معرفی و دانلود کتاب دایره‌ی اول: اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای

عکس جلد کتاب دایره‌ی اول: اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دایره‌ی اول: اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دایره‌ی اول: اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دایره‌ی اول: اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای

کتاب دایره‌ی اول: اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای نوشته‌ی رندی گیج، ایده‌هایی را ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مقدار فروش، میزان پیوستگی تیم خود، اصول مجموعه‌تان و پایبندی زیرشاخه‌ها تا پایین‌ترین سطح به این اصول را تعیین و مشخص کنید.

کتاب دایره اول (Making the first circle work) بیان می‌کند که بسیاری از افراد همانندسازی را اشتباه متوجه شده‌اند یا اصلا نمی‌دانند که همچین موضوعی وجود دارد. و به‌ اشتباه تقصیر نتایج خوب یا ضعیف خود را گردن بالا شاخه‌ای یا زیرشاخه‌های خود می‌اندازند. اما این رویکرد اصل مسئله را نادیده می‌گیرد: فرهنگ مجموعه یا سازمان را ما می‌سازیم و زیرشاخه از رفتار ما الگو می‌گیرد.

همانندسازی مهم‌ترین اصل بازاریابی شبکه‌ای و اصل مهم رهبری است. رهبری این نیست که به دیگران روش انجام کار را دستور دهیم درست چیزی که در رفتار همه‌ی رهبران واقعی می‌بینیم، رهبری یعنی رفتاری را که می‌خواهیم اطرافیان انجام دهند ابتدا خودمان در آن رفتار الگو و سرمشق باشیم در واقع اولین کسی را که باید رهبری کرد خودمان هستیم.

متأسفانه به خاطر نوع سرشت انسان، ظاهراً 90 درصد کارهای بد و منفی همانندسازی می‌شوند و تنها 40 یا 50 درصد کارهای خوب و مثبت همانندسازی می‌شوند. پس کاری که ما در رأس مجموعه یا سازمان انجام می‌دهیم تأثیر بسزایی روی رفتار و کردار تک‌تک زیرشاخه‌های ما تا پایین‌ترین سطح می‌گذارد.

ما فرهنگ تیم‌مان را تعیین می‌کنیم و این فرهنگ خودش را به صورت مثبت یا به صورت منفی نشان می‌دهد. اما در هر صورت خودش را نشان می‌دهد.

رندی گیج (Randy Gage)، به لقب مسیح میلیونر معروف است. او می‌گوید که فقیر بودن یک گناه هست و شما به دنیا آمده‌اید تا ثروتمند باشید. او به سرتاسر دنیا سفر کرده تا مردم را در ساختن رؤیاهایشان یاری رساند. داستان منحصر به فرد زندگی او یعنی تبدیل شدن از حداقل دستمزد یک ظرف‌شور ساده به یک مولتی میلیونر، او را در تقسیم این موارد واجد شرایط می‌کند.

در بخشی از کتاب دایره اول: اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای می‌خوانیم:

صبح خیلی زیبایی است. من سوارِ ماشین دوست داشتنی‌ام هستم و در حین رانندگی با صدای بلند آواز می‌خوانم. یک وانت پیک‌آپ مشکی را می‌بینم که در جاده در حال حرکت است و شیشه‌اش را پایین داده است. یک توله‌ سگ خوشگل و ناز سرش را از پنجره بیرون آورده و به اطراف نگاه می‌کند. چشمان درشت او، گوش‌هایی که در باد تکان می‌خورند، و زبانی که از دهان بیرون آمده نشان می‌دهد او در حال تجربه‌ی لحظات ناب و بدیعی است. موسیقی عوض می‌شود. دارم فکر می‌کنم که زندگی چقدر زیبا است.

روز قبل، یکی از هم‌بازی‌هایم در تیم سافت‌بال به من زنگ زد که بگوید ماشینش را دزد زده است. تازه از خانه‌ی مادرش بیرون آمده بود و نیاز داشت که احساساتش را تخلیه کند، چون مادرش قبلاً به او هشدار داده بود که وسایلش را در ماشینش جا نگذارد و، به جای همدردی با او، جمله‌ی «بهِت گفته بودم» را تکرار می‌کرد.

از او پرسیدم که دزدها شیشه‌ی ماشینش را هم شکسته‌اند یا نه. نشکسته بودند. به نظر من خبر خیلی خوبی بود، چون خرج بیشتری پشت دستش نگذاشته بودند. بعد، از او پرسیدم که دستکش‌های سافت‌ بال هم در ماشینش بودند یا نه. معلوم شد که آن‌ها را داده بود برای تعمیر، برای همین در ماشین نبودند. گفتم این خیلی عالیه، چون چند ماه طول می‌کشد تا دستکش نو بشکند و توی دست جا بیفتد. او قبول کرد که اینجا را شانس آورده، اما گفت که چوگان قدیمی‌اش را هم دزدیده‌اند. به او گفتم باید خوشحال باشی که چوگان قدیمی‌ات را برده‌اند، نه آن چوگان نو 300 دلاری که برای کریسمس خریدی بودی.

دوستم که ظاهراً کفری شده بود گفت «تو سخنران انگیزه‌بخش حرفه‌ای هستی! تو توی هر چیزی مثبت‌ها را می‌بینی!»

