معرفی و دانلود کتاب داستان‌هایی کوتاه از دنیای جادویی هری پاتر

عکس جلد کتاب داستان‌هایی کوتاه از دنیای جادویی هری پاتر
قیمت:
۳۸۰۰۰ 19000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌هایی کوتاه از دنیای جادویی هری پاتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌هایی کوتاه از دنیای جادویی هری پاتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌هایی کوتاه از دنیای جادویی هری پاتر

کتاب داستان‌هایی کوتاه از دنیای جادویی هری پاتر اثر جی. کی. رولینگ، نویسنده و خالق داستان‌های هری‌ پاتر است که به عنوان یک مجموعه فانتزی موفقیت زیادی را برای نویسنده آن به ارمغان آورد و با استقبال زیادی در جهان رو به رو شد.

این کتاب از مجموعه کتاب‌هایی است که درباره هاگوارتز مدرسه آموزش جادوگری که بخش اصلی داستان در آن اتفاق می‌افتد توضیح می‌دهد.

کتاب داستان‌هایی کوتاه از دنیای جادویی هری پاتر (Short Stories From Hogwarts Of Herorism، Hardship) ترجمه‌ی مجموعه‌ی سه کتاب کوچک ارائه شده از پاتر مور است. این سه کتاب، راهنمای ناقص و نامطمئن هاگوارتز، داستان‌هایی از قدرت، سیاست و اشباح مزاحم هاگوارتز و داستان‌هایی از قهرمانی، سختی و سرگرمی‌های خطرناک هاگوارتز هستند.

جی. کی. رولینگ (J. K. Rowling)، رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس اهل بریتانیا است که عمدهٔ شهرتش را برای نوشتن مجموعه داستان‌های هری پاتر کسب کرده است. این مجموعهٔ داستانی به ۶۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۵۰ میلیون نسخه منتشر شده‌ است. کتاب‌های هری پاتر از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ بشر بوده‌اند.

تقریباً چیزهای زیادی را از هاگوارتز می‌دانیم؛ مدرسه‌ای است برای ساحره‌ها و جادوگرانی که توسط نامه‌رسانی جغدی دعوت‌شده‌اند.

این مدرسه دارای صد و چهل‌ و دو پلکان است که طوری حرکت می‌کنند انگار خودشان عقل دارند! و توسط گودریک گریفندور، راونا ریونکلاو، هلگا هافلپاف و سالازار اسلترین تأسیس شد و گروه‌های هاگوارتز بر اساس آن‌ها نامیده شدند.

در هاگوارتز حتی یک گذرگاه مخفی زیر مجسمه‌ی ساحره‌ی یک‌چشم وجود دارد که به یک فرد تقریباً لاغر این امکان را می‌دهد که وارد انبار فروشگاه دوک عسلی شود.

اما اگر آلبوس دامبلدور می‌گوید که حتی او هم تمام رازهای هاگوارتز را نمی‌داند؛ پس از ما چه انتظاری می‌رود؟

فقط یک نفر وجود دارد که همه‌چیز را راجع به هاگوارتز می‌داند؛ در این مجموعه نوشته‌ها، جی. کی. رولینگ رازهای پنهان و افسانه‌های عجیب مدرسه‌ی سحر و جادوی بریتانیا را فاش می‌کند.

در بخشی از کتاب داستان‌هایی کوتاه از دنیای جادویی هری پاتر می‌خوانیم:

بدیهی است که در ساختمانی پر از جادوگران نوجوان، یک بدعنق به وجود خواهد آمد؛ همچنین انتظار می‌رفت چنین موجودی از آن‌هایی که در خانه‌های مشنگ‌ها زندگی می‌کنند، پر سر و صداتر، خراب‌کارتر و بیرون کردنش مشکل‌تر باشد. مطمئناً بدعنق بدنام‌ترین و پردردسرترین روح در تاریخ بریتانیا است. برخلاف اکثر هم نوعانش، شکلی فیزیکی دارد، البته هم‌زمان قادر به نامرئی شدن است. نگاهش طبیعتش را منعکس می‌کند و کسانی که او را می‌شناسند تائید می‌کنند که ترکیبی یکپارچه از خوشی و بدجنسی است.

