معرفی و دانلود کتاب دختری که می‌شناسم

عکس جلد کتاب دختری که می‌شناسم
قیمت:
46000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختری که می‌شناسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختری که می‌شناسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختری که می‌شناسم

کتاب دختری که می‌شناسم اثر جی. دی. سلینجر، شامل 6 داستان کوتاه از این نویسنده معروف آمریکایی است. نگاه تیز سلینجر به مسائل اجتماعی و دیالوگ های بی‌عیب و نقص‌اش، این داستان‌ها را از سایر داستان‌های هم‌ردیف خارجی متمایز کرده و موجب شهرت جهانی آن شده است.

جی. دی. سلینجر (J. D. Salainger) از نویسندگان مطرح آمریکایی در سال‌های اخیر می‌باشد. او تا حد امکان زندگی خود را خصوصی نگاه داشته و خواهان انزوا و عدم ارتباط با دنیای بیرون بوده است. سلینجر داستان‌های کوتاه خود را در مجله نیویورکر منتشر می‌کرد و پس از اینکه با انتشار ناطور دشت به طور ناخواسته در کانون توجه قرار گرفت علناً از ظاهر شدن در اماکن عمومی خودداری کرد. دو سال از زندگی این نویسنده در جبهه‌ِی جنگ جهانی دوم سپری شد و طبق ادعای نزدیکانش حضور در جنگ برای او اختلالات روانی به همراه داشته که به گوشه‌گیری و جمع‌گریزیش دامن می‌زده است. تأثیر جنگ بر بسیاری از داستان‌های او هویداست.

در بخشی از دختری که می‌شناسم (A Girl I Knew) می‌خوانیم:

موضوع این است که در مدت هفت و نیم سال، هیچ کارى جز سرودن شعر، در زندگى انجام ندادم. به همین دلیل، دچار سوءتغذیه شدم. در همه مدت زندگى، هرگز به سراغ الکل نرفتم. بیشتر به این دلیل که مادرم به آن معتاد بود. حتى سیگار هم نکشیدم. در دوران کودکى شنیده بودم که هر نوع اعتیادى، انسان را از لذت‌هاى زندگى محروم مى‌کند. هنوز هم تصور مى‌کنم این فرضیه درست است. هرگاه مى‌خواهم بلیت قطار بخرم، باور نمى‌کنم که باید بهاى کامل آن را بپردازم، چون تا پانزده سالگى، مادرم به همه مى‌گفت که فرزندش کمتر از دوازده سال دارد.

فهرست مطالب کتاب

دختر جوانى در 1941 بدون کمر (مادموازل ماه مه 1947)
کشتزار وارونه (کاسموپولیتن ماه دسامبر 1947)
دخترى که مى‌شناختم (خانه‌دارى خوب فوریه 1948)
آهنگ اندوهگین (جهان وطنى سپتامبر 1948)
شور و هیاهو برپا کنید، نجارها!
هپ‌وورث سال 1924 (نیویورکر 19 ژوئن 1924)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختری که می‌شناسم
نویسنده
مترجمکیومرث پارسای
ناشر چاپیانتشارات جامی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-600-7436-30-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
46000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختری که می‌شناسم

Mona abad
۱۴۰۱/۸/۲۴
صحنه‌هایی از زندگی، احساسات، عواطف و... آمریکایی‌ها در زمان جنگ جهانی دوم و... بیان برخی جزئیات از چگونگی زندگی آن‌ها در قالب شخصیت‌های هر داستان کوتاه. یکی از داستانها از دل داستان مشهور همین نویسنده: فرانی و زویی؛ است.
سیده هاشمیان نژاد
۱۳۹۹/۱/۲۴
داستان‌های سلینجر واقعا عالیه
nikou raassi
۱۳۹۷/۶/۱۹
ترجمه کتاب اصلاً روان نیست!
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب دختری که می‌شناسم

برای دریافت کتاب دختری که می‌شناسم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.