معرفی و دانلود کتاب صوتی درنای مهاجر و رودخانه‌ خشکیده

عکس جلد کتاب صوتی درنای مهاجر و رودخانه‌ خشکیده
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درنای مهاجر و رودخانه‌ خشکیده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درنای مهاجر و رودخانه‌ خشکیده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی درنای مهاجر و رودخانه‌ خشکیده

کتاب صوتی درنای مهاجر و رودخانه‌­ خشکیده اثر اکبر احمدی، داستانی زیبا و آموزنده است که به مناسبت جاری شدن آب در رودخانه زاینده رود به منظور توصیف حال مردم اصفهان و طبیعت اطراف به زبانی ساده برای کودکان نوشته شده است.

قصه خوانی این کتاب برای اولین بار با دو اجرای متفاوت یکی اجرای محاوره‌ای و دیگری با اجرای گویش شیرین مردم اصفهان انجام شده و در اختیار کودکان و علاقمندان قرار گرفته است.

داستان کتاب درباره‌ی درنای مهاجری است که سفر زمستانی خود را با همسفرانش از مناطق سرد شمالی آغاز کرد و برای رسیدن به دریاچه‌ای در جنوب که سال گذشته را در آن گذرانده بود در آسمان شروع به پرواز کرد.

درنای مهاجر می‌دانست رودخانه‌­ای که در میانه­‌ی راه است چند سالی است خشکیده و آبی در آن نیست. او مسیر طولانی با خطرات بسیار را پشت سر گذاشته بود و هنوز هم راه زیادی در پیش داشت و گاهی به امید استراحتی کوتاه و برای اینکه منقاری در آب بزند نگاهی از آسمان به زمین می‌انداخت تا گودال آبی پیدا کند. از وقتی کوه‌های بلند پوشیده از برف را پشت سر گذاشته بود و به منطقه­‌ی خشک و بیابانی رسیده بود دیگر حتی گودال آب هم نبود ولی او ناامید نمی‌شد و پرواز می‌کرد و باز هم گاهی به پایین نگاه می‌کرد. رفت و رفت تا بالاخره در یکی از جستجوهایش رودخانه‌­ی میانه­‌ی راه را دید که در بستر خشکیده‌­ی آن علف‌های زردی روییده بود و در گوش‌ه­ای از آن گوسفندان گرسنه­‌ی چوپانی در همین علف‌های زرد می‌چریدند....

آیا می‌دانید بعد از آن درنا چه چیزهای شگفتی دید و شنید و آیا عاقبت به آن دریاچه رفت یا نرفت؟ برای دانستن عاقبت کار مهاجرت درنا و درس زیبایی که این داستان در پایان به ما انسان‌ها می‌دهد این کتاب را بشنوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
داستان درنای مهاجر و رودخانه خشکیده (قصه خوانی با لهجه مردم اصفهان)
19 دقیقه
داستان درنای مهاجر و رودخانه خشکیده (قصه خوانی محاوره‌ای)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی درنای مهاجر و رودخانه‌ خشکیده
نویسنده
راویمسعود حکمت پور
ناشر صوتیموسسه فرهنگی هنری قوی سفید کودکان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی درنای مهاجر و رودخانه‌ خشکیده

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
با لهجه بیان شدنش جالب بود. میخواستم سریع در نظرات بنویسم که لهجه اصفهانی نبود و کلی نقد کنم که در انتهای داستان، راوی، آقای مسعود حکمت پور، گفتند که لهجه جنبه تخصصی اصفهانی‌ها نیست! کتاب زیبا بود و داستان با الفبای بزرگسال نیز همخوانی داشت. در وقت و زمان خوبی کشش داستان جا گرفته‌بود. صدای راوی هم مناسب بود. سبز باشید و آگاه.
نوشین پوری
۱۴۰۱/۷/۱۰
هدیه ارزشمندی برای دخترم سپاس ازبرنامه کتابراه
الهه رضوانی
۱۴۰۱/۸/۱۴
لهجه‌ی اصفهانی را نپسندیدم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی درنای مهاجر و رودخانه‌ خشکیده

برای دریافت کتاب صوتی درنای مهاجر و رودخانه‌ خشکیده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.