فهرست مطالب کتاب

کتاب اول: هاگوارتز راهنمای ناقص و مطمئن
پیشگفتار
فصل اول: سفر به هاگوارتز
بخش اول؛ ایستگاه کینگزکراس
بخش دوم؛ سکوی نه و سه‌چهارم
بخش سوم؛ قطار هاگوارتز اکسپرس
فصل دوم: گروه بندی
بخش اول؛ کلاه گروه‌بندی
بخش دوم؛ تردید کلاه
فصل سوم: قلعه و محوطه‌ی قلعه
بخش اول؛ سالن عمومی هافلپاف
بخش دوم؛ نقشه‌ی غارتگر
بخش سوم؛ دریاچه بزرگ
فصل چهارم: درس‌ها در هاگوارتز
بخش اول؛ مباحث درسی هاگوارتز
بخش دوم؛ زمان برگردان
فصل پنجم: ساکنین قلعه
بخش اول؛ اشباح هاگوارتز
بخش دوم؛ اشباح
بخش سوم؛ تابلوهای هاگوارتز
بخش چهارم؛ سِر کادوگان
فصل ششم: اسرار قلعه
بخش اول؛ آیینۀ نفاق انگیز
بخش دوم؛ قدح اندیشه
بخش سوم؛ سنگ جادو
بخش چهارم؛ شمشیر گریفیندور
بخش پنجم؛ تالار اسرار
کتاب دوم: داستان‌هایی از قدرت، سیاست و اشباح مزاحم
پیشگفتار
فصل اول: دولورس آمبریج
فصل دوم: وزارت سحر و جادو و زندان آزکابان
بخش اول؛ وزارت سحر و جادو
بخش دوم؛ آزکابان
فصل سوم
بخش اول: هوراس اسلاگهورن
بخش دوم؛ معجون‌ها
بخش سوم؛ معجون مرکب
بخش چهارم؛ پاتیل‌ها
فصل چهارم: کوییرینوس کوییرل
فصل پنجم: روح بدعنق؛ روحی مزاحم
کتاب سوم: داستان‌هایی از قهرمانی، سختی و سرگرمی‌های خطرناک هاگوارتز
پیشگفتار
فصل اول
بخش اول؛ مینروا مک گوناگل
بخش دوم؛ جانورنمایی
فصل دوم
بخش اول؛ ریموس لوپین
بخش دوم؛ گرگینه‌ها
فصل سوم
بخش اول؛ سیبل تریلانی
بخش دوم؛ غیب‌گوهای نام‌گذاری
فصل چهارم: سیلوانوس کتلبرن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌هایی کوتاه از دنیای جادویی هری پاتر
نویسنده
مترجمامیرحسین رستمی
ناشر چاپیانتشارات مهرگان خرد
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات170
زبانفارسی
شابک978-600-8067-18-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۸۰۰۰ 19000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان‌هایی کوتاه از دنیای جادویی هری پاتر

کارزان محمدی
۱۳۹۹/۲/۲۰
از نظر من هر کتابی می‌تونه بهترین کتاب باشه اما اینکه چگونه درک کنیم و به حالت گفتاری کتاب نگاه کنیم بحسه دیگریست. حتا نویسنده مجموعه کتاب‌های هری پاتر اگر در گفتار و نوشتن کلمات دقت و ظرافت به خرج نداده بود نمی‌توانست کتابش را به سطح بالا برساند با شاید اصلاً چاپ نمیشود. این مهمه که ما همیشه که رو کتاب‌های میبینیم از روی جلد ویا اسم آن‌ها غزاوت نکنیم. خوب دیگه نمی‌خام خیلی طولش بدم و برای همین باید بگم که واقعاً ترجمه عالی داشت و در درک اینکه چگونه از نگاه یک ماگل، یک جادوگر، یک جن، و یک سناتور باید یک زندگی را توضیح بدهد واقعاً عالی بود. به شما هم پیشنهاد می‌کنم که از این کتاب لذت ببرید. از یاد نبریم درونمان هاگزوارتی وجود دارد که در آن می‌تونیم به پرورش این نیروی ارزشمند بپردازیم... و بدانیم که چوبدستی سحر آمیز ما دست ماست و ورد ما، کلام معجزه گرمان... پس، تا عشق و امید هست، چه باک از بوسه دیوانه سازان!
anesthesia null
۱۳۹۹/۸/۱۵
اگه منظورتون گروه‌های هاگوارتزه که...
نام بنیان گذاران مدرسه هاگوارتز: گودریگ گریفندور، راونا ریونکلا، هلگا هافلپاف و سالازار اسلیترین.
این چهار نفر مدرسه هاگوارتز رو تأسیس کردند و هر کدوم از انها یک گروه درست کرد و اسم خودش رو روی اون گذاشت. گروه گریفدور بچه‌های شجاع و بی پروا رو برمیداشت. و و
ریونکلا بچه‌های باهوش زرنگ رو. اسلیترین بچه‌های اصیل زاده رو و هافلپاف بقیه بچه‌ها رو برمیداشت. و اینکه قدرت خاصی نداشتند فقط سالازار اسلیترین مار زبان بود.
S
۱۴۰۲/۱۲/۹
کتاب خیلی خوبی هست برای طرفداران هری پاتر و دنیای جادوگری‌اش برای کسایی که میخوان اطلاعات بیشتری داشته باشن درباره بعضی شخصیت‌ها درباره تاریخ و وزیران سحر و جادو بریتانیا و درباره زندان آزکابان و درباره هاگواتز و درباره بعضی چیزا که ممکنه ندونیم خیلی مناسبت هست این کتاب از بقیه کتابهایی که دیدم کامل‌تر هست چون همه کتاب‌هایی که پاتر‌مور در این باره منتشر کرده تو این کتاب هست و قیمت به‌صرفه‌ای داره
Diba Yasini
۱۴۰۱/۶/۲۴
هری پاتر عشقه
بنظرم خیلی به درد عاشقان هری پاتر و پاترهدا میخوره
جذابهههههه و کتابی مناسب برای پاترهدااااا💚💚💚💚
درسته که در فیلم خیلی خوب همه چی توضیح داده نشده (که البته باز هم فوق‌العاده هست فیلمش) و کتاب نکات بیشتری رو گفته ولی باز هم یه سری نکات در کتاب‌های هری پاتر گفته نشده
پس خیلی کتاب خوبه چون تمام نکات رو میگه
Alireza Ebrahimzadeh
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
این کتاب هم یک کتاب عالی دیگر از مجموعه کتابی هری پاتر است. درمورد هاگوارتز و اشیا جادویی مختلف، شخصیت‌ها و چیز‌هایی است که در فیلم نامی از آن‌ها برده شده و کمتر‌ در موردش توضییح داده شده است، توضییح میدهد. به نظرم تمامی کتاب‌ها و فیلم‌های مربوط به هری پاتر فوق العاده هستند.
somayehm104 sade
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
اول از همه ترجمه‌اش خیلی خوب بوداین کتاب برای کسایی که قبلا کتابهای هری پاتر رو خوندن و با دنیاش آشنایی دارن مناسبه برای منی که مجموعه‌ی هری پاتر رو چندین بار خوندمو دیگه تکراری شده واسم، مطالعه این کتاب حس خیلی خوبی داشت و من رو همچنان توی جو دنیای جادویی قرار میداد🥰
N.H
۱۴۰۱/۲/۲۱
داستان پردازی عالی، پردازش، کنار هم قراردادن زیبای حوادث، نکته بینی و دقت به جزئیات درسری کتاب‌های هری پاتر فوق العاده بوده.
این کتاب، هم شمارو دوباره به دنیای هری پاتر برمی گرداند و هم‌ نکات جالبی را درباره نوع تفکرنویسنده در نوشتن کتاب نشان میدهد
H Ř
۱۳۹۹/۸/۷
سلام این کتاب عالی بود توصیه میکنم حتما بخرید و بخونید 🥰
یک سوال درمورد هری پاتر برام پیش اومد که این فیلم چهار گروه داره میشه بگید هر رنگ متعلق به کی هست و قدرتش چیه و اسم و فامیلی چی هست😉
ممنونم❤👓⚡
humu Ge
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کتاب رو به همه پاترهدا پیشنهاد میدم.. اسرار جادویی دنیای جادوگری و هری پاتر رو بهتون میگه.. هیجان انگیزه از دانلودش پشیمون نمیشید... البته اگه یه پاترهد واقعی باشید... مرسی از کتابراه
آیگین سعادت خلق
۱۳۹۹/۷/۷
هری پاتر شخصیتی است که همه را به خود جذب میکند طبیعی است که هر کتابی در مورد او باشد خواننده گان زیادی داشته باشد من هم یکی از این اشخاصم کتاب‌های در ژانر این چنین را دوست دارم
نسیم کلانی
۱۳۹۹/۸/۱۴
بخرید یا نخریدش خیلی تفاوتی ایجاد نمی‌کنه چون همه‌ی علاقه مندان به هری پاتر اکثر این نکات رو می‌دونن
فرهنگ ظریف بشارتی
۱۳۹۶/۱۱/۱۵
سلام
باور کنین مثل بقیه آثار رولینگ زیبا و محشره
حتما دانلود کنید
نیلوفر شریفیان
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
خیلی عالی بود ترجمه روان و خوب بود ممنون، ‌ای کاش جی کی رولینگ از این دسته داستان‌ها کتاب‌های بیشتری مینوشت
Amole Tomeir
۱۴۰۱/۵/۲
اگه پاترهد باشید باید این کتاب رو بخونید! با ترجمه‌ی عالیش و توجه به جزئیات بسیار گیرا و جذابه و به شدت پیشنهاد میشه.
Majid Fathi
۱۴۰۰/۲/۱۶
برای نوجوانان کتاب خوبی نیست و ظهن خلاق جوانان و نوجوانان را بیشتردرگیر میکند وگاها تمامی انرا با واقعیت زندگی مقایسه میکنند
مشاهده همه نظرات 44

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌هایی کوتاه از دنیای جادویی هری پاتر

برای دریافت کتاب داستان‌هایی کوتاه از دنیای جادویی هری پاتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.