مدام پیام می‌فرستند. حال باید دید این پیام‌‌رسانی چگونه انجام می‌شود. فرض کنید امروز با یکی از همکارانتان که در رده شغلی بالاتری قرار دارد، در مورد کاری که انجام داده‌اید انتقاد می‌کند و بعد پیشنهاد می‌دهد که اگر کار را به گونه دیگری انجام دهید، شکل بهتری پیدا می‌کند.

اگر ذهن روی موج منفی باشد، بلافاصله به شما می‌گوید بیخودی از تو انتقاد کرد، مگر خودش اصلاً کاری را درست انجام می‌دهد؟ مراقب این فرد باش بالاخره زهر خودش را ریخت و می‌خواست تو را تحقیر کند. حال اگر ذهن روی موج مثبت باشد، به شما چنین جملاتی را خواهد گفت اتفاقاً همکارم آدم بدی نیست و پیشنهادش بسیار عقلانی بود؛ مطمئن هستم اگر به پیشنهاد وی عمل کنم کارم بهتر خواهد شد. ازنظر موقعیت و دریافت اضافه کار وضعیت بهتری خواهم داشت.

در طول روز و شب مرتب افکار منفی و مخرب به ذهن شما هجوم می‌آورند؛ باید قادر باشید موج فرستنده منفی را کنترل کرده و موج مثبت را جایگزین آن سازید؛ در غیر این صورت مرتکب اشتباهاتی غیر قابل‌ جبران خواهید شد و روابط اجتماعی‌تان به هم می‌خورد.

ولی اگر ذهن روی امواج مثبت باشد از ملاقات و دیدار با افراد خوشحال شده و کمتر مرتکب اشتباه می‌شوید. این موضوع به حدی قابل اهمیت است که اگر بخواهید آن را نادیده بگیرید و تکنیک‌های مقابله با افکار مخرب و منفی را بلد نباشید چیزی جز اضطراب و افسردگی و ناامیدی نصیبتان نخواهد شد.

قدرت فکر گران‌بهاترین نیرویی است که در درون انسان قرار دارد و با شناخت آن می‌توانید موفقیت را برای خود برنامه‌ریزی نمایید. هرچه را که ذهن مجسم کند توانایی خلق آن را نیز دارد. آگاهی پیدا کنید و تکنیک‌های کتاب را به کار ببندید و کتاب را تا آخر بخوانید تا بتوانید مقابل افکار منفی بایستید و ذهن خود را روی فرصت‌ها بازکنید و هرگز دست از تلاش برندارید.

جملات برگزیدۀ کتاب داخل یک اتوبوس شلوغ:

- سپاسگزار خداوند باشید و زندگی خود را با افکار پوسیده هدر ندهید.
- حسرت گذشته، زندگی امروز را می‌سوزاند و تعادل روحی و جسمی انسان را به هم می‌زند.
- امروزه به نقش سرنوشت‌ساز فکر و اندیشه توجه نمی‌شود و هنوز مهارت‌های فکری جز آموزش‌وپرورش در نیامده است.
- بهترین و بزرگترین پاداش‌ها برای کسانی است که دائما در حال اضافه کردن ارزش به خود و به دنیای اطرافشان هستند.
- با کشف استعداد و قدرت درونی، زندگی‌ انسان بهتر می‌شود. با بهره‌برداری از قدرت درون می‌توانیم به موفقیت و رضایت خاطر حقیقی برسیم.

در بخشی از کتاب داخل یک اتوبوس شلوغ می‌خوانیم:

ترس احساسی است که در ذهن انسان ایجاد می‌شود. ذهن دوست دارد راحت‌ترین و آسان‌ترین کارها را برای شما انتخاب کند. دوست دارد شما را همیشه در منطقه امن نگاه دارد. ذهن تلاش می‌کند شما را از کارهایی که برایتان رنج و سختی به همراه دارد دور کند.

