معرفی و دانلود کتاب درون آب

عکس جلد کتاب درون آب
قیمت:
95000 تومان - 10.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درون آب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درون آب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درون آب

درون آب دومین رمان پائولا هاوکینز، دو سال بعد از کتاب بسیار موفق دختری در قطار منتشر شده است. در این رمان چند داستان همزمان اتفاق می‌افتد که در یک ماجرا مشترک هستند. در واقع داستان روایتی از غرق شدن چند خانم در یک برکه یا رودخانه‌ است.

داستان رمان درون آب (Into The Water) هیجان‌انگیز بوده و به ابعاد روانشناختی شخصیت‌ها توجه ویژه‌ای دارد، اما این کتاب روایتی متفاوت با کتاب (دختری در قطار) دارد. درون آب دیگر حول چند شخصیت محدود و ماجرای بین آن‌ها نمی‌گذرد بلکه هاوکینز این بار کل مردم یک شهر را هدف قرار داده و به جای سه راوی، دست کم با یازده راوی مختلف روبه‌رو خواهیم شد، برخی به شیوه‌ی اول شخص و برخی به شیوه‌ی سوم شخص.

داستان از این قرار است که جنازه مادری تنها، کف رودخانه‌ی شهر پیدا می‌شود. چند ماه پیش از این کشف، ابتدای تابستان هم دختری با همین وضعیت پیدا شده و اهالی شهر متوجه می‌شوند این سرنوشتی نیست که فقط برای این دو تن رقم خورده باشد. چون پیکر بی‌جان چند زن دیگر هم با همین وضعیت پیدا می‌شود. مرگ دو شخصیت آخر، موجب می‌شود رمز و رازهای زیادی از اعماق رودخانه شهر بیرون کشیده شود.

پائولا هاوکینز (Paula Hawkins) نویسندهٔ بریتانیایی است که شهرتش را از رمان پرفروش دختری در قطار گرفته. هاوکینز تقریباً در سال ۲۰۰۹ شروع به نوشتن داستان کمدی رمانتیک به نام امی سیلور کرد و چهار رمان دیگر هم نوشت. او موفقیت تجاری زیادی کسب نکرد تا زمانی که تصمیم گرفت یک داستان عمیق‌تر و جدی‌تر بنویسد. کتاب او «دختری در قطار» پرفروش‌ترین کتاب سال ۲۰۱۵، سه‌گانه کاملی با موضوعاتی مانند خشونت خانگی، و استعمال الکل و مواد مخدر بود. برای نوشتن رمان شش ماه تمام وقت گذاشت؛ او در آن زمان از نظر مالی در مضیقه بود و برای کامل کردن کتابش مجبور شد از پدرش پول قرض بگیرد.

در بخشی از کتاب درون آب می‌خوانیم:

او از پانزده سالگی‌ عاشق مرد شده بود؛ آن‌قدر که از زندگی‌اش در سال‌های قبل از آن چیزی یادش نمی‌آمد. مرد هجده ساله بود که جنگ شروع شد و نوزده ساله بود که رفت به جنگ و هر بار که برمی‌گشت بزرگ‌تر شده بود؛ نه چند ماه، بلکه سال‌ها، دهه‌ها و قرن‌ها.

با وجود این، اولین بار که به خانه برگشت هنوز خودش بود. شب‌ها گریه می‌کرد و مثل آدمی تبدار بدنش می‌لرزید. به آنْ گفت که دیگر نمی‌تواند برگردد، خیلی می‌ترسید. شب قبل از برگشتن، زن او را کنار رودخانه پیدا کرد و به خانه آوردش. (نباید هرگز چنین کاری می‌کرد و باید می‌گذاشت کار خودش را بکند.) این خودخواهی بود که مانعش شد. حالا داشت نتیجه‌اش را می‌دید.

