معرفی و دانلود کتاب داستان‌های دلنشین برای بچه‌های نازنین 3

عکس جلد کتاب داستان‌های دلنشین برای بچه‌های نازنین 3
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های دلنشین برای بچه‌های نازنین 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های دلنشین برای بچه‌های نازنین 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌های دلنشین برای بچه‌های نازنین 3

کتاب داستان‌های دلنشین برای بچه‌های نازنین 3 نوشته‌ی گوهرتاج عبداللهی، مجموعه‌ایست از چند داستان شیرین و پندآموز ایرانی که برای کودکان گردآوری شده است.

در بخشی از کتاب داستان‌های دلنشین برای بچه‌های نازنین 3 می‌خوانیم:

هنوز یک ساعتی از اسباب کشی نگذشته بود که زنگ در خانه به صدا در می آید. همسر آقای داودی به طرف در می رود و وقتی آن را باز می کند با تعجب می بیند که تعمیرکار جوانی به همراه پسر کوچکش پشت در است. تعمیرکار که اسمش آقای قربانی بود سلام می دهد و داخل می شود و بعد می گوید: «ببخشید خانم که من بچه ام را همراه خودم به این‌جا آوردم. چون او دوست داره در آینده تعمیرکار بشه برای همین از امروز تصمیم گرفتم با خودم همه جا ببرم تا تعمیر وسایل برقی رو یاد بگیره.» خانم داودی که از پسربچه خیلی خوشش آمده بود به طرفش می رود و دستی به سرش می کشد و می گوید: «به به! چه پسر مؤدب و زرنگی؟ اسمت چیه؟» پسربچه با خجالت می گوید: «اسم من امیره.» بعد هم از خجالت سرش را پایین می اندازد و دیگر چیزی نمی گوید.

خانم داودی قبل از اینکه آقای قربانی کارش را شروع کند برای آن‌ها چای و شیرینی می آورد. وقتی چای‌شان را می خورند، آقای قربانی به پسرش می گوید: «امیر جان حالا باید کار را شروع کنیم. من هر چی خواستم فوری از توی ساک در بیار و به من بده.» بعد هم مشغول کار می شود.

فهرست مطالب کتاب

پسر تازه وارد
ماه تابان
کفشدوزک کوچک و زنبور طلایی
لاک پشت غول پیکر
تپلی غمگین
گربه های خاکستری
زنبور طلایی گرفتار و پروانه ی آبی
دینا و پلیکان های گرسنه
میمون نابینا
روباه گرسنه
آرزوی سارا کوچولو
خرچنگ طلایی
امیر کوچولوی مکانیک
مارینای یکی یک دونه
پارک کنار بیمارستان
جوجه تیغی زخمی
جگوار وحشی
دلقک ماهی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌های دلنشین برای بچه‌های نازنین 3
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ترفند
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات85
زبانفارسی
شابک978-600-5963-48-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌های دلنشین برای بچه‌های نازنین 3

برای دریافت کتاب داستان‌های دلنشین برای بچه‌های نازنین 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.