ذهن همه این کارها را برای محافظت از شما انجام می‌دهد؛ بنابراین هنگام رویارویی با یک رویداد جدید شما را دچار ترس و اضطراب می‌کند. بدترین نتیجه‌ها را پیش‌بینی می‌کند و شما دچار احساس ترس می‌شوید؛ اما هر چه تجربیات و آگاهی‌های قبلی شما بیشتر باشد ذهن تصمیمات واقعی‌تری می‌گیرد.

همه افراد با ترس‌ها، موقعیت‌های زیادی را در زندگی از دست می‌دهند. علاوه بر آن ضرر و زیان‌های بیشتر و بزرگ‌تری را در آینده برایشان به همراه دارد. ترس مهم‌ترین عاملی است که مانع موفقیت اغلب انسان‌ها می‌شود. یک ضرب‌المثل شرقی است که می‌گوید برای غلبه بر ترس‌ها باید شجاعت رو به‌ رو شدن با آن‌ها را در خودمان تقویت کنیم. باید ترس را بپذیریم و با آن رفیق شویم و اجازه بدهیم ما را فرا گیرد و از ما عبور کند. ترس هیجانی است که باید آزاد شود و هر چه بیشتر سرکوبش کنیم انباشته‌تر و غلیظ‌تر می‌شود.

برای غلبه بر ترس باید با آن رو به رو شد، برای این کار فهرستی از ترس‌های خود را تهیه کنید حتی می‌توانید موقعیت‌هایی که ترس در شما وجود دارد را هم یادداشت کنید. هنگامی‌که ترس می‌آید در کنار ترس، انکار و فرار هم می‌آید. برای رهایی از ترس از خود بپرسید درنهایت چه می‌شود؟ دیدن انتهای ترس موجب می‌شود بزرگی ترس در شما شکسته شود و دیگر ابهام و گنگی آخر کار آزاردهنده نباشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه نویسنده
ضروری‌ترین واقعیت زندگی
راز و رمز موفقیت
فکر مهم‌تره یا هوش
شکست دادن بیماری فکر منفی
سرنوشت خوب یا بد
افسوس زیباترین پدیده عالم
چرا استرس و نگرانی؟
مسکن‌های طبیعی بدن
عقل یا احساس
اطلاعات محدود انسان
تکنیک اگه من جاش بودم
انتخاب‌های ما
ابزاری فوق‌العاده قدرتمند
چتر نجات
مهارت خودآگاهی
مهم‌ترین سرمایه انسان
فکرهای خارق‌العاده
اثربخشی معلومات
دور ریختن نگرانی‌ها
راز قدرت درون
مدرسه‌ای در خدمت زندگی
افزایش قدرت تمرکز
موفقیت کلید شادی
تضمین رسیدن به اهداف
طرز فکر انسان‌های موفق و معمولی
دشمن شماره یک موفقیت
خطاهای ذهنی انسان
عملکرد خطاهای شناختی
مانعی در راه رشد و پیشرفت
از کاهی کوه ساختن
من می‌دونم ما موفق نمی‌شیم
قضاوت‌های زود هنگام
نیمه‌ خالی لیوان
ویروسی در ذهن
اثر هاله‌ای در محیط کار
هنر درون انسان
نقش باورها در شکل‌گیری زندگی ما
چگونگی ساخته‌شدن باورها
قدرت باورها
انسان ماشین اثبات باورها
باورهای سمی ذهن
باورهای ناشی از ناامیدی
باورهای ناتوانی
رهایی از تله بی‌ارزشی
آماده‌سازی ذهن برای باورپذیری
صحبت آخر
یک پیشنهاد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داخل یک اتوبوس شلوغ
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات202
زبانفارسی
شابک978-622-215-178-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داخل یک اتوبوس شلوغ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب داخل یک اتوبوس شلوغ

برای دریافت کتاب داخل یک اتوبوس شلوغ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.