فهرست مطالب کتاب

برکه‌ی غرق
لیبی
بخش اول: 2015
جولز ابوت
دوشنبه 10 اوت
جاش ویت‌تاکر
سه‌شنبه، 11 اوت
جولز
نیکی سِیْج
جولز
جولز
لنا ابوت
مارک هندرسن
لوئیز ویت‌تاکر
دانیل ابوت
ارین مورگان
جولز
لنا
جولز
اوت 1993
جولز
چهارشنبه، 12 اوت، 2015
پاتریک تاون‌سند
پنجشنبه، 13 اوت
ارین
جولز
جولز
لیبی
دوشنبه، 17 اوت
نیکی
هلن تاون‌سند
جاش
لنا
جولز
اوت 1993
جولز
2015
شان تاون‌سند
لورن
ارین
بخش دوم
سه‌شنبه، 18 اوت
لوئیز
شان
چهارشنبه، 19 اوت
ارین
مارک
ارین
ارین
لنا
لنا
کیتی
جولز
اوت 1993
جولز
2015
هلن
شان
پنجشنبه، 20 اوت
لنا
جمعه، 21 اوت
ارین
آنْ وارْد
یکشنبه، 23 اوت
پاتریک
نیکی
جولز
جولز
نیکی
جولز
بخش سوم
دوشنبه، 24 اوت
مارک
جولز
جولز
مارک
لنا
ارین
جولز
ارین
شان
لنا
جولز
دوباره، لورن
شان
لنا
شان
لنا
شان
جولز
لنا
جولز
سه‌شنبه، 25 اوت
ارین
هلن
جولز
ارین
جولز
پاتریک
بخش چهارم
سپتامبر
لنا
جاش
لوئیز
دسامبر
نیکی
ارین
هلن
ژانویه
جولز
پاتریک
شان
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درون آب
نویسنده
مترجمعلی قانع
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات456
زبانفارسی
شابک978-600-461-013-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
95000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درون آب