من باور دارم که بعضی از اتفاقات خوب از اتفاقات بد سرچشمه می‌گیرند. من خیلی خوش‌بین هستم. این نوعی ذهنیت است. و ذهنیت است که بیشتر از هر چیز دیگری روی موفقیت ما تأثیر می‌گذارد. زیرا ذهنیت ما نگرش ما را شکل می‌دهد و نگرش ما تعیین می‌کند چه کارهایی انجام دهیم، یا انجام ندهیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: همانندسازی کجاست؟
فصل دوم: قدرت ذهن
فصل سوم: انجام کار درست
فصل چهارم: حجم مصرف
فصل پنجم: بارش باران
فصل ششم: آب دادن به ریشه‌ی اصلی
فصل هفتم: فروش بلیط
فصل هشتم: تشویق‌کننده، نه اعلام‌کننده
فصل نهم: پیشگیری از ورود به بن‌بست
فصل دهم: رهبری قبیله

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دایره‌ی اول: اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای
نویسنده
مترجمعلی معتمدی
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-95579-9-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دایره‌ی اول: اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای

علی قربانی
۱۳۹۸/۶/۱۹
دایره اول برگرفته از یکی از سمینارهای آقای رندی گیج هست که خودش به صورت کتاب درآورده
یکی از مفیدترین و خلاصه‌ترین تابهایی که تا بحالدر مورد تیم سازی و فروش در بازاریابی شبکه اای خوانده ام
مناسب برای کسانی که در بازاریابی شبکه‌ای 5 نفر فعال به بالا دارند
این کتاب رو در هر لولی بخونید یه سرس مورد برداشت میکنید پس کتاب یکبار خوندن نیست
به عنوان منبع استفاده کنید
Sadegh Azizi
۱۴۰۱/۳/۳
من که از خواندن این کتاب به شدت لذت بردم چون عین واقعیت رو بیان کرده بود و فوق‌العاده جذاب بود این کتاب رو برای کسایی که اول مسیر بازاریابی شبکه‌ای هستن توصیه میکنم حتماً مطالعه کنند چون بشدت بهشون کمک می‌کنه البته یه سری موارد رو باید موقع اجرا مطابق شرایط حال حاضر بروزرسانی کنید
Taheri Hamideh
۱۴۰۰/۵/۲۱
یک کتاب بینظیر برای ایجاد ارتباطات در شبکه فروش
مهمترین اصل موفقیت در نتورک مارکتینگ ایجاد یک شبکه همدل و همراه هست که این امر فقط با ارتباطات صحیح اتفاق می‌افته، بنابراین خوندن این کتاب به تمام راهبران نتورک مارکتینگ توصیه میشود
فاطمه اردانه
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
به نظرم کسی که میخواد در بازیابی شبکه‌ای فعال باشه باید چند دور این کتاب رو بخونه دریافت من این هست، همه چیز از خود ما شروع میشه باید تکنولوژی را در کنار سنت‌ها قرار داد باید با مجموعه خودت همراهی کنی تا موفق بشی
Mohammad Parvaneh
۱۴۰۱/۱۰/۶
این کتاب از اولین کتابهایی هست که افراد بعد از شروع فعالیت در نتورک مارگتینگ باید بخونن. راهکار‌های خیلی عالی برای اقدامات موثر جهت رهبری و مدیریت مجموعه‌ها و طرح کلی و شیوه صحیح در رشد تیم از محتویات این کتابه.
سیدحسن شریعتی
۱۳۹۹/۲/۲
کتاب فوق العاده ایست از اسطوره بازاریابی شبکه‌ای رندی گیج. درین کتاب مهمترین اصل بازاریابی شبکه‌ای (همانند سازی و اینکه دایره اول مهمترین دایره است) ب زیبایی توضیح داده شده است.
ریحانه حکیمی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
سلام و درود این کتاب خیلی اهسته اهسته و مستمر راه را با قدم‌های کوچیک به ادم نشان میدهد و در نهایت حس جنگیدن با رویایمان را در ما زنده میکند
Naser.refaei
۱۴۰۱/۷/۲۷
کتابی بی نظیر از ستاره بازاریابی شبکه‌ای دنیا که پیشنهاد میکنم حتما در بدو ورود و استارت کارتون مطالعه کنین، به شدت برای بحث باور کارآمد هست
مهناز سعیدی
۱۳۹۹/۸/۲۳
همه چیز از خود ما شروع میشه اگ میخاییم نتایج مثبتی ببینیم در برنامه کاری مون خودمون بصورت حرفه‌ای و اصولی باید شروع کنیم
محمدمهدی ایرانی
۱۴۰۰/۱۱/۳
رندی گیج در ۵سال اولش توی نتورک پولی در نیاورد ولی بعدش خیلی چیز هارو فهمید وشروع کرد وسریع رشد کرد و راهکارش رو در این کتاب نوشت
asal h
۱۴۰۰/۲/۲۷
خیلی عالیه هم برای اینکه خودتون مطالعه کنین و برای معرفی به مجموعه. راهکار‌های خیلی خوب و تاثیر گذاری هم معرفی میکنن👌🏻👌🏻👌🏻
arman kabir
۱۳۹۸/۵/۲
واقعا حرف نداره تنقدر فوق العاده بود سبک کارمو یه خونه تکونی اساسی کرد
اکرم کوه جانی
۱۴۰۱/۲/۱۰
سلام به دوستان خوبم به همه‌ی افرادی که درزمینه‌ی شبکه سازی فعالیت دارند این کتاب رو توصیه میکنم حتما بخونن.
mahmood soleymani
۱۴۰۰/۲/۱۹
برای کسی که میگه چرا سازمان و شبکه فروش من رشد نمیکنه، یا میگه چرا ادما با من همراه نمیشن، این کتاب فوق العاده ست...
افسانه ش.د
۱۳۹۹/۹/۳
5ستاره رو فقط بخاطر نظرات دوستان و چیزی که راجب کتاب موندم دادم، و مشتاقانه می‌خوام شروعش کنم
مشاهده همه نظرات 48

راهنمای مطالعه کتاب دایره‌ی اول: اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای

برای دریافت کتاب دایره‌ی اول: اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.