رویا هژیر
۱۴۰۲/۱/۱۰
من از این نویسنده کتاب دختری در قطار رو خونده بودم که به نظرم خیلی عالی بود ولی این کتاب به نظرم رو خیلی جلب نکرد، شاید به این خاطر که سطح توقعم کمی بیشتر شده بود از این نویسنده، تم اندوه این کتاب خیلی زیاده به نظرم چون از بزرگسالی به کودکی نه چندان خوشایندش برمیگرده. البته این کتاب هم نکات جالب و توجه خودش ارزش خوندن رو داره، مثلا به ما یاد میده که فقط مسائل رو از دریچه دیدگاه خودمون نبینیم و اگه اختلاف و ناراحتی داریم با اشخاصی که اطرافمون داریم مطرحش بکنیم، شاید شرایط برامون بهتر بشه و از اشتباهات بعدیمون جلوگیری بشه و اینجوری حسرت و پشیمونی کمتری برامون میمونه. با اینکه خودم ماجرا روحدس زده بودم که چه اتفاقی افتاده ولی اخرش هیجان انگیز تموم میشه.
mahsa m
۱۳۹۸/۶/۲۱
اگر کتاب را نخوندین به نظرم نظرات را نخونید، نسخه الکترونیک را بخرید و هزینه زیاد برای چاپی ندید.
متاسفانه این کتاب نتونست انتظارات منو برآورده کنه. داستان کشش مد نظرم را نداشت و فقط یه مساله ساده را بسیار کشدار تعریف کرده بود. در آخر هم سعی نویسنده در غافلگیرکردن خواننده بود که به نظر من زیاد به
موفق نبود. شاید دلیل انتظار بالای من بعد از کتاب دختری در قطار زیاد جذب نشدم. برای یکبار خوندن بدنیست.
Tayebe Banoo
۱۴۰۱/۴/۲۵
برخلاف چیزی که فکرمیکردم ونوشته بقیه دوستان
داستان ازصفحه ۱۵۰به بعدقابل حدس بود که چه ‌کسی قاتله وشمادوتاحدس داشتین ولی دراخرین صفحه متوجه میشین کدوم حدس درست بوده
به نسبت کتابهای باهمین ژانر ضعیف بود ومن خوندم که فقط تموم بشه
درکل برای یک بارخوندن وسرگرم شدن واوغات فراغت بد نیست ولی اونجورکه باید هیجان انگیز ومعمایی نیست که نتونین کتابوزمین بزارین
رویا ارقندی
۱۳۹۹/۵/۲۰
کتاب قشنگیه یکی دوفصل اولشو باید دوسه بار خوند تا با شخصیتا اشنا شد، اگه داستان جنایی که دنبال مقتول یا قاتل یا علت مرگ میگرده و در طول داستان ذهنتو به یه سمت دیگه میبره و اخرش سوپرایزت میکنه رو دوس دارین این کتاب مناسب شماس
شبنم محمدی
۱۳۹۹/۱/۲۷
این رمان واقعا در نوع خودش عااالیه. هر احظه تصور می‌کنید که می‌دونید انتهای داستان چیه و بعدش کتوجه میشید اشتباه می‌کردید. فقط خط اخر داستانه که متوجه میشید دقیقا چه اتفاقی افتاده. یه داستانی که از اولش شما رو جذب می‌کنه
Milad N
۱۳۹۶/۹/۲۶
سبک داستان نسبت به کتاب قبلیِ نویسنده (دختری در قطار) خیلی فرق داره. شخصیت‌ها خیلی بیشتر هستند و نویسنده هم انصافا خوب شخصیت پردازی کرده.
ضمن اینکه برای ترجمه‌ی کتاب هم اجازه رسمی گرفته شده که این خودش عالیه.
محمدحسین دبیران
۱۴۰۱/۷/۹
این رمان واقعا ضعیف بود به قدری که قبل از تموم شدنش رهاش کردم. روایت‌های کش دار و بی محتوا از شخصیت‌های متعدد و نه چندان جذاب. تعلیق و کشش ضعیف از رمانی که مثلا قرار بوده یک جنایی هیجانی باشه
Mosayeb Padash
۱۳۹۸/۸/۲۲
بیشتر شبیه یه کتاب قصه مئ مونه تا یه رمان جذاب که معنئ و مفهوم خاصئ داشته باشه کلاً کتابئ نیست که چکیده بدرد بخورئ داشته باشه یا اینکه بشه ازش چیزئ یادگرفت
آمنه فتح اللهی
۱۳۹۷/۲/۱۸
در مقایسه با کتاب دختری در قطار کتاب ضعیف تریه. تعداد زیاد راوی‌ها واقعا اذیت کننده ست. انتظار بیشتری از این نویسنده موفق و کار بلد داشتم.
Nilou Fort
۱۴۰۲/۱/۲
کتاب معمایی واقعا جذاب و غیر قابل پیش‌بینی هستش فقط چون افراد و زمان‌های زیادی داره بهتره اوایل کتاب را حتما با دقت بخونید.
Zahra Moghadam
۱۳۹۷/۸/۲۷
قشنگ بود دوسش داشتم فقط اولش کمی گیج میشه آدم بعد دو فصل دوباره از اول خوندم تا فهمیدم
layali r
۱۳۹۷/۵/۲۴
انقدر از خوندن این کتاب لذت بردم دلم نمیخواست تموم بشه. خیلی متفاوت بود
اشکان شهبازی
۱۳۹۶/۱۰/۲۳
عالی بود یه داستان جنایی که خط به خطش هیجان انگیزه، طوری که حتی خط آخرشم غافلگیرت میکنه
فاطمه فرامرزی
۱۳۹۷/۲/۱۸
دختری در قطار رو بیشتر دوست داشتم
موژان طبرزدی
۱۳۹۶/۸/۱۸
ترجمه‌ی واضحی داره وموضوعش جذابه
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه کتاب درون آب

برای دریافت کتاب درون